24 Ιουνίου 2016

Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας - Εβδομάδα 2η.


     Ένα μικρό ψαροκάικο είναι η ζωή μου. Ένα μικρό φθαρμένο ψαροκάικο που έχει σμαραγδιά φεγγάρια στο κατάρτι του κι ένα ξεσκούφωτο ήλιο αληταρά για τιμονιέρη. Ένα ψαροκάικο δίχως ρότα.

- Που πάμε καπετάνιο; με ρωτάει ο τιμονιέρης και μου κλείνει το μάτι.

- Όπου πάνε τα κύματα, λέω επίσημα εγώ.

   


     Και τα σμαραγδιά φεγγάρια που είναι στο κατάρτι σκάνε σαν ρόδια στην κουβέρτα. Κι ο ξεσκούφωτος ήλιος ο αληταράς παρατάει το τιμόνι του και χορεύει. Και η νύχτα γεμίζει χιλιάδες ήλιους αληταράδες. Και η ψυχή μου γεμίζει νύχτες πολύχρωμες. Γεμίζει σμαραγδιά φεγγάρια και θαλασσινά πουλιά. Που να χωρέσουν μέσα μου όλα αυτά; Που να στριμωχτούν π΄ ανάθεμα τα;

   

     Αν βρισκόταν τώρα κάποιος δίπλα μου να μου ζεστάνει τα χέρια… να μου πει ψιθυριστά: "Εντάξει. Μη φοβάσαι μωρό μου". Κι εγώ να σύρω τα δάχτυλα μου στο πρόσωπο του και να πιάσω το σχήμα του χαμόγελου του. Να πιάσω το σχήμα του κόσμου. Και να γλυκαθώ. Κάτι τέτοιες νύχτες είναι που έχω κάνει όλες τις αγοραπωλησίες της ψυχής μου με τον πρώτο έμπορα που θα μου παρουσιαστεί.


     Πουλάω τα πάντα, έτσι για έναν παρά...

                                                                            Σκισμένο ψαθάκι - Αλκυόνη Παπαδάκη

     Η δεύτερη αποστολή του Καλοκαιρινού μαραθώνιου δημιουργικότητας ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία από το ντουλαπάκι μας. Η αποστολή σχετικά απλή: ταξιδεύοντας με το μυαλό όπου εμείς θέλουμε, μας ζητήθηκε από την Άννα μια οποιαδήποτε κατασκευή με ένα ιδιαίτερο υλικό! Τον χάρτη.

     Έφτιαξα, λοιπόν, ένα  κοχύλι - μενταγιόν χρησιμοποιώντας το χάρτη της Σάμου (που ανακάλυψα πρόσφορο σ΄ένα ταξιδιωτικό περιοδικό), σήκωσα και την άγκυρα της λιλιπούτειας χάρτινης βαρκούλας μου και ξεκίνησα ένα μαγικό ταξίδι στις απαράμιλλες ομορφιές του Αιγαίου! Κι επειδή ένα ταξίδι δεν είναι ποτέ αρκετό, σειρά πήρε ένα ακόμη κοχύλι που, αυτή τη φορά, έγινε δαχτυλίδι.

     Επειδή, πάνω και πέρα απ΄όλα... "Φτάνει που ονειρευόμαστε. Φτάνει που ενώ τρύπησε το τσεπάκι της ψυχής μας, δεν χάσαμε τα ναύλα του ονείρου."

10 σχόλια :

  1. Αχ Μαριαννα μου ...πολύ όμορφο ..τελεια !!!
    καλη συνεχεια και καλο Σαββατοκυριακο ...
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ιδιαίτερη η συμμετοχή σου Μαριάννα μου!
    Αλλά και το απόσπασμα του αγαπημένου μου βιβλίου!
    Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια στον Μαραθώνιο της Αννούλας.
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το "Σκισμένο Ψαθάκι" δυστυχώς εγώ δεν το γνώριζα...
    :-(
    Μου άρεσε όμως πολύ και που το πρωτοσυνάντησα εδώ και που το συνδύασες τόσο όμορφα με αυτό το μενταγιόν και το δαχτυλίδι!
    Μαριανάκι, εκπληκτική δουλειά! Μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το σκισμενο ψαθακι το αγαπω!
    η δουλεια σου υπεροχη

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα καλοκαιρινά στολίδια που "μυρίζουν" θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα. Μπράβο για τη συμμετοχή σου. Και τα λόγια που συνοδεύουν τις δημιουργίες σου ταιριαστές. Με ταξίδεψαν
    Καλό καλοκαίρι και δημιουργικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσα μπράβο να πω για τις υπέροχες δημιουργίες σου και το Σκισμένο ψαθάκι που τις συνοδεύει; Μια ομορφιά κι ανάταση ψυχής είσαι Μαριανάκι μου!

    Ονειρεμένο μήνα να έχεις αγάπη μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ωωωωω μα είναι τόσο ομορφο....υπέροχο....σε ταξιδεύει.....χίλια μπράβο γατοφιλεναδα μου!! Και καλό μας καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.