6 Ιουνίου 2016

Τα φεγγάρια του έρωτα - Παίζοντας με τις λέξεις #8.


     Στέκονται εδώ. Ολόγιομα. Να φυλάνε τις άγρυπνες νύχτες της καρδιάς, να νανουρίζουν τα "αχ" της, να ξεγελάνε την έλλειψή της, τους φόβους της, να της κάνουν παρέα. Κόβουν βόλτες στον ουρανό και χαμογελάνε μόρτικα φλερτάροντας με τ΄αστέρια, που όλο προσεύχονται για τα πάθη των ανθρώπων κοιτάζοντας την πόλη από ψηλά.

     Γράφουν ποιήματα, αραδιάζουν λέξεις μαγικές, όμορφες λάγνες λέξεις - κι ας είναι παλάτια χτισμένα πάνω στην άμμο, που ο αέρας όταν έρθει θα σκορπίσει τη σκόνη τους - λέξεις που θέλουν ν΄ακουστούν χιλιόμετρα μακρυά, λέξεις... κατακτιάρικες που - μεταξύ άλλων - θέλουν να κερδίσουν την επιβεβαίωση της ανθρώπινης ύπαρξης, λέξεις πλάνες - κιμωλίες χαράς. Βρίσκουν ανοιχτά παράθυρα και απρόσκλητα τρυπώνουν μέσα, σίγουρα για τη φιλοξενία του ιδιοκτήτη που θα υποκύψει στη γοητεία τους.


     Άλλοτε μελαγχολικά και άλλοτε ευτυχισμένα, μιλάνε για το ιερό παίδεμα, το γλυκό βάσανο, την αγωνία του "θέλω" που στην προσπάθειά του να εκφραστεί γίνεται έκρηξη, βομβιστική επίθεση μέσα στο σκοτάδι κι εκείνα οι μόνοι συνένοχοι στο έγκλημα. Έχουν τη γλυκιά υπομονή του φίλου που ακούει χωρίς να κουράζεται, συμβουλεύει, λέει τα δικά του και στο τέλος καταλήγει πως... "κανείς δεν μπορεί να πει περισσότερα για την αγάπη, από την αγάπη"!

     Και φεύγουν. Λίγο πριν το ξημέρωμα. Μια νύχτα ακόμα. Τα φεγγάρια του έρωτα δεν κοιμούνται ποτέ.

                                              

     Παίζοντας με τις λέξεις #8 μια μοναδική εμπειρία απόλαυσης! Ένα συναγωνισμός με ποιότητα και ομορφιά. Μια υπέροχη οικοδέσποινα, μια συγκλονιστική νικήτρια και 21 διαμαντάκια που αξίζει να αφιερώσετε το χρόνο σας απολαμβάνοντάς τα! Καλή ανάγνωση, σε όσους τώρα ξεκινούν.

8 σχόλια :

  1. Τα ψήφισα τούτα τα φεγγάρια!
    Μου άρεσαν πολύ!
    Μπράβο Μαριάννα μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα φεγγάρια του έρωτα δεν κοιμούνται ποτέ... τι ωραία φράση Μαριάννα μου!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη συμμετοχή! Ανάμεσα σε πολλές όμορφες! Μπράβο σου
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο κείμενο, υπέροχη γραφή. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Φιλάκια καλημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μονο η λεξη φεγγαρια σε κανει να ονειρευσαι Μαριαννα μου οπως και τα δικα σου φεγγαρια.. που ηταν εξαιρετικα.. και μας ταξιδεψαν στους ουρανους τους.. να περνας ομορφα οπως γραφεις φιλη μου.. να είσαι καλα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο!!! Άσε που έπρεπε να είχες την δυνατότητα να στείλεις και το τραγούδι!! Είναι μακράν από τα αγαπημένα μου, λιώνω! Φιλιά πολλά Μαριάννα μου και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριανάκι μου, πρώτη φορά το διαβάζω τώρα και τί να σου πω, κούκλα μου?
    Είσαι σπουδαία πένα, κούκλα μου, τί να λέμε τώρα? Μπράβο για τη συμμετοχή!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ονειρεμένο κείμενο αγαπημένη μου!!!
    Συνόδευσε καταπληκτικά το αγαπημένο μου τραγούδι και μ' έστειλε ψηλά ν' ανταμώσω τη μαγεία τ' ουρανού...

    Φιλάκια πολλά κι αγκαλιά μεγάλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.