30 Οκτωβρίου 2011

Φτιάξτε το δικό σας σαμπουάν με βότανα....

      Αν έχετε ευαίσθητα....

ή ταλαιπωρημένα μαλλιά....



δοκιμάστε αυτό το σαμπουάν φτιαγμένο με απόλυτα φυσικά υλικά. Θα δαπιστώσετε αμέσως τη διαφορά! Τα μαλλά σας θα λάμπουν  από υγεία και ομορφιά....

       Θα χρειαστείτε:
  • 120 γραμ. σαπούνι  Mασσαλίας.
  • 15 γραμ. δεντρολίβανο ( τονώνει τα μαλλιά και προλαμβάνει την τριχόπτωση ).
  • 15 γραμ. φασκόμηλο ( περιέχει αντιοξειδωτικά συστατικά και έχει αντιβακτηριακή δράση ).
  • 15 γραμ. τσουκνίδα  ( τονώνει την κυκλοφορία του αίματος και περιέχει συστατικά που ευνοούν την ανάπτυξη των μαλλιών ).
  • 15 γραμ. λεβάντα  ( ρυθμίζει τη λειτουργία των σμηγματογόνων αδένων και ανακουφίζει την  ξηροδερμία ).
  • Ένα πλαστικό μπουκάλι, χωρητικότητας 250 ml.
        Aνακατέψτε τα  βότανα σ΄ ένα γυάλινο βάζο με καπάκι.
Bράστε 2 φλυτζάνια απεσταγμένο νερό, προσθέστε 3 γεμάτες κουταλιές της σούπας από το μείγμα με τα βότανα και  βγάλτε την κατσαρόλα από τη φωτιά.
        Aφήστε για μισή ώρα, σουρώστε και βάλτε το υγρό σε μία γυάλινη λεκανίτσα.
Όταν κρυώσει εντελώς το υγρό, ρίξτε ένα μέρος του -περίπου 50 ml- μέσα στο πλαστκό μπουκάλι και προσθέστε το σαπούνι  Mασσαλίας, αφού πρώτα το έχετε ξύσει  ( με τη βοήθεια ενός μαχαριού ή του τρίφτη ).
        Kλείστε το μπουκάλι και αναμείξτε για να ανακατευτούν καλά όλα τα υλικά. Mε το αγνό αυτό σαμπουάν μπορείτε να λούζεστε άφοβα, όσο συχνά θέλετε!

                                         

Τα αποτελέσματα πραγματικά θα σας καταπλήξουν!!!!!!

                                                      
 Φιλάκια και καλό σας βράδυ!!!!

18 σχόλια :

  1. Ξέρω ότι αυτά που μας δίνει η φύση είναι ότι καλύτερο! Θέλω χρόνο για να βρώ τα υλικά όμως!Θα το δοκιμάσω και θα σου πω εντυπώσεις!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ONEIΡΑΚΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΤΑΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!ΠΑΛΙ ΚΟΛΛΗΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ..ΠΟΛΥ Μ¨ΕΧΕΙ ΑΓΓΙΞΕΙ ΑΥΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kiki και Νάσια, ευχαριστώ για το πέρασμά σας. Τα βότανα είναι πολύ εύκολο να τα βρείτε σε ένα κατάστημα μπαχαρικών, όπως επίσης και το σαπούνι (ειδικά αυτό, υπάρχει και στα S/Market). Το συνολικό κόστος είναι ελάχιστο και τόσο ο κόπος όσο και το αποτέλεσμα πραγματικά αξίζει! Άσε, δε, που θα διασκεδάσετε την όλη διαδικασία, ενώ μπορείτε παράλληλα, να το προσφέρετε και σαν δωράκι, φουσκώνοντας από υπερηφάνεια, σε φίλου και συγγενείς. Γενικά, τα χειροποίητα σαπούνια και σαμπουάν στο εμπόριο είναι, ομολογουμένως...πανάκριβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς βρεθήκαμε ονειράκι στο ωραίο σου ιστολόγιο! Καλά ε? Αυτό το γατάκι πάνω δεξιά ήμουν εγώ χθες και αυτό το λιοντάρι (το φρεσκολουσμένο) κάτω κάτω είμαι εγώ σήμερα!!! χα χα χα!!! Να'σαι καλά! Φιλάκια! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου ονειράκι!!καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες το πράσινο σαπούνι υπάρχει πάντα σπίτι μου πρέπει τώρα να βρώ τέτοιο κατάστημα για τα βότανα,θα κοιτάξω και σε έναν κυριούλι που έρχεται στην λαική.Ευχαριστώ πάρα πολύ και πάλι που μπήκες στον κόπο και μου έγραψες αυτό το τραγούδι. ΤΟ άκουσα και πραγματικά το λάτρεψα για τούς υπέροχους στίχους του.Δεν το είχα ξαναακούσει ποτέ και με συγκίνησε πολύ γιατί μου ταιριάζει απίστευτα,κάθε λέξη του κρύβει πολλά....Να είσαι καλά ευαίσθητο και μυστηριώδες ονειράκι.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα ονειρόκοσμε...από την αγαπημένη μας Νάσια. Τέλειο το τραγούδι όπως και ο στίχος στη σελίδα σου ...όμως το σαμπουάν είναι το κάτι άλλο!!! Ελπίζω να τα λέμε!!!
    Tantekiki.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολα τα βότανα που αναφέρεις υπάρχουν στον κήπο μου!!ωραία !!!!Θα το επιχειρήσω γιατί είμαι λάτρης των αγνών υλικών!!!Ονειρόκοσμε είσαι όνειρο!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα το επιχειρησω να εισαι καλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΝΕΙΡΟΚΟΣΜΕ ΜΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!
    ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕΣ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ! ΣΕ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΕ ΒΡΗΚΑ(ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ) ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ PINK DRIMMER! ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ!
    ΤΟ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΗ ΧΑΙΤΗ ΤΟΥ ΛΕΩΝΤΑΡΙΟΥ!ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σου, προσπαθούσα μέρες τώρα να σε βρω και να γίνω αναγνώστρια, αλλά μόλις σήμερα μου επέτρεψε ο αγαπητός Blogger... Πφφφφ... Καλώς σε βρήκα λοιπόν! Όσο για το σαμπουάν, θα το δοκιμάω ASAP!!! Ευχαριστώ για την συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα..έψαχνα να βρω πως να φτιάξω ένα δικό μου σαμπουάν..τα υλικά τα βρίσκω εύκολα..θα το δοκιμάσω και θα σου πω..φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το μπλογκοσπιτάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπημένα γειτονάκια, ευχαριστώ πολύ, για άλλη μια φορά, για την επίσκεψή σας.
    * Marie, σε πετυχαίνω σε γατάκι, ή σε..λιονταράκι σήμερα?? Όπως και να ΄σαι, καλώς βρεθήκαμε!!! Φιλιά κι από ΄μένα!
    * Tante Kiki, εννοείται ότι θα τα λέμε από ΄δω και πέρα συχνά! Καλώς όρισες στην παρέα μας...
    * Νασουλίνι, τελικά φαίνεται πως, δεν είχα άδικο που πίστευα ότι θα λατρέψεις το κομμάτι! Φιλάκια και καλό βράδυ!
    * Χρυσάνθη, είμαι πεπεισμένη πως όχι μόνο έχεις τα συγκεκριμμένα βότανα στον κήπο σου, αλλά πολύ περισότερα και όλα με περίσσεια αγάπη φροντισμένα!!!! Ασε, δε, που φαντάζομαι πως ο κήπος σου θα είναι συχνός αποδέκτης σχολίων θαυμασμού, όπως και όλες οι υπόλοιπες δημιουργίες σου. Κρατώ το ότι, είσαι λάτρης των αγνών υλικών και επιφυλλάσομαι να επανέλθω...
    * Katrina, είναι πολύ εύκολο...τόλμησέ το! Φιλιά!
    * Mary's craft κι εγώ χαίρομαι που με βρήκες!!!! Περιμένω φώτο με τη...λεονταρίσια χαίτη..σύντομα!!!!
    Τελικά, όλοι μου λένε το ίδιο πράγμα: Δεν ξέρω γιατί δεν φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου, πάντως εγώ το έχω βάλει και...ουδεμία πρόθεση έχω να σας ταλαιπωρώ!!! Τι δεν έχω κάνει σωστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. * Marianna, συνονόματη, καλώς όρισες! Λένε, ότι "παιδεύουν όσοι αγαπάνε"! Δεν ξέρω, αν ισχύει το ίδιο και για τον αγαπητό κύριο Blogger, σημασία όμως έχει ότι..τα κατάφερες και χαίρομαι πολύ γι΄αυτό!!! Θα τα λέμε συχνά, πλέον...
    * Μαράκι, ούτε παραγγελία να το είχες ζητήσει το σαμπουάν,δηλαδή! Πες το κι έγινε, λοιπόν....ή αλλιώς, μπορείς να με λες και "τζίνι"...από σήμερα!!!

    * Vana, καλώς όρισες κι εσύ! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια...Κι εμένα μου αρέσει το "σπιτάκι" σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές. Με ένα χαμόγελο στα χείλη ακόμη και στα δύσκολα. Την καλησπερα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλησπερα σε ολους.Ειμαι και γω μια Μαρια.Ψαχνοντας στο διαδυκτιο για χειρ.σαμπουαν και σαπουνια βρηκα τη δικη σας συνταγη και μου αρεσε πολυ.Θελω ομως να ρωτησω το τελικο υγρο που θα χρησιμοποισω ποσα ml θα ειναι;50 ή 250;Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. * Marion, δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά την ερώτησή σου... Αν με ρωτάς για το συνολικό όγκο του σαμπουάν που θα φτιάξεις, αυτό είναι περίπου 250 ml. Τοποθετείς, όμως, στο μπουκάλι αρχικά 50 ml από το υγρό μείγμα σου, για να μπορέσεις να αναμείξεις με καλή ανακίνηση ευκολότερα το τριμμένο σαπούνι σου, ούτως ώστε να μπορέσεις να το διαλύσεις πλήρως μέσα σ΄αυτό. Στη συνέχεια, προσθέτεις το υπόλοιπο υγρό σου και με μια τελευταία ανακίνηση το σαμπουάν σου είναι έτοιμο για χρήση....
    Είμαι στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε άλλη ερώτησή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α ωραια και γω αυτο καταλαβα εξ'αρχης αλλα ειπα να το διευκρινισω καλυτερα.Ξεκιναω σημερα κιολας.Για σαπουνι λεω να βαλω μισο Μασσαλιας μισο πρασινο ελαιολαδου.Λες να βγει τιποτα καλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.