17 Μαΐου 2015

Ακροστιχίδα...


                     Θ αύματα πως γίνονται εγώ δεν πιστεύω...
                     Α λλά εσύ με διαψεύδεις και σαν νέος άπιστος Θωμάς φαντάζω...


                     Σ την πιο σκοτεινή άκρη της ψυχής μου ανάβεις ένα φως...
                     Ε ρχεσαι πάντα την κατάλληλη στιγμή για να νικήσεις τους δαίμονες μου...

                     Α κάλεστη, πανέμορφη, μυστηριώδης και επικίνδυνη...


                     Γ ια να με κάνεις να αναθεωρήσω και να πιστέψω ...
                     Α νακατεύεις τις σκέψεις και τα πιο κρυφά μου συναισθήματα....
                     Π αίρνεις το χέρι μου και με οδηγείς σε αυτό το ασφαλές μέρος...
                     Η ρεμείς την ταραγμένη μου ψυχή με ένα σου χάδι, ένα σου φιλί...

 

                     Σ υνωμοσία ερωτική και εγώ χαρούμενος που είμαι το θύμα της...
                     Ω ρα σωστή να αφεθώ... Ώρα σωστή να κάνω αυτό που λέει η ακροστιχίδα μου...

                                                                                                                        Ιανός.

Υ.Γ. Η μεταμόρφωση μιας σανίδας σε νεράιδα του παραμυθιού, σαν εκείνη που ο αγαπημένος μου Ιανός συχνά αναφέρετε στα γραπτά του...

10 σχόλια :

  1. Μόνο στα παραμύθια οι σανίδες μεταμορφώνονται σε πανέμορφες νεράιδες!!
    Κι έχεις πάντα κάτι από παραμύθι στις δημιουργίες σου!!!
    Η ακροστιχίδα του Ιανού, υπέροχη!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το νεραϊδένιο φόρεμα απόλυτα ταιριαστό με την ακροστιχίδα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ταίριαξες πολυ ωραία τις δυο σου δημιουργίες Μαριάννα μου!!!!
    Υπέροχη η μεταμόρφωση της σανίδας, υπέροχο και το ποίημα σου!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λόγια και δημιουργία σε τέλεια αρμονία. Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η σανιδα που μεταμορφώθηκε σε νεράιδα...ειναι δυνατον να μην την αγαπησεις; και οι Ακροστιχιδα που την συνόδευσε το επιβεβαιώνει .. τελεια και τα δυο... να περνας καλά Μαριαννα .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι όμορφα που ντύθηκε η ακροστιχίδα μου!!! :) Σε ευχαριστω που επελεξες τα λογια μου για να ντυσεις τις νεραιδες σου!!! :) Φιλια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ πάντως την αγάπησα πολύ αυτήν την μεταμόρφωση της σανίδας Μαριάννα μου!! Την λάτρεψα!! Μπράβο σου!!
    Η ακροστοιχίδα έδεσε άψογα!!
    Σε φιλώ γλυκά και να χεις μια πολύ όμορφη και δημιουργική βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα να χεις Μαριάννα μου!! Οποτε μπορείς τσέκαρε τα mail σου!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.