19 Ιανουαρίου 2020

Σενάριο.



Άρχισε να με γδύνεις… σιγά σιγά
Ξεκίνα από την ψυχή... σπιθαμή προς σπιθαμή, πόντο πόντο
Άνοιξε το πουκάμισο της καρδιάς μου… κουμπί, κουμπί
Κράτα με με τα μάτια σου κι αφουγκράσου τη σιωπή μου
Μετά, με τη σκέψη σου διαπέρασε με
Βυθίσου στην άβυσσο μου
Άγγιξε με… κρυώνω
Τρέμω... κλείσε με στην αγκαλιά σου
Ζέστανε με, με την ανάσα σου
Χόρεψε μαζί μου... μόνο αν το θέλεις πολύ, όμως…
Αλλιώς, μη χορέψεις καθόλου
Μου ζητάς να φορέσω το πιο προκλητικό μου φόρεμα
κι εγώ φορώ την αγάπη μου για σένα
Διψάω… φίλησε με
Κι αν πρόκειται να μ΄αγαπήσεις, αγάπα με στα άκρα, αλλιώς, φύγε!
Μα αν φύγεις καλύτερα να εξαφανιστείς
Κι αν δεν είσαι εδώ, μη με ονειρεύεσαι
“Μια ζωή" δεν είναι πολύς χρόνος
Κι αν δεν κουβαλάς λίγη τρέλα στη ματιά,
λίγο άνεμο στο πέρασμά σου... 
Tι να την κάνω τη σιγουριά του έρωτά σου?
Από εγκλωβισμένη στην ασφάλεια… χίλιες φορές επικίνδυνα ερωτευμένη
Γιατί εμείς, κόντρα στο "λίγο", επιλέγουμε ν΄αγαπηθούμε "πολύ"...
Και κάπως έτσι, σαν το λουλούδι και την πλάση ολόκληρη, ανθίζει κι ο άνθρωπος
Όταν αγαπά κι αγαπιέται πολύ...

     Συμμετοχή μου στην "Ερωτική υμνωδία", ένα δρώμενο που βασίζεται σε μια αμοιβαία ιδέα και προσπάθεια της Lysippe με τον Γιάννη μας. 

7 σχόλια :

  1. Να πω πρώτα καλημέρα και να σου εκφράσω την όμορφη αίσθηση που μου έδωσες με το ποίημα σου αυτό που είναι για μένα ότι με εκφράζει, στον έρωτα.Αυτό το "γδύσιμο" στην αρχή και μετά το βήμα στο ..απρόσμενο, το επικίνδυνο. Μα τι θα άξιζε η ζωή χωρίς αυτό; Βέβαια δεν είμαι η κατάλληλη να εκφράσω αυτό που λέω γιατί τα "έπαιξα" και τα δύο.Αγαπώ την ασφάλεια..τη σιγουριά όμως κάποτε πριν 45 χρόνια παντρεύτηκα έναν άγνωστο γιατί τότε το απρόσμενο, το επικίνδυνο μου φαινόταν ασφαλές.τελικά..ήταν..Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, δηλώνω πως μου αρέσει η ποίηση σου, με εκφράζει το συναίσθημα και ο τρόπος σου που το δείχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό!!! Υπέροχο!!!
    Μια ευχάριστη έκπληξη που άλλαξε τη μονοτονία του μεσημεριού μου.
    Αισθαντικό, εύστοχο, εκφράζει ακριβώς την γυναικεία περί έρωτος αντίληψη :)
    Mπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα ποιήματά σου και στους στίχους τους, η έννοια της ερωτικής υμνωδίας αποκτά τη δική της οντότητα.
    Μαριάννα μου. Πόσο όμορφο, λεπτό, λυρικό. Σαν το μικρό κρυστάλλινο μπουκαλάκι με το πανάκριβο άρωμα ζωής.
    Σημειώνω με μεγάλη χαρά ότι συνεχίζεις να τιμάς αυτό το όμορφο δρώμενο με την προσωπική σου αύρα και το κάνεις να διατηρεί τη φρεσκάδα του.
    Σε ευχαριστούμε πολύ ειλικρινά Μαριάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριαννάκι μου...Υπέροχο!!!

    Φιλάκια θαυμασμού σου στέλνω πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε διαβάζω ξανά και πόσο σ' απολαμβάνω... Αχ, το δρώμενο έκλεισε όπως του έπρεπε: ερωτική αποπλάνηση στα καλύτερά της. Καρέ καρέ έχτισες κείνη τη μαγική στιγμή, και το έκανες αριστουργηματικά. Και ρίχνοντας την αυλαία, σου έχω ένα μεγάλο, πελώριο ευχαριστώ για την στήριξή σου, Μαριάνα μου. Φιλί ντεμακιγιάζ. :P :D

    ΥΓ. Θα μου λείψουν οι βλακείες που σου έλεγα σε κάθε μέιλ. χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια κορίτσι μου, πάντα τυχερή κι ερωτική.
    Κόσμημα το ποίημα όπως και πολλά ακόμα.
    θα τα πούμε από κοντα όμως
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!
    Μου έφτιαξε το πρωινό το ποίημα σου.
    Λίγο πριν φύγω για την δουλειά, μέσα στην τρέλα του νέου ιού, με την δημιουργία σου με ταξίδεψες.
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.