6 Νοεμβρίου 2017

Γύμνια.


Γυμνός στη νύχτα,
περιπλανώμενος ονειρευτής,
εραστής του ανέφικτου, του άπιαστου,
της ουτοπίας χρόνια τώρα.
Τη γύμνια μου ξεδιάντροπα απλώνω
σε μαγικό χορό στις ασημένιες αχτίδες του φεγγαριού
κι αποκαμωμένος στις σκιές κρύβομαι, προσμένοντας
μια σπίθα πραγμάτωσης ονείρου την ψυχή μου να ζεστάνει,
λευκό χαρτί, γυμνός στο τίποτα την τηρώ.

Μα σαν το πρωί ζυγώσει,
για μια ακόμη φορά τη γύμνια μου θα κρύψω
σ΄ένα κοστούμι μιας πεζής πραγματικότητας,
πλάνην οικτρά θα πλανηθώ.
Κι όπως κακόμοιρα θα περιφέρομαι,
το σώμα μου ασήκωτο θα νοιώθω
μισοχαμένο, μισοϋπαρκτό.

Θα ακυρώνω χρώματα,
θα αφαιρώ ήχους και μουσικές,
θα μορφάζω με κοινότοπα χαμόγελα
σε μια ψευδαίσθηση μια δήθεν ευχαρίστησης.
Μα, ως εκ θαύματος...
Όσο πνίγω μέσα μου τα άγρια πουλιά,
τόσο τα ελευθερώνω.

   
     Αμέτρητα συγχαρητήρια σε όλους τους φίλους και συμμετέχοντες στο 18ο Συμπόσιο Ποίησης, σε νικητές και... λιγότερο νικητές, μιας και το μόνο σίγουρο είναι πως σε διοργανώσεις σαν κι αυτή, νικήτρια και μόνο για τη μαγεία της εμπειρίας, είναι η κάθε συμμετοχή. Να είμαστε όλοι καλά να δημιουργούμε!         

16 σχόλια :

  1. Πανέμορφο ποίημα, φίλη μου. Πόσες αλήθειες φανερώνει! Συγχαρητήρια για την όμορφη συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για την πολύ όμορφη συμμετοχή σοΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο ξεχωριστή συμμετοχή!
    Όταν δημοσιεύονται στους χώρους των "ιδιοκτητών" τους τελικά δίνεται άλλη προσοχή, άλλη αξία.. Συγχαρητήρια πολλά!

    "περιπλανώμενος ονειρευτής" τι ωραίο.. και το τέλος εξαιρετικά δυνατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο....! πολύ όμορφο...! πολύ δυνατό ποίημα, νοήματα, στίχοι και έκφραση μαζί. Τις πιο ζεστές μου ευχές πάντα να είσαι παρούσα και δημιουργική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο μου άρεσε!!! Υπέροχο, ο επίλογος είναι απογειωτικός. Κάθε στίχος σου με άγγιξε! Μπράβο, μπράβο και μπράβο!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμέτρητα συγχαρητήρια για το τόσο όμορφο ποίημά σου. Πραγματικά δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι Η εμπειρία είναι ανεπανάληπτη
    Να σαι καλά
    Μπράβο σου και καλή συνέχεια για το...επόμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιτέλους Μαριάννα μου! Είδα κι έπαθα να σχολιάσω μέχρι να διορθώσεις τη φόρμα σχολίων :))'Όχι τίποτα άλλο. Είμαι και η οικοδέσποινα!
    Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για την ομορφιά που μου έστειλες. Ήταν η δεύτερη συμμετοχή σου στο Συμπόσιο και μόνο καλά έχω να λέω για τη γραφή σου! Οπότε ξέρεις.... θα στρώνεσαι να γράφεις από δω και μπρος κάθε φορά που θα βλέπεις Συμπόσιο να σκάει! ;-)
    Η τελευταία στροφή όλα τα λεφτά. Με μάγεψαν οι στίχοι σου ! (Θα ακυρώνω χρώματα, θα αφαιρώ ήχους και μουσικές, θα μορφάζω με κοινότυπα χαμόγελα) Πανέμορφοι!!!
    Πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επί τέλους μπορώ να σε συγχαρώ απ΄το σπιτικό σου, Μαριάννα μου!
    Είναι απ΄τα ποιήματα που βαθμολόγησα και ήμουν πολύ περίεργη να δω ποιος κρυβόταν από πίσω!
    Για μένα το ποίημα σου είχε και ουσία και ομορφιά, μπράβο σου!

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η μεγάλη χαμένη της υπόθεσης είμαι εγώ που δεν κατάφερα να παρακολουθήσω το Συμπόσιο...
    Κοριτσάκι μου, ήταν εκπληκτικό αυτό που μόλις διάβασα! Εκπληκτικό!
    Συνέχισε ακάθεκτη!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Μαριανάκι!
    Καλό Σαββατοκύριακο, κορίτσι μου υπερταλαντούχο!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Διαπιστωμενο αυτό... Μαριάννα μου οτι τα ποιηματα που διαβαζονται στο χώρο τους οπως εδώ το δικο σου.. παιρνουν άλλη διασταση... η δικη σου συμμετοχή ήταν ξεχωριστή.. τα συγχαρητήρια μου... να περνας ομορφα ότι και να κνεις Μαριαννα μου να περασεις ενα ομορφο σαββατοκύριακο.. φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ονειρεμένο αγαπημένο μου, είναι συγκλονιστικά υπέροχο!

    Σε φιλώ με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου κοπέλα μου!! Πόσο ζωντανές εικόνες Μαριάννα μου και το τελευταίο τρίστιχο το ένιωσα τόσο διαβάζοντάς σε!!
    Καλή δημιουργική συνέχεια σε ότι κάνεις!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς σας βρήκα...Χαίρομαι πολύ που είμαι ξανά στη μπλογκογειτονιά μας...Αν σας αρέσει η παγκόσμια μυθολογία θα χαρώ πολύ να σας δω στο ταπεινό μου μπλογκοσπιτάκι. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά Χριστούγεννα κι από δω Μαριαννάκι μου!! Να σαι καλά και να περασεις πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!! Πολλά πολλά φιλιά γλυκειά μου!! 🎅🎄🍬

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.