12 Ιανουαρίου 2023

My Secret Santa 2023



     Η μυστική ανταλλαγή της Μαριλένας μας ήταν η καλύτερη ευκαιρία και αφορμή να επιστρέψω στην παρέα μας, μετά από απουσία μηνών. Και τα δωράκια που παρέλαβα, τόσο από το αγαπημένο κορίτσι μας, όσο και από τον μυστικό μου Άγιο Βασίλη που ήταν η Mia, έκλειναν μέσα τους κάτι από το μεθυστικό άρωμα των γιορτινών ημερών, μαζί με το μεράκι της δημιουργικότητας. 

    Ένα τετράδιο με την όμορφη χειροποίητη θήκη του και μια επίσης χειροποίητη θήκη για το κινητό μου τηλέφωνο, ήταν τα δωράκια που παρέλαβα από τη Mia μας και την ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που αφιέρωσε και τη φροντίδα με την οποία τα δημιούργησε!




     Ταυτόχρονα με τα δώρα από το μυστικό μου ταίρι, παρέλαβα και το αναμνηστικό δωράκι της οικοδέσποινας το οποίο λάτρεψα εξίσου, μαζί με τις γλυκές ευχές της!


     Μαριλένα μου, σ΄ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου, για τον τρόπο που μας κάνεις να νιώθουμε ξανά για λίγο παιδιά. Γιατί είναι ωραίο να πιστεύεις, ακόμα κι αν τις περισσότερες φορές υπερτερεί η φωνή της λογικής στην καθημερινότητά σου! Είναι μαγικό να βρίσκεις λόγο σε όσα συμβαίνουν γύρω σου και να συνεχίζεις να ελπίζεις. Να μπαίνεις σε εορταστικό "mood", ακόμα κι αν τα δύσκολα παραμένουν εκεί. Να μπορείς ακόμα να χαμογελάς από κάτι μικρό... μια μελωδία, ένα γιορτινό τραγούδι, ένα στολίδι, ένα άλλο χαμόγελο. Γιατί, όπως έχει ειπωθεί, πάντα "υπάρχουν δυο τρόποι να ζεις την ζωή: ο ένας, λες και τίποτα δεν είναι θαύμα. Ο άλλος, λες και όλα είναι θαύμα".

     Εύχομαι σε όλους σας μια καινούργια χρονιά πρωτίστως με υγεία, γεμάτη με μικρά και μεγάλα θαύματα σε ό,τι ο καθένας σας ελπίζει και ονειρεύεται!

6 σχόλια :

  1. Καλή χρονιά Μαριάννα! Με κάθε μας ευχή για κάθε όμορφη στιγμή σου. Πολύ όμορφες αφίξεις δώρων-δημιουργιών. Να τις χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά, Μαριάννα. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια που έφτιαξα για σένα. Να τα χαρείς, φίλη μου. Το δωράκι που έλαβες από τη Μαριλένα μας, υπέροχο. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Μαριάννα μου.
    Με υγεία να χαρείς τα δωράκια σου.
    Λείπεις από την μπλογκογειτονιά μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά με χαρές και δημιουργικές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου να χαρείς τα δωράκια σου Μαριάννα μου να είσαι καλά και να ξαναπάρεις μέρος στην μυστική ανταλλαγή του Σάντα Κλάους, που κάνει η Μαριλένα κάθε χρόνο με επιτυχία. Καλή χρονιά με ότι καλύτερό της έχει να σου προσφέρει, υγεία και αγάπη παντού γύρω σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι χαρούμενη, γεμάτη δώρα και αγάπη να περάσει η χρονιά Μαριαννάκι μου!
    Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.