21 Σεπτεμβρίου 2015

Ένα βιβλίο ευχών, πολλά δωράκια κι ένα giveaway.

    Αγαπημένη παρέα, θέλω εδώ και καιρό να γράψω, όμως όλο και κάτι θα συμβεί που θα με κάνει να το αναβάλλω για αργότερα. Όμως, όπως έχει ειπωθεί "κάθε αναβολή και ματαίωση!", με αποτέλεσμα να έχουν περάσει σχεδόν δύο μήνες από την τελευταία φορά που τα είπαμε!
     Όχι, μέσα σ΄αυτό το χρονικό διάστημα δεν έμεινα... άπραγη δημιουργιών! Ναι, έχω πολλά να σου δείξω και να σου πω, αρκεί να έχεις την υπομονή να περιμένεις και τις επόμενες αναρτήσεις μου, μιας και είναι αδύνατον - τεχνικά και πρακτικά - να τα συμπεριλάβω όλα σε μία. Ναι, σου έχω και... δωράκια (επειδή το blogάκι μου μεγάλωσε ακόμη ένα χρόνο και γιορτάζει, κλείνοντας αισίως τα 4... ζωή να ΄χει!), θέλοντας να σ΄ευχαριστήσω που, ακόμα κι αν δεν γράφω όσο συχνά θέλω, ξέρω πως είσαι πάντα εδώ για να διαβάσεις τα νέα μου, να σχολιάσεις, να ενδιαφερθείς και σ΄ευχαριστώ πολύ γι΄αυτό!

     Λίγες ημέρες πριν, είχα τη χαρά να αναλάβω τη δημιουργία ενός βιβλίου Ευχών Γάμου, για ένα ιδιαίτερα αγαπημένο μου ζευγάρι. Είναι το πρώτο μου βιβλίο. Και όταν λέω το πρώτο μου, εννοώ... εξ ολοκλήρου! Από την αρχική ιδέα, το σχεδιασμό, τη δημιουργία εξωφύλλων, μέχρι τη βιβλιοδεσία, τη θεματολογία, τις εκτυπώσεις. Οι φωτογραφίες θεωρώ ότι το αδικούν κατά πολύ, μιας και οι λήψεις έγιναν βραδινή ώρα λίγο πριν ταξιδέψει, ωστόσο οι παραλήπτες το λάτρεψαν όσο κι εγώ. Εσείς θα κρίνετε, αν... είχαν άδικο ή όχι!




     Περιλαμβάνει 42 σελίδες, από τις οποίες οι 21 είναι ριζόχαρτα (η θεματολογία των οποίων έχει βασιστεί στο comic strip "Love is... ", της Kim Casali) και περικλείει πολλή αγάπη και τις ομορφότερες, από καρδιάς, ευχές του κόσμου!












     Με αφορμή τα αποτελέσματα της κλήρωσης από το επετειακό giveaway του blog Δημιουργίες Καρδιάς, είχα την ευχάριστη τιμή να συναντήσω και να γνωρίσω από κοντά στη διάρκεια του καλοκαιριού, την Pepi. Ε, λοιπόν, για όσους δεν τη γνωρίζετε προσωπικά, σας διαβεβαιώ πως η τρυφερότητα, η ηρεμία, ο ρομαντισμός , η καλαισθησία, το παιχνίδισμα, η αμεσότητα... κι ένα σωρό άλλα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τις δημιουργίες της, είναι τα ίδια στοιχεία που σε κερδίζουν από τα πρώτα, κιόλας, λεπτά στο χαρακτήρα της, μαζί με ένα διαρκές, μεγάλο και ζεστό χαμόγελο!! Τα, δε, δωράκια της μοναδικά:

 
 
     Δωράκι ιδιαίτερο και πολύ ξεχωριστό, είχα τη χαρά να παραλάβω και από την αγαπημένη μου Marilena, για τη συμμετοχή μου στη Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων. Οφείλω να ομολογήσω, ωστόσο, ότι επιθυμία της Μαριλένας ήταν να μη δημοσιεύσω το δώρο της, επειδή - όπως υποστηρίζει - αφενός δεν το θεωρεί απαραίτητο και αφετέρου, δεν χωράει ευχαριστώ στο δικό της ευχαριστώ για τη συμμετοχή μας, που το εκφράζει με τα γλυκά δωράκια της. 
     Μαριλένα μου, μη με... μαλώσεις, αλλά θα ήθελα να μοιραστώ τη χαρά μου για το δώρο σου έχοντας την ευκαιρία να σ΄ευχαριστήσω κι από εδώ για τη σκέψη σου αλλά και το χρόνο που αφιέρωσες στην πραγματοποίησή του! Σας παρουσιάζω, λοιπόν, τη δημιουργία της:

  
     Για το τέλος αυτής της ανάρτησης, σας επιφυλάσσω μια έκπληξη: Εδώ και μερικές ημέρες, το blog μου έκλεισε άλλον έναν χρόνο... διαδικτυακής ζωής συμπληρώνοντας τα 4.


     Έχουμε τη συνήθεια να χρησιμοποιούμε το "ευχαριστώ" και για λιγότερο σημαντικούς λόγους, με αποτέλεσμα, όταν χρειάζεται να εκφράσουμε ένα μεγάλο από καρδιάς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να είμαστε αναγκασμένοι να χρησιμοποιούμε ξανά την ίδια ακριβώς λέξη! Ωστόσο, πολλά "ευχαριστώ" από μένα σε όλες/ους εσάς, που είσαστε εδώ να μοιραστούμε τις σκέψεις μας, να εμπνευστείτε και να με εμπνεύσετε, να μοιράσετε χαμόγελα με τα σχόλιά σας, να αγκαλιάσετε, να προβληματιστείτε, να... δοκιμάσετε τη ανοχή και την αντοχή σας μαζί μου! Συνταξιδιώτες, παρεάκια, φίλοι μου, γνωστοί και άγνωστοι που σας περισσεύει μια λέξη ενθάρρυνσης για μένα, έχετε μπει όλοι στη θέση των αγαπημένων της ψυχής μου, για την αποδοχή και τη στήριξη μέσα σ΄αυτή τη μεγάλη διαδικτυακή οικογένεια που ανήκω.

     Αφήνοντας το σχόλιό σας στο τέλος αυτής της ανάρτησης μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου το βράδυ, παίρνετε αυτόματα μέρος στην κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί την 1η Οκτωβρίου και θα αναδείξει 2 τυχερές ή τυχερούς. Τα δωράκια σας θα ανακοινωθούν μαζί με τα αποτελέσματα της κλήρωσης.


25 σχόλια :

  1. Μακαρι να κερδισω!!οτι φτιαχνεις ειναι ονειρεμενο❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε 'συυυυυυ! Τί όμορφο βιβλίο ευχών! Μακάρι η ζωή του ζευγαριού να έχει τη γλύκα και την καλαισθησία της δημιουργίας σου!!! 1000 μπράβο, Μαριανάκι!
    Καλά, η Pepiτούλα είναι πλάσμα με σπάνια ψυχή! Να τα χαρείς όλα τα δωράκια της, όπως και της Μαριλένας, φυσικά!
    Αφήνω αγκαλίτσα και πολλά γλυκά φιλάκια, μαζί με τις πιο πολύχρωμες ευχές μου για όόό,τι λαχταράει η blog-ο-ζωούλα σου και όχι μόνο!
    (Α, στην κλήρωση, μη με συμπεριλάβεις! Εσένα σε έχω κατακτήσει ήδη! χαχα!)
    Φιλί γλυκό, όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πως να έχουν άδικο αφού είναι υπέροχο!!!! Να είσαι καλά και να να γεμίσεις το blog-άκι με όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το βιβλίο ευχών και ρομαντικό! Χρόνια πολλά στο blog σου και να είσαι καλά που το δημιούργησες.
    Καλή συνέχεια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ω..!!!! τι συπτωση..!! ακριβως και το δικο μου μπλοκοσπιτακι εκλησε σημερα τα 4 του χρονια αλλα ενα αλλλα δυτηχως πατησα καταλαθος κατι δεν ξερω τι και με εβγαλε εκτός δεν μπορω να κανω αναρτηση μεχρι να το φτιαξω...για αυτό οι ευχες μου θα είναι πολλες να σε εχουμε κοντα μας για πολλα χρονια και να τα λέμε..το βιβλιο των ευχων που εφτιαξες ειναι ακρως ρομαντικο... να ειναι ευτυχισμενοι εκεινοι που θα το παρουν... να περνας ομορφα.. και καλος ώρισες παλι εδώ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το βιβλίο ευχών που ετοίμασες.Τα δώρα σου υπέροχα να είσαι καλά να τα χαρείς και τελευταία πολλές ευχές για το μπλογκακι σου, να μας κάνεις παρέα για πολλά χρόνια ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια πολλα για το μπλογκακι σου και ακρως δημιουργικα!!!
    Πανεμορφο το βιβλιο ευχων!!!Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά, οι περισσότερες παλιές φίλες, έχουμε 4 χρόνια στο μπλογκ.
    Είναι πολυ ωραία αυτη η παρέα και λυπαμαι όταν κάποιες χάνονται για καιρό.
    Να είσαι καλά Μαριάννα μου.
    Το βιβλίο ευχων πολύ πρωτότυπο, σίγουρα θα άρεσε στο ζευγάρι.
    Χρόνια πολλά για το μπλογκ σου και περιμένω να δω τί εφτιαξες.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου
    ο,τι και να σου ευχηθώ δε θ ανταποκρίνεται σ αυτό που πραγματικά νοιώθω.
    θα περιοριστώ λοιπόν να σου ευχηθώ να κοσμείς για πολλά-πολλά χρονια τον πλούσιο διαδικτυακό μας κόσμο και να δίνεις τη δική σου νότα δροσιάς,καλοσύνης ,δεξιοτεχνίας και αγάπης με τις δημιουργίες σου τις τόσο ξεχωριστές!
    Φιλιά πολλά με ΑΓΑΠΗ περίσσεια,φιλιά και στον μικρό μασκαλτσόνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύχρονο το blog σου Μαριάννα μου και εσύ να είσαι πάντα καλά για να το στολίζεις και να ομορφαίνει η γειτονιά!!!! Το βιβλίο ευχών υπέροχο ήταν λογικό που το λάτρεψαν οι παραλήπτες του!!!!! Τα όμορφα δωράκια σου να τα χαρείς!!!!
    Πολλά φιλιά και ευχές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά στο blogάκι σου, Μαριάννα μου και καλές και εμπνευσμένες δημιουργίες, να αντιγράφουμε και το κάτι τις μας!
    Όσο για το βιβλίο ευχών, δεν έχω λόγια! Πανέμορφο, πρωτότυπο (τα 21 ριζόχαρτα φανταστική ιδέα) και "κλασάτο"!!!!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα γλυκια μου
    ειναι πανεμορφο
    καλη επιτυχια και πολλα πολλα ακομη χρονια μπλοκινγκ
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά στο ιστολογιό μου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά για το μπλόγκ σου,καλά και δημιουργικά!!!Υπέροχο το βιβλίο ευχών,πανέμορφο και πολύ ρομαντικό!!!Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο μπλογκ σου!
    Το βιβλίο ευχών είναι πανέμορφο και "κλασάτο" που λέει και η Φιλία παραπάνω..δεν αντιγράφω, απλά αυτό βγάζει οπότε δανείζομαι τη λέξη...χαχα!!
    Φυσικά να χαρείς τα δωράκια σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε ονειρεμένο κορίτσι, με συγκίνησες βραδιάτικα! Και είμαι και μεγάλη γυναίκα!!! Να'σαι πάντα καλά, με αυτό το γεμάτο ζεστασιά χαμόγελο που εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να μην σε εγκαταλειψει ΠΟΤΕ!!!! Το βιβλίο ευχών είναι όνειρο !!!!! Τόσο μοναδικό, τόσο ιδιαίτερο , όπως και η δημιουργός του!!! Οσο για το "σπιτάκι" σου, να τα χιλιάσει !!! Και εσύ να'σαι πάντα καλά!! Να μου φιλήσεις τον μικρό σου!!! Φιλάκια και σε σένα πολλά!!!
    ΥΓ Νομίζω ότι δεν πρέπει να με συμπεριλάβεις στην κλήρωση!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Μαριάννα μου!! είσαι από τους βετεράνους κι εσύ της γειτονιάς!! 4 χρόνια και συνεχίζεις ακάθεκτη!! Να σου ευχηθώ να συνεχίσεις έτσι δημιουργικά κι απτόητα για πολλά πολλά χρόνια ακόμα και να μας χαρίζεις απλόχερα τις όμορφες δημιουργίες σου!!
    Τι να πω για αυτό το πανέμορφο βιβλίο ευχών!! Πόση δουλειά κι αγάπη έβαλες είναι ολοφάνερο και θα το λάτρεψαν στα σίγουρα!!
    Γεια στα χέρια σου!!!
    Τα δώρα σου είναι πολύ πολύ όμορφα!! Να τα χαρείς και πάντα να σαι τυχερή!! Σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και τα γλυκά σου λόγια αλλά ειλικρινά δεν χρειαζόταν!! Εγώ σας ευχαριστώ που μαζεύομαστε κι ανταλλάσουμε την θετική μας ενέργεια!!
    Να σαι καλά και δημιουργική και γεμάτη εμπνεύσεις!! Σε φιλώ με αγάπη!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αξιέπαινο το βιβλίο ευχών!
    Χρόνια δημιουργικά για το μπλοκ σου και επιτυχίες σ' ότι κι αν κάνεις.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Ευχές σαν άστρα για εναν δικο σου ουρανό χωρίς σύννεφα " γατοφιλεναδα μου αγαπημένη!!!! Τι παραμυθένιο που το έκανες το βιβλίο ευχών!!! Και βιβλιοδεσία βρε θηρίο??? Είσαι φοβερή καλά λέω εγώ οτι δεν παιζεσαι!!! Χρόνια πολλά κι όλα γλυκά κ τρελα δημιουργικα!!!! Τα όνειρα σου ευχές μου!!! Ευχάριστου με πολύ για εναν ακόμη διαγωνισμό είσαι τοσο γενναιόδωρη ψυχή....να χαίρεσαι κ τα όμορφα δωρακια που ελαβες...ήρθα στο μπλογκ σου μετα απο μεγάλη απουσία απο τη μπλογκογειτονια κ μου θυμησες ποσο όμορφα είναι εδω! Πολλά γατοφιλακια απο εμενα κ τον μπεμπη μας 🐱😻💓💜💖💕💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Ευχές σαν άστρα για εναν δικο σου ουρανό χωρίς σύννεφα " γατοφιλεναδα μου αγαπημένη!!!! Τι παραμυθένιο που το έκανες το βιβλίο ευχών!!! Και βιβλιοδεσία βρε θηρίο??? Είσαι φοβερή καλά λέω εγώ οτι δεν παιζεσαι!!! Χρόνια πολλά κι όλα γλυκά κ τρελα δημιουργικα!!!! Τα όνειρα σου ευχές μου!!! Ευχάριστου με πολύ για εναν ακόμη διαγωνισμό είσαι τοσο γενναιόδωρη ψυχή....να χαίρεσαι κ τα όμορφα δωρακια που ελαβες...ήρθα στο μπλογκ σου μετα απο μεγάλη απουσία απο τη μπλογκογειτονια κ μου θυμησες ποσο όμορφα είναι εδω! Πολλά γατοφιλακια απο εμενα κ τον μπεμπη μας 🐱😻💓💜💖💕💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι γλυκιά ανάρτηση...τι όμορφα δωρακια που ελαβες!!!! Τι υπέροχο να γνωρίζεις απο κοντά τις μπλογκ ο φιλενάδες!!! Καλά το βιβλιο ευχών είναι παραμυθενιο!!!! Φανταστικό!!!! Αξιοζηλευτο!!! Πολύ αγαπησιαρικο!!! Χίλια μπραβο !!! Το love is είναι πολυαγαπημένο μου💚💕💖💜😻🐱 χρόνια πολλά όμορφα παραμυθένια με υγεια κ ακόμη περισσότερες φανταστικές δημιουργίες γατοφιλεναδα μου!!!! Ευχαριστούμε για εναν ακόμη διαγωνισμό σου!!! Είσαι γενναιόδωρη κ σου εύχομαι η ζωή σου να είναι γεμάτη όμορφα δώρα κι εκπλήξεις!!! Πολλά γατοφιλακια γατοφιλεναδα μου!!! Κ γατοαγκαλιτσες απο τον Μπέμπη μας!!! 🐱💓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αμάν νόμιζα πως δεν δημοσίευε τα σχόλια μου χαρά καποια χαζομαρα εκανα είναι κ ξημερώματα πάω να κοιμηθω οοοοοοχι δεν προσπάθησα να κλεψω για να έχω περισσότερες συμμετοχες στο διαγωνισμό σου χιχι !!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά για το blog σου, πολύ όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.