1 Δεκεμβρίου 2011

Μικρό...σπιτάκι, χαρά γεμάτο!

     
     Αγαπημένα γειτονάκια, καλό μήνα! Εύχομαι ο Δεκέμβρης να είναι για όλους μας ένας μήνας παραμυθένιος! Κι αν οι εποχές που διανύουμε είναι δύσκολες και μας ρίχνουν ηθικά και ψυχολογικά, ας προσπαθήσουμε -τουλάχιστον- να κάνουμε αξέχαστες τις γιορτινές μέρες που πλησιάζουν, τόσο για ΄μας όσο και γι΄αυτούς που αγαπάμε.

      Ένα βραβείο για μικρά σπιτάκια- με λιγότερο από 200 αναγνώστες -έφτασε και στο δικό μου. Ηθικός...αυτουργός και αποστολέας-δωρητής, η καλή μου Nάσια !! Τι πιο γλυκό "δωράκι" για να ξεκινήσει ευχάριστα ο μήνας μου!


       Νασουλίνι μου, με τιμάει η σκέψη σου και μου δίνουν χαρά κάθε φορά,  οι επισκέψεις και τα σχόλιά σου! Όσο για τα υπόλοιπα συναισθήματα, νομίζω πως έχεις καταλάβει ότι είναι αμοιβαία.
Με πολύ-πολύ...μα πάρα πολύ, αγάπη (σαν να...κολλήσαμε στα μέλια, μου φαίνεται!! Αλλά είπαμε: αγαπησιάρικος μήνας ο Δεκέμβρης...!!), το χαρίζω με τη σειρά μου κι ελπίζω να φέρει γούρι, στα παρακάτω 5 σπιτάκια:

1.  Στην Aigli: http://artpapersandcolours.blogspot.com/
2.  Στην Πεταλουδίτσα: http://artbutterfly3.blogspot.com/
3.  Στη Σοφία: http://pyroessa.blogspot.com/
4.  Στη Χρυσούλα: http://bixlibidonia.blogspot.com/
5.  Στην Πριγκήπισσα: http://princesskon.blogspot.com/

       Καλό μήνα, λοιπόν κι ας αφήσουμε τη γιορτινή χρυσόσκονη να πασπαλίσει για λίγο μαγικά, τις μικρές καθημερινές μας στιγμές....


     Υ.Γ.  Το ίδιο βραβειάκι μόλις κατέφθασε και από τη Nena μας!!!! Ααα... κορίτσια, με κακομαθαίνετε και... μου αρέσει ΠΟΛΥ αυτό!!!!!  Νένα, σ΄ευχαριστώ τόόόόσο πολύύύ!!!!

15 σχόλια :

  1. Ευχαριστωωωωωω πολυ για το δωρακι....!!!!!χαιρομαι που σου αρεσαν τα μπιχλιμπιδονια μου....πολλες πολλες ευχες για καλο Δεκεμβριο...και να εχεις ενα ομορφο βραδυ!!!!!φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκό μου ονειράκι χαίρομαι τόσο που είσαι γειτονάκι μου!!!!Τα σπιτάκια μας είναι μικρά αλλά γεμάτα αγάπη έμπνευση και καλούς καλούς φίλους κι εμένα αυτό μου αρκεί.Σε φιλώ γλυκά κι σου εύχομαι καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ν α είσαι πάντα....κακομαθημένη. Καλό μήνα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Onirokosmos, τιμή μου που με σκέφτηκες μα αυτό που με χαροποιεί περισσότερο είναι το γεγονός ότι αισθάνεσαι το σπιτάκι μου "μικρό αλλά γεμάτο χαρά"!!!!!! Σ' ευχαριστώ πολύύύύύύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασα για καλό μήνα και σε βρίσκω πολύ χαρούμενη για το βραβείο σου!!!!!!!!Μπράβο γλυκιά μου!!!πάντα τέτοια!!!!!Σε νεραϊδοφιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα!!!! Και με πολλά βραβεία στη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για το βραβείο! Πάντα τέτοια και περισσότερα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. * Χρυσούλα, η ευχαρίστηση όλη δική μου! Πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο κι από ΄μένα!!

    * Νάσια μου, εγώ κι αν είμαι τυχερή που έχω γειτονάκια σαν εσάς και ανάμεσα σ΄αυτά κι...ένα Νασουλίνι! Σ΄ευχαριστώ, ακόμα μια φορά, για την τιμή και τη σκέψη σου...

    * Para-Kelsoscooks, από τις πιο γλυκειές ευχές που έχω πάρει ποτέ!!! Να είσαι καλά και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    * Πριγκηπέσσα, εύχομαι ακόμα και όταν το "σπιτάκι" σου μεγαλώσεικαι γίνει...τεράστιο, να συνεχίζει να είναι μια ζεστή, χαρούμενη γωνίτσα! Πολλά φιλιά!

    * Νεραϊδένια Αναστασία, αυτό το κόκκινο χαλί πια...αράχνες θα πιάσει από το πολύ "περίμενε", στο τέλος!!! Από την άλλη, όμως, το.."καλό πράγμα, αργεί να γίνει", δεν λένε?? Ένα φιλί για τώρα και τα υπόλοιπα από κοντά.

    * Χρυσάνθη, καλό μήνα!!! Έχω..χάσει φωνή και μυαλό με τα υπέροχα λουλούδια σου κι αν εγώ πήρα ένα βραβείο, εσείς κυρία μου αξίζετε πολλά-πολλά..μα πάρα πολλά, περισσότερα!!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα..

    * Flora, ανταποδίδω τις ευχές γιατί η δουλειά σου είναι-τουλάχιστον!-υπέροχη!!! Καλό μήνα, δημιουργικό και παραμυθένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καταρχήν συγχαρητήρια για το βραβείο και κατά δεύτερο σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που με σκέφτηκες!
    συγνώμη που άργησα να σε ευχαριστήσω, αλλά είχα τα παιδιά άρρωστα αυτή την εβδομάδα και ασχολήθηκα ελάχιστα με το μπλογκ!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαιδεμένη μου έλειπα και τσιμπήσαμε βραβειάκι; Ποιός είπε εσένα μικρή;;;
    ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΑΑΛΗ μάτια μου. Φτιάχνεις απίστευτα πράγματα.
    Στην ΑΘήνα σε σκέφτηκα πολλές φορές ειδικά οταν έπεφτα πάνω σε κατασκευές απο κονσερβοκούτια (ήταν δικά σου χαμένο;)
    Καλή γιορτινή προετοιμασια λοιπόν, ο Γκρινιάρης σου (αλήθεια γιατί είμαι "γκρινιάρης";δεν έχω καταλάβει)ξαναγύρισε και είναι προετοιμασμένος (ελπίζω να...) για κάθε σου έκπληξη
    Φιλάκια και εύχομαι Χιλιάδες βραβεία στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ γλυκια μου Ονειροεμενη πολυ χαρα μου εδωσες που με σκεφτηκες για το βραβειο...! Σ'ευχαριστω πολυ πολυ...! Αργησα λιγο να ερθω να το παραλαβω αλλα λιγο ο χρονος, λιγο το οτι δε μπορω μερες τωρα να απαντησω στα σχολια στο μπλογκ μου και εκανα πειραματα μηπως και τα καταφερω...καταλαβαινεις... Ειμαι και λιγο αργη απο τη φυση μου...! Σ'ευχαριστω πολυ και παλι και να χαιρεσαι κ εσυ το βραβειαο σου και να μαζεψεις πολλα πολλα πολλα ακομα! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. νασε καλα κοριτσι να το χαρεις το βραβειο σου..το δικο μας χριστουγεννιατικο χωριο ..που ειναι το δικο μας βραβειο για σας.. να το παρεις και να το στολισεις στο σπιτακι σου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όνηρεμένη μου!!! Καλό βράδυ σου εύχομαι και σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!! Μου έδωσες μεγάλη χαρά!!! Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και χαρούμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. hi all onirokosmos-art.blogspot.com admin discovered your site via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer best backlink service Take care. Jason

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.