16 Σεπτεμβρίου 2012

Ημερολόγιο καλοκαιριού (9 weeks of summer bliss).

   
      Μία νέα φωτογραφική πρόκληση από το 365 days of bliss και τη Marian, ξεκίνησε τον Ιούλιο και αυτή τη φορά, η ιδέα ήταν να περιλαμβάνει ένα... ή και περισσότερα, από τα καλύτερα στιγμιότυπα της εβδομάδας μας, σε σύνολο 9 εβδομάδων. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ.


      Ολοκληρώθηκε ήδη, με το πέρασμά μας στο Σεπτέμβριo και - αν και λίγο αργοπορημένα - θεώρησα... πιο διασκεδαστικό να σας παρουσιάσω και τις 9 εβδομάδες μαζί: Αντέχετε?

  • week 1: Μπορεί κανείς να μείνει ασυγκίνητος σε τόση ομορφιά? Γνωρίζετε, αλήθεια, πως είναι μύθος το γεγονός ότι η πεταλούδα ζει μόλις 24 ώρες? Ο μέσος όρος ζωής μιας πεταλούδας είναι 8-10 μέρες κι αυτό επειδή είναι πολύ ευαίσθητη και έχει αρκετούς θηρευτές.


  • week 2: Salvatore Adamo, Angelo Branduardi, Tonino Carotone, Christophe, Bernard Lavilliers, Nomadi, Piluka Aranguren, Quatuor Stevens, Josep Tero, Nίκος Aλιαγας, Eλεωνόρα Zουγανέλη, Xάρης Kατσιμίχας, Bασίλης Παπακωνσταντίνου, Φίλιππος Πλιάτσικας, Διονύσης Σαββόπουλος, Διονύσης Τσακνής, Μαρία Φαραντούρη, Γιώργος Μαργαρίτης, σε μία και μοναδική συναυλία του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα σ΄ ένα κατάμεστο Καλλιμάρμαρο, τη Δευτέρα 9 Ιουλίου. "Οι Άγγελοι Ζουν Ακόμα στη Μεσόγειο", σ΄ ένα ανεπανάληπτο μουσικό θέαμα, που όλοι όσοι είχαμε την ευκαιρία να το παρακολουθήσουμε, φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις.


  • week 3: "...Αν θες να κάνεις τους ανθρώπους να κατασκευάσουν καράβια, μην κάνεις φασαρία προσπαθώντας να τους συγκεντρώσεις, να τους αναθέσεις εργασίες και να τους βάλεις να κόβουν ξύλα. Το μόνο που χρειάζεται είναι να τους κάνεις να ποθήσουν το μεγαλείο και την απεραντοσύνη της θάλασσας..." - Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ.


  • week 4: Παιχνίδι με το φως και τις σκιές.


  • week 5: "... κάποια μέρα, Ιωννάθαν Λίβινγκστον Γλάρε, θα μάθεις πως η ανευθυνότητα δεν αποδίδει. Η ζωή είναι το άγνωστο κι αυτό που παραμένει άγνωστο-ένα μόνο είναι γνωστό: πως ερχόμαστε στον κόσμο τούτο για να τρώμε, για να παραμείνουμε ζωντανοί όσο μπορούμε περισσότερο..."


  • week 6: "Βροχή των Περσειδών" μέσα στο Αύγουστο, ένα από τα πιο εντυπωσιακά ουράνια φαινόμενα, πιο γνωστό ως "πεφταστέρια". Δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μικρά θραύσματα ύλης τα οποία έχουν αποκολληθεί από κάποιον κομήτη και περιφέρονται κατά μήκος της τροχιάς του. Κάθε φορά που η Γη διασχίζει την τροχιά ενός κομήτη, τα θραύσματα αυτά εισέρχονται στη γήινη ατμόσφαιρα, θερμαίνονται και λάμπουν μέχρι η τριβή να τα διαλύσεi. Όπως και να έχει, εσείς κάντε μια ευχή αν τύχει και συναντήσετε το πεφταστέρι σας....


  • week 7: Ευαισθητοποιημένες αισθήσεις εξαιτίας των χρωμάτων, των εικόνων, των ήχων. Χαμογέλα, ήλιε μου.


  • week 8: "Περπατώ και νυχτώνει. Αποφασίζω και νυχτώνει. Όχι, δεν είμαι λυπημένη... Περπάτησα πολύ στα αισθήματα, τα δικά μου και των άλλων κι έμενε πάντα χώρος ανάμεσά τους να περάσει ο πλατύς χρόνος... Πήγα και στη θάλασσα. Μου οφειλόταν ένα πλάτος. Πες πως το πήρα..." - Κική Δημουλά (Πέρασα).


  • week 9: Αυγουστιάτικη "μπλε" Πανσέληνος.... "Και να που φτάσαμε ως εδώ χωρίς αποσκευές, μα μ΄ένα τόσο ωραίο φεγγάρι. Και εγώ ονειρεύτηκα έναν καλύτερο κόσμο...." - Τάσος Λειβαδίτης.                  


      Κι εδώ τελειώνει το δικό μου Summer Bliss. Ιστολόγια που συμμετείχαν σ΄αυτή τη φωτογραφική πρόκληση:

                        365 Days of Bliss
                              m&m_skg
                        My happy home
                              mytripsonblog 
                              Κερασόπιτες
                              A different bliss
                              Taelia88
                              small creations and mpla-mpla by fo
                              ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ 
                              ! ♥ ♥ SOFAN handmade ♥ ♥ !
                              Μια φορά και ένας Δανός
                              BiScoto
                              beloved ideas! 
                              The Wandering Deer
                              Ο χώρος μου   
                              As dreamers do  
                              Positive Thinking-Female Code!!  
                              Μπιχλιμπιδο_κατά...
                              onirokosmos  
                              keywoman
                              Decofairy 
                              it's a peace of art

      Υ.Γ. Και για να μην... ξεχνιόμαστε: Συμμετοχή για το επετειακό Giveaway μπορείτε να δηλώσετε εδώ, μέχρι 25 Σεπτεμβρίου. Χαιρετώ σας και φιλώ σας όλους!

32 σχόλια :

  1. πολύ όμορφες εικόνες και αναμνήσεις!! σιγά να μη βαριόμασταν να τα δούμε μαζεμένα!!! μου άρεσαν και τα λόγια που συνόδευσαν την κάθε εικόνα! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 9 φωτογραφίες για 9 εβδομάδες.
    Τόσα πολλά μέσα από τόσα λίγα.
    Καλή σου εβδομάδα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες φωτογραφίες. Αλλά κυρίως πάρα πολύ μου άρεσαν οι στίχοι που έγραφες από κάτω! Ταίριαζαν τόσο πολύ!

    υγ: Αγαπημένος Εξιπερύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίθανες φωτογραφίες, εκπληκτικοί στίχοι! Καλή εβδομάδα να'χεις! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία παρουσίαση και όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλιά.... Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!! Μου άρεσε πάρα πολύ η πεταλουδίτσα!!! Καλό φθινόπωρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 9 στα 9!!!!
    Τέλεια-))))Η πεταλούδα...ναι..24 ώρες ζωή,κάποιες παραπάνω.
    φιλιά πολλά και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου-)))
    είσαι ταλεντάρα!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο γλυκέ μου ονειρόκοσμε!!!!!!!Υπέροχες οι φωτό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου! Είναι όλες μία και μία! Αλλά και τα λόγια που τις συνοδεύανε... μαγικά!
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωραίες οι επαναλήψεις μας βοηθούν να μην ξεχνάμε τις όμορφες στιγμές ... ή τις στιγμές γενικώς του καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι τόσο υπέροχες οι φωτογραφίες και ο τρόπος που τις παρουσίασες που μόνο βαρετές δεν είναι...δεν ξέρω ποια είναι η πιο αγαπημένη μου...όλες μου αρέσουν πολύ!!
    Εύχομαι πάντα να έχεις όμορφες στιγμές και να τις φωτογραφίζεις για να τις απολαμβάνουμε κι εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα πολύ ωραία, αλλά η πεταλουδίτσα, ο γλάρος, η βοκαμβίλια κλέβουν την παράσταση!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες όλες οι φωτό!...Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Beautiful photos!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. * evonita, δεν περίμενα να βαρεθείς εσύ μικρή μου! Έχω καταλάβει, έτσι κι αλλιώς την αδυναμία σου στις φωτογραφήσεις. Σ΄ευχαριστώ που πέρασες. Φιλιά κι από ΄μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. * para-kelsoscooks, έχουν απόλυτο δίκιο όσοι υποστηρίζουν πως μια εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Όπως ακριβώς το είπες, επομένως: "..τόσα πολλά μέσα σε τόσα λίγα". Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. * Σεβάχ ο Θαλασσινός, "το ουσιώδες είναι αόρατο στα μάτια, δεν μπορούμε να δούμε σωστά παρά μόνο με την καρδιά", για να χρησιμοποιήσω και τα λόγια του αγαπημένου μας Εξιπερύ. Ο φωτογραφικός φακός σου προσφέρει τη δυνατότητα να αιχμαλωτίσεις στον χρόνο τη στιγμή, προσεγγίζοντας το ουσιώδες με την καρδιά και όχι με τα μάτια...Συμφωνείς? Την καλησπέρα μου στέλνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. * Pepi, μπορώ να πω εγώ κάτι τώρα?? Μεγάλη μου χαρά, αν τ΄ απόλαυσες! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. * Φιλία μου σ΄ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ που νόμιζα πως θα σας κούραζαν τόσες φωτογραφίες μαζεμένες...! Μια ήρεμη και όσο το δυνατόν λιγότερο κουραστική εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. * _xristina_, η πεταλουδίτσα που σου άρεσε...με λαχτάρησε, κυριολεκτικά! Περπατούσα στο δρόμο και κόντεψα να σκοτωθώ εξαιτίας της, επειδή..θα την πατούσα! Ήταν ακίνητη στο έδαφος και αποφάσισε να μετακινηθεί ελάχιστα, χιλιοστά πριν ολοκληρωθεί ο βηματισμός μου επάνω της. Αντιλαμβάνεσαι τη λαχτάρα μου?! Τέλος καλό, όμως, όλα καλά επομένως. Απόδειξη η φωτογραφία. Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο, κοριτσάκι! Τα κεφάλια..μέσα πλέον, οπότε θα τα λέμε συχνότερα από ΄δω και πέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. * Χρυσούλα μου, είσαι πολύ γλυκιά! Καλό φθινόπωρο είπαμε? Φιλιά πολλά, μαζί με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. * Αγαπημένη μας και χρυσοχέρα..χαζογιαγιά Χρυσάνθη, τιμή μου που ξέκλεψες χρόνο για να βρεθείς εδώ! Καλό φθινόπωρο, με ζεστές αγκαλίτσες και ατέλειωτα γαργαριστά χαμογελάκια σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. * Tina, σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ. Χαίρομαι αν κατάφεραν να σε ταξιδέψουν για λίγο. Καλό Σαββατόβραδο και μία ακόμα ομορφότερη Κυριακή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. * lampro, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Καλό είναι να μην ξεχνάμε, γενικά και ακόμα καλύτερο να ζούμε τις στιγμές, όποτε αυτές μας παρουσιάζονται. Καλό φθινόπωρο και καλές διαδρομές από ΄δω και πέρα, φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. * me (maria), θα σου ομολογήσω το εξής (αν δεν το έχω ήδη κάνει στο παρελθόν και δεν το θυμάμαι) και..μη γελάσεις! Δεν ξέρω..που να κρυφτώ από την αμηχανία μου, όταν μιλάς τόσο κολακευτικά για τις δικές μου φωτογραφίες. Και θεωρώ ότι είναι περιττό να εξηγήσω το λόγο. Όποιος γνωρίζει το blog σου, με καταλαβαίνει (...σε αντίθετη περίπτωση δε, αυτός χάνει!! χαχαχα..). Παρ΄όλα αυτά-έστω κι αν θεωρώ ότι δεν με κρίνεις αντικειμενικά- σ΄ευχαριστώ τόόόσο πολύ για τα καλά σου λόγια! Σου.. αντιγυρίζω την ευχή σου, μιας και είναι κάτι που επιθυμώ ολόψυχα και για ΄σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. * Χρυσούλα, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Αγκαλιά και φιλί σου στέλνω, με την ευχή να περνάς καλά σε ό,τι κι αν κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. * Pinelia μου, ρομαντική και ευαισθητούλα, αν με ρωτούσες να μαντέψω ποιες φώτο θα σου άρεσαν περισσότερο, αυτές που επέλεξες θα επέλεγα κι εγώ για ΄σένα! Κοίτα να δεις που έπεσα διάνα! Φιλάκια κι από ΄μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΟΝΕΙΡΆΚΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΣΩΣΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΛΙΓΑ.ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΟΓΙΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΟΥΑΝ ΝΤΕ ΣΑΙΝΤ ΕΞΥΠΕΡΥ!!
    ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΛΑΣΜΑ Μ ΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΟ ΠΟΥ.. ΛΙΓΟΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ. ΚΑΝΕΙς ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΜΑΓΕΙΑ!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΣΕ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!
    ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ Η 4η,5η ΚΑΙ 7η.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  30. I have an award for you in my blog!
    Hope you like...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.