25 Οκτωβρίου 2015

Της μοίρας τα μελλούμενα - Το ταξίδι ενός φλιτζανιού.


     Έλα κάθισε, παρεάκι! Σου έχω αχνιστό καφεδάκι στη χόβολη, σερβιρισμένο σε μπακιρένιο μπρίκι, λουκούμι, μοσχομυριστά κουλουράκια κανέλας και... κους-κους. Έλα μου και θα σου μάθω πως να βλέπεις τα μελλούμενα!. Αχα... χαμογελάς πονηρά, βλέπω! Ουπς!! Τον έχυσα λίγο, αλλά μη σε μέλλει... γούρι λένε, λεφτά θα πάρεις! Όχι, καλέ! Δεν κάνουμε πρόποση με καφέ, διότι θεωρείται γρουσουζιά, μιας και ο καφές  σερβίρεται στις κηδείες!


     Κοίτα να δεις τι άλλο θυμήθηκα τώρα: το ήξερες εσύ πως, όσο η λεχώνα μένει στο κρεβάτι, προσφέρουν μαζί με το γλυκό και καφέ σε όσους επισκέπτονται το σπίτι για να ευχηθούν, για να μη στερέψει το γάλα της?


     Τον είπες, κιόλας! Τον "μελέτησες"? Στάσου, να σου γυρίσω το φλιτζάνι. Καλέ εσύ ήπιες και από το κατακάθι! ΄Απαπα! Κάτσε να δούμε τι θα κάνουμε τώρα... Γυρίζουμε κυκλικά το φλιτζάνι δυο τρεις φορές για να διαλυθεί το κατακάθι και να αλείψει το εσωτερικό του και μετά το αναποδογυρίζουμε στο πιατάκι, ή σε μια χαρτοπετσέτα. Να σου πω ότι σε ορισμένες χώρες της Μέσης Ανατολής, αναποδογυρίζουν το φλιτζάνι αμέσως, χωρίς να το περιστρέψουν. Σε αυτή τη θέση το αφήνουμε για περίπου 5 λεπτά, ώσπου να στεγνώσει ο καφές στα τοιχώματα και να σταθεροποιηθούν τα διάφορα σχήματα που έχουν διαμορφωθεί. Τώρα το φλιτζάνι σου είναι έτοιμο να "διαβαστεί".


     Η καφεμαντεία, όπως κάθε άλλο "διάβασμα" της μοίρας -της τράπουλας, της παλάμης, της κρυστάλλινης σφαίρας- βασίζεται στη διαίσθηση. Ορισμένοι άνθρωποι την έχουν πιο ανεπτυγμένη από άλλους, όμως όλοι τη διαθέτουν. Απλώς δεν την αξιοποιούν και δεν την έχουν καλλιεργήσει. Πολλοί δεν την πιστεύουν καν.

     Διαβάζουμε πάντα το φλιτζάνι με το φως του ήλιου, δηλαδή την ημέρα και το κρατάμε με το αριστερό χέρι. Ο καφές πρέπει να είναι ελληνικός (ή τούρκικος, δεν θα τα... χαλάσουμε στην εθνικότητα). Καλό είναι να το έχει γυρίσει μόνος του ο ενδιαφερόμενος και να έχει "μελετήσει" το θέμα που τον ενδιαφέρει. Δεν λέμε ποτέ το φλιτζάνι όταν έχουμε πένθος, ωστόσο κάποιοι ισχυρίζονται πως την Μεγάλη Παρασκευή διαβάζετε το καλύτερο φλιτζάνι. Πίνουμε τον καφέ μας με ηρεμία και χωρίς βιασύνη, ή αν δεν θέλουμε να τον πιούμε, πίνουμε μόνο 3 γουλιές.


     Τα σύμβολα που εμφανίζονται αριστερά από το χερούλι αφορούν το παρελθόν. Η πλευρά του φλιτζανιού στην οποία βρίσκεται το χερούλι αντιστοιχεί στην προσωπική μας ζωή, ενώ η απέναντι πλευρά αντιστοιχεί στην κοινωνική ζωή και στα απρόοπτα. Στη βάση διαβάζεται η καρδιά του ατόμου (διάθεση, συναισθήματα). Στο τέλος του "διαβάσματος" συνηθίζεται από ορισμένους το "άνοιγμα της καρδιάς". Το άτομο, δηλαδή, που του διαβάζεις το φλιτζάνι, ακουμπά τον αντίχειρά του στον πάτο και κάνει μια μικρή περιστροφική κίνηση προς τα δεξιά, αφήνοντας ένα ίχνος στο φλιτζάνι. Αυτό μπορεί να δώσει μια εν κατακλείδι ερμηνεία για τις σκέψεις και τα συναισθήματά του.


     Τα γράμματα αφορούν ένα άτομο του οποίου το όνομα ή το επίθετο ξεκινά από το αντίστοιχο γράμμα, ενώ οι αριθμοί, ανάλογα τη θέση τους, μπορεί να σημαίνουν ημέρες, μήνες ή ακόμα και ημερομηνίες. Ανάλογα με τη θέση του συμβόλου μέσα στο φλιτζάνι είναι δυνατόν να καταλάβουμε πόσο κοντινό ή μακρινό είναι το γεγονός. Το πάνω μέρος προς το χείλος του φλιτζανιού απεικονίζει το εγγύς μέλλον, ενώ όσο προχωρούμε κυκλικά προς τη βάση τα γεγονότα απομακρύνονται χρονικά.

     Φλιτζάνι με κομμάτια ξεραμένου σκούρου "ντελβέ" (κατακάθι), ειδικά όταν παρατηρούνται στο περίγραμμα, θεωρείται στενάχωρο και δυσάρεστο, σε αντίθεση μ΄ ένα φλιτζάνι με καλή αναλογία καφέ και ξεκάθαρων λευκών σχημάτων. Γενικά, όσο πιο ξεκάθαρα είναι τα σύμβολα, τόσο περισσότερη καλοτυχία σε περιμένει. Αν δεν είναι ευδιάκριτα, τότε σε περιμένουν δυσκολίες και εμπόδια. Λευκές γραμμές που διασχίζουν κάθετα η διαγώνια το φλιτζάνι και καταλήγουν στο χείλος του ή ακόμα και έξω απ΄αυτό, συμβολίζουν δρόμο, σύντομο ή μακρινό, ανάλογα το μέγεθός τους. Αν οι γραμμές αυτές διακόπτονται σε οποιοδήποτε σημείο τους, τότε ο δρόμο αυτός θεωρείται... εμποδισμένος και δεν θα πραγματοποιηθεί.


     Έλα παρεάκι, ομολόγησε το πως σου κέντρισα την περιέργεια με όλα αυτά κι ας ισχυρίζεσαι πως δεν πιστεύεις... Δεν φταίω εγώ, όμως! Ας είναι καλά η Πέτρα και το παιχνίδι της Το ταξίδι ενός φλιτζανιού. Ναι, σου λέω! Πέρασε να διαβάσεις τα ταξιδιάρικα φλιτζάνια της και θα με θυμηθείς!
Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας... Αν μπορείς να διαβάσεις το δικό σου φλιτζάνι? Πολλοί ισχυρίζονται πως δεν μπορείς. Όχι πως είναι απαγορευτικό ή αδύνατο, αλλά επειδή δεν θα είναι αμερόληπτη η κρίση σου μιας και αφορά τον εαυτό σου. Έτσι, λοιπόν, θα δεις αυτό που θέλεις να πιστεύεις ή φοβάσαι...


Το ξέρατε ότι…

* Το πρώτο ελληνικό καφενείο άνοιξε στο Ναύπλιο, μόλις απελευθερώθηκε η πόλη. Στην Αθήνα, πολύ πριν η πόλη ανακηρυχθεί πρωτεύουσα του νέου κράτους, το πρώτο καφενείο ίδρυσε ένας Βαυαρός, το ονομαστό το ονομαστό "Πράσινο Δενδρί", στην Ιερά Οδό. Μετά την ανακήρυξή της σε πρωτεύουσα, άνοιξε και το περίφημο καφενείο "Η Ωραία Ελλάς", στη συμβολή των οδών Ερμού και Αιόλου, το οποίο έγινε σημείο συγκέντρωσης όλων των διάσημων προσωπικοτήτων του καιρού. 
Έως τις αρχές του 20ου αιώνα τα καφενεία κάνουν και τη δουλειά του καφεκόπτη, δηλαδή προμηθεύονται πράσινο ακατέργαστο καφέ και αφού τον καβουρδίσουν, τον αλέθουν σε μικρούς χειροκίνητους μύλους. Το καβούρδισμα γίνεται μέσα σε ειδικά τηγάνια που είναι καλυμμένα με μεταλλικό καπάκι και έχουν χερούλι για το συνεχές ανακάτεμα του καφέ.
Μέχρι το 1900 περίπου δεν υπάρχουν ειδικά καταστήματα για την πώληση του καφέ. Η εισαγωγή γίνεται από εισαγωγείς ειδών Γενικού Εμπορίου μαζί με την ζάχαρη, το κακάο, το τσάι και άλλα είδη διατροφής.

* Πρωταθλητές στην ετήσια κατανάλωση καφέ είναι οι Φιλανδοί και οι Νορβηγοί με 10 κιλά?

* Στην Ελλάδα ο μέσος χρόνος παραμονής στην καφετέρια είναι τα 40 λεπτά, δηλαδή ο μεγαλύτερος στην Ευρώπη?

* Υπολογίζεται ότι η διαδικασία ετοιμασίας ενός ροφήματος καφέ επαναλαμβάνεται παγκοσμίως περισσότερες από 400 δισεκατομμύρια φορές το χρόνο?

* Ο ακριβότερος καφές είναι ο ινδονησιακός Kopi Luwak, που κοστίζει μέχρι και 1.400 δολάρια το κιλό? Οι σπόροι του συλλέγονται από τα… περιττώματα ενός τρωκτικού, του Μαραπάτι, του οποίου οι διεργασίες χώνεψης δίνουν στους κόκκους του καφέ μια σπάνια γεύση!

                                         

* Τέλος, με τόση ανάλυση που σας έκανα, νομίζω πλέον, πως βρήκα τι επάγγελμα θ΄ακολουθήσω, αν αποφασίσω να εγκαταλείψω τις τωρινές μου ασχολίες! Μπορείτε, ελεύθερα, να με έχετε στα υπόψιν... ((•‿•)))


           Υ.Γ. Όλες οι φωτογραφίες της ανάρτησης είναι δανεισμένες από το διαδίκτυο.

36 σχόλια :

  1. τι να πω κοπέλα μου με μια ναρτησηταμαθαμε ολα μα ολα υπέροχο σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου, σας διαφώτισα στα πολύ βασικά. Χαίρομαι που διασκέδασες το ταξίδι μου. Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  2. Χαχα εσύ κορίτσι μου ξέρεις πολλά για το φλιτζάνι,εγώ μόνο να τον ψήνω ξέρω και να τον σερβίρω με σπιτικά κουλουράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να ΄ξερες, ότι τα σημαντικότερα μυστικά... δεν τα έγραψα ακόμα!!! χαχαχαχα! Μη σου πω ότι "διαβάζω" και... τα κουλουράκια!!

      Διαγραφή
  3. χαχα! Μαριανάκι, με τόση δόση καφέ που μας σερβίρισες, δεν θα με πιάνει ύπνος νυχτιάτικα!
    ;-)
    Καλά, πόόόσες πληροφορίες συγκέντρωσες, καλέ?!
    Αποχωρώ διαγράφοντας από τη μνήμη μου αυτό το τελευταίο για την ινδονησιακή ποικιλία...!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το είπα... δεν το είπα εγώ? Αρκούν και 3 γουλιές! Φταίω εγώ που τον ήπιες μονορούφι νυχτιάτικα??? Εεεεε, φταίω???! Έχουμε και επιλεκτική μνήμη, επιπλέον! Ότι δεν μας... συμφέρει το αγνοούμε επιδεικτικά! χαχαχαχαχα...!
      Αγαπάκι μου, σου στέλνω τα φιλιά μου! Ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σου!

      Διαγραφή
  4. Μαριάννα μου εσένα έπρεπε να συμβουλευτώ πριν πω τις φλιτζανοπροβλέψεις μου που έκανα προχθές στο δικό μου ταξίδι του φλιτζανιού. Εσύ έχεις κάνει διατριβή επί του θέματος.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ, Ελένη μου, δεν ήξερες... δεν ρώταγες?? Τι τα έχουμε κοτζάμ... πτυχία! Τώρα, πλέον, ξέρεις που να απευθύνεσαι, άλλη φορά... ναι?
      Κι εσύ να είσαι καλά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ακομη ενα ομορφο ταξιδι!
    ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, η ευχαρίστηση και η χαρά όλη δική μου, για την όμορφη παρέα και τα σχόλιά σας! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Τι θα μου πεις τώρα εμένα που φοβάμαι τα μελλούμενα που γράφει το φλιτζάνι; Αν είναι να συμβεί κάτι κακό, ας μην το ξέρω εξ αρχής και στενοχωριέμαι νωρίτερα από το γεγονός... χαχαχα! Πάντως μπράβο σου που σύλλεξες τόσες πληροφορίες!
    Ιδιαίτερο το ταξίδι σου! Ευχαριστούμε πολύ!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαριάννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nastenka μου, ό,τι φοβόμαστε, το προκαλούμε, σύμφωνα με τη θεωρία της θετικής και αρνητικής ενέργειας στο ηλεκτρομαγνητικό σύμπαν του ζούμε. Και όπως λέει και μια παροιμία: "Αν σου μέλει να πνιγείς, ποτέ σου δεν πεθαίνεις.."
      Όμως, πιστεύω, ότι όταν έχουμε τα μάτια μας και το μυαλό μας ανοικτά, συχνά μπορούμε να επαναπροσδιορίζουμε τα "γιατί" και τα "πώς" της ζωής, αποφεύγοντας, έτσι, αρκετές κακοτοπιές.... Τάδε έφη Μαντάμ Ζαϊρα!!!! χαχαχαχαχα! Φιλιά, καλή μου και σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  7. Τα μελλούμενα γραμμένα στους ντελβέδες Μαριάννα μου!! Απολαυστικό και μερακλίδικο και το δικό σου καφεδάκι!!
    Πάντως πλάκα πλάκα πρόσφατα διάβασα για μια καφετέρια στην Αθήνα που λέει τον καφέ!!! Βρε λες;;; ;)))
    Φιλάκια καλή μου και ν αχεις μια όμορφη βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαριλένα μου! Μια φορά πάντως, να ξέρεις, ό,τι γράφει δεν ξεγράφει!
      Μόνο μία! Έχει γίνει κάτι σαν... μόδα τα cafe που σου "διαβάζουν" τα μελλούμενα!!
      Αν λέω??? Μέσα είμαι, μη το πολυσκέφτεσαι! Το λέει, καθαρά, και το... φλιτζάνι!!
      Μεγάλη πόρτα περνάς, το βλέπω
      κι ένα cafe σου πέφτει εδώ...
      Αφεντικό είσαι ωραίο,
      έλα ασήμωνε για να σε λέω!!! χαχαχαχαχαχαχα!!!!!! Πολλά-πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Καλά ε.... στο τσεπάκι το έχεις το διδακτορικό!!!
    Τέτοια λεπτομερή και διαφωτιστική μεταπτυχιακή εργασία, πρώτη φορά βλέπω!!!!
    Φιλάκια, κορίτσι μου και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά! Τι τα έχουμε, άλλωστε, τα διπλώματα, Φιλία μου!!!!??
      Καλό ΠαρασκευοΣ/Κ, αγαπημένη μου!

      Διαγραφή
  9. Πόσες πολλές πληροφορίες Μαριάννα! :)))
    Κάποια τα γνώριζα . Παλιά έλεγα κι εγώ το φλιτζάνι με τη βοήθεια βιβλίου αχαχαχα!
    Παρ όλο που λατρεύω και πίνω καθημερινά ελληνικό δεν το διαβάζω εδώ και χρόνια!
    Πρώτον γιατί πίνω διπλό, ελληνικό, σε κούπα και δεύτερον γιατί την τύχη μου τη φτιάχνω μόνη μου!
    Φιλάκια πολλά! :)))

    (Περιμένω πώς και πώς Ιστορία της Νύχτας από σένα! )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα... όλα κι όλα! Αριστέα μου, δεν... συμφέρεις! Διπλός ελληνικός και σε κούπα???!!!! Σαν να λέμε η ιστορία της ζωής σου, σε 2 τόμους!!! Πόσο να σε χρεώσω εσένα τώρα, δηλαδή?? Άσε που αν ξεκινήσω να σου λέω το φλιτζάνι θα μας πάρει και η νύχτα! Εκεί να δεις τότε, μεταφυσικές ιστορίες, που θα διαβάσεις από μένα!!!
      Και έχεις δίκιο: Αυτό που έχει σημασία στη ζωή δεν είναι τα "χαρτιά" που ίσως μας έχει μοιράσει μια "ανώτερη δύναμη", αλλά το πώς παίζουμε τα "χαρτιά" αυτά.

      (Ελπίζω να φανώ αντάξια της ανυπόμονης αναμονής σου!!)

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Το πόσο το χάρηκα που οι πλούσιοι πληρώνουν για να πίνουν περιττώματα δε λέγεται!!
    Και μόνο σαν σημασία το κρατάω και αγνοώ το γεγονός πως ο καφές έχει καλύτερη γεύση!!(?)
    Μα και πάλι!!!

    Όσο για το χρόνο στην καφετέρια, είναι επειδή οι Έλληνες είμαστε της παρέας...θα βγεις με ένα φίλο σου ή και περισσότερους...θες να κουβεντιάσεις βρε αδερφέ...οι άλλοι δηλαδή πίνουν τον καφέ και τα λένε στο πόδι?...ή δεν τα λένε καθόλου?...αναρωτιέμαι!!

    Ομολογώ πως κόντεψα να φύγω από δω με πτυχίο καφετζούς!!...χαχα!!
    Πολύ το χάρηκα το ταξίδι σου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εσύ χάρηκες, ε?? Τελικά είναι αποδεδειγμένο, με ποικίλους τρόπους, ότι χρήμα και γούστο δεν είναι απαραίτητο να... συνυπάρχουν!!!
      Με... γεια μας και χαρά μας, αν κατέχουμε τον υψηλότερο χρόνο παραμονής στα cafe, αφού είμαστε λαός της παρέας, όπως λες κι εσύ, φιλικός και σε όποιους αρέσουμε, στο κάτω-κάτω!!
      Λοιπόν, αφού κοντεύεις... στο πτυχίο να έχουμε κι εσένα στα υπόψιν, στον κύκλο των... φλιτζανούδων!!! Το βλέπω εγώ! Αλυσίδα cafe με παραρτήματα ανά την Ελλάδα, θ΄ανοίξουμε!!!!χαχαχαχαχαχαχα...
      Να είσαι καλά καλά και να περνάς όμορφα!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Πολλά που δεν ήξερα, και ειδικά ότι το "φλιτζάνι" έχει τόσες παραμέτρους!Ωραίο ταξίδι κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φλιτζάνι είναι ολόκληρη... επιστήμη, τι να λέμε τώρα!!!!!! Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!

      Διαγραφή
  12. Αααα εσύ ξέρεις πάρα πολλά!!!
    εγώ καλά καλά να τον ψήνω δεν ξέρω(καλά τουλάχιστον γιατί ένα μπρίκι το βάζω)
    Λοιπόν στην πρώτη ευκαιρία αναλαμβάνεις ιδιαίτερα να μάθουμε κι εμείς!χαχα

    Τόσα πράγματα που δεν είχα ιδέα!ωραία ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω ακόμα περισσότερα, όχι να περιαυτολογήσω δηλαδή, αλλά.... κρύβω λόγια, μη σας τρομάξω και μου φύγετε τρέχοντας!!!!!! χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι!!
      Εννοείται πως αναλαμβάνω και ιδιαίτερα μαθήματα!! Άλλωστε, η γνώση πρέπει να μοιράζεται για να πολλαπλασιάζεται!
      Σ΄ευχαριστώ πολύύύύύύύ!!!!

      Διαγραφή
  13. Μα να μη μπορώ να αφήσω σχόλιο από το τηλεφωνο.
    Ενημερωθηκα για τα πάντα σχετικά με το φλυτζανι.
    Είμαστε όλες έτοιμες να ανοίξουμε μια σχολή μη σου πω και δέκα παραρτήματα.
    Γενικός Διευθυντής, εσύ.
    Μα τέτοιες γνώσεις;
    Τελικά όλα τα ταξίδια ήταν τέλεια.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, μέχρι τώρα, με αφορμή το σχόλιο της Μαριλένας, τα σχέδια μας ήταν για αλυσίδα cafe. Μ΄εσένα όμως, μπαίνει και η ιδέα της σχολής!!! Εύγε! Όσο πάμε και δικτυωνόμαστε στον επιχειρηματικό κόσμο, διαπιστώνω!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
      Αυτό σκέφτομαι κι εγώ... τέτοιες γνώσεις να πάνε χαμένες, κρίμα είναι!!!! Άσε, που στα διαλείμματα των μαθημάτων θα το ρίχνουμε και στις κατασκευές... έτσι, για να ξελαμπικάρουμε λιγάκι, βρε αδερφέ!!!!!!!!

      Σε φιλώ φιλενάδα!! Να είσαι καλά εσύ και οι λαμπρές ιδέες σου!!!!!

      Διαγραφή
  14. Να σου πω την αλήθεια μου, εμένα με τρομάζουν όλα αυτά τα "μαγικά" με τους καφέδες, αν και η ανάρτηση σου είχε ενδιαφέρον γιατί έμαθα πράγματα που δεν γνώριζα! Μιαριάννα μου καλή, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ταξίδι σου με ένα Φλιτζάνι γεμάτο μυστήριο! Φιλάκια και καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς σ΄ευχαριστούμε πολύ Πετράδι μου, για το υπέροχο και μαγικό ταξίδι, που -για άλλη μια φορά- μας προέτρεψες να κάνουμε όλοι μαζί και να αφεθούμε στη μαγεία του!! Όλα τα ταξίδια ήταν μοναδικά κι ονειρεμένα!
      Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  15. Α, αυτά δεν μου τα ειπες!!! Τόσα πράγματα μάθαμε από αυτή σου την ανάρτηση, Μαριαννάκι! Ενα μυρωδάτο , γεμάτο κόκκους καφέ ταξιδάκι μάς πήγες!! Να'σαι καλά, κορίτσι μου ! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν αρκετά που δεν σας έχω πει ακόμα, Πεπίτα μου, όπως υπάρχουν και πολλά που εγώ μαθαίνω καθημερινά από εσάς! Αυτή, άλλωστε, είναι και η ομορφιά της παρέας μας!
      Να είσαι κι εσύ καλά! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα κι από κοντά! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτικό το ταξίδι του φλιτζανιού Μαριαννάκι μου!
    Εσύ παιδί μου είσαι πολυτάλαντο πλάσμα, πόσα μας έμαθες!
    Λατρεύω τον καφέ και δηλώνω εξαρτημένη, ευτυχώς βέβαια που το γούστο μου είναι κλασικό και δεν κινδυνεύω να πιω αυτόν με τα...περιττώματα...

    Καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Μαίρη με τη μαγική σου πένα, είσαι από τα πλέον πολυτάλαντα άτομα που γνωρίζω και το σχόλιο σου έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα! Είμαι σίγουρη, πως τέτοιες ιστορίες φλιτζανιών είναι ιδιαίτερα αγαπητές και διαδεδομένες στους ήρωες των ιστοριών σου!! Άντε, λοιπόν, βάλε τους να... ασημώσουν κι εσύ ξεκίνα να μας τα γράφεις, έτσι μοναδικά όπως εσύ ξέρεις!!
      Πολλά φιλιά και καλό ΠαρασκευοΣ/Κ!!

      Διαγραφή
  17. Μαγικό ταξίδι μας πήγες Μαριάννα μου, γεμάτο γνώσεις......λοιπόν αφού πληροφορηθήκαμε λεπτομερώς τα της θεωρίας, προχωράμε στην πρακτική εξάσκηση !!! Να είσαι καλά και αν περάσεις από το στέκι μου, ίσως είμαι έτοιμη ,το καφεδάκι που θα σου προσφέρω ,να σου το "πω" .... Καλό σου βράδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου, κρατώ την υπόσχεσή σου και σύντομα θα σου κάνω την έκπληξη να γνωριστούμε κι από κοντά! Και μη σε μέλει, αν δεν είσαι έτοιμη να μου διαβάσεις το φλιτζάνι... Μου αρκεί η χαρά της γνωριμίας μας, το φιλόξενο στέκι σου και μια κούπα ζεστό καφέ!!! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.