31 Δεκεμβρίου 2019

Ένας κανούριος χρόνος.



Το 2019 φεύγει σε λίγες ώρες...

     Σε αυτό το χρόνο κέρδισα, έχασα, μεγάλωσα, έκλαψα από χαρά, μα κι από λύπη, γέλασα... Έχασα κάποιους φίλους, αλλά βρήκα κάποιους άλλους... Ονειρεύτηκα, αγάπησα, μίσησα... Νόμιζα δεν θα τα καταφέρω κι όμως, σε πείσμα όλων, τα κατάφερα.
Εγώ τα έφτιαξα, εγώ τα χάλασα. Συνειδητοποίησα πως, δεν μπορώ να κάνω πάντα αυτό που θέλω. Έχω, όμως, επιλογή. Κι έτσι, δεν κάνω ποτέ αυτό που δε θέλω. Συνειδητοποίησα πως, πολλές φορές, δεν μπορώ να αλλάξω τις καταστάσεις, όσο κι αν προσπαθώ. Τότε είναι, που μπορώ να αλλάξω τον εαυτό μου και να γίνω μια καλύτερη εκδοχή του.
Και κατάλαβα ότι... οι καλύτεροι είναι αυτοί που μένουν. Κι αυτό δεν μπορείς να το αγοράσεις με όλα τα χρήματα του κόσμου!
Δεν εύχομαι καλύτερη χρονιά.
Εύχομαι να γίνω καλύτερη ως άνθρωπος...

     Χρόνια πολλά, κόσμε, με ποιότητα ζωής, αισιόδοξα, γεμάτα ελπίδα. Χρόνια, χωρίς καμιά απώλεια, γεμάτα καλοσύνη, με ανθρωπιά, με κατανόηση. Χρόνια καλά, φίλοι μου, με χαμόγελο και καλύτερες μέρες... με όνειρα κι ευτυχισμένες στιγμές... με μαγεία και δημιουργικότητα!

8 σχόλια :

  1. Καλή χρονιά Μαριάννα μου και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα μου, καλή σου χρονιά!
    Με υποθήκη τα δικά σου όνειρα και τις προσδοκίες. Να είσαι εδώ κοντά μας να σε χαιρόμαστε.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα μου σου εύχομαι καλή χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι καλές και οι κακές στιγμές, τα όνειρα και η πραγματικότητα, το γέλιο και το κλάμα...όλα δικά μας είναι. Να τα χαιρόμαστε με υγεία Μαριάννα μου και ο Νέος Χρόνος εύχομαι να σου φέρει περισσότερα απ' τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κοριτσάκι μου να χαίρεσαι τον άγγελό σου κι εσυ να γίνεσαι άγγελος γι αυτούς που τόχουν ανάγκη και το κάνεις τόσο καλά!Φιλάκια άπειρα και στους δυο σας απο κάποια που δε παύει να σας αγαπά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλύτερη από όσο είσαι;...λίγο δύσκολο! Να έχεις υγεία και χαμόγελο σε κάθε σου μέρα γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχομαι να γινω καλυτερος ανθρωπος η πιο ωραια ευχή Μαριανα μου μαζι με την υγεια και την αγαπη συνοδευομενη με τα χαμογελα Καλη χρονια να εχεις κορίτσι μου..!!!🎄❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.