16 Φεβρουαρίου 2019

Πιστεύω σ΄έναν θεό...



Πιστεύω σ΄έναν θεό, Έρωτα παντοκράτορα,
αγνό, ατόφιο, ευγενή, ολόγυμνο στα πάθη, παντοδύναμο,
μεγαλοδύναμο σε όλες τις φωτεινές και σκοτεινές επιθυμίες,
ορατές και αόρατες, στην ενότητα ουρανού και γης.

Πιστεύω στο αίμα που κυλά φωτιά στις φλέβες του,
στην αγάπη που μέσα στα μάτια φαίνεται,
τη συμπροσκυνούμενη, τη συνδοξαζόμενη, εν την καρδία συμπορευόμενη,
που ξεχειλίζει και συμπαρασύρει στο διάβα της, την εκτιθέμενη με περίσσιο θάρρος
σε σκέψεις που γίνονται λέξεις, λάβα εκτινασσόμενη που κατακαίει στο πέρασμά της.

Και σε μία ζωή, άδεια χωρίς την ύπαρξή του, κατάρα απουσίας χωρίς άφεση αμαρτιών,
παθούσα και ταφείσα κενή προσδοκιών, λευκό χαρτί με τίποτα γραμμένο,
κενό απόλυτο της μοναξιάς αγκάλιασμα, απελπισμένο αύριο στο απέραντο του κόσμου.

Φως εκ φωτός, ο έρωτας ως Θάνατος αληθινός κι Ανάσταση ψυχής,
ξεγύμνωμα, αγώνας άγρυπνος, δίψα, αποθυμιά ακοίμητη που τρώει τα στήθη,
ανάσα σε χρόνο άχρονο, μοίρασμα και χάρισμα στα πάντα και για πάντα.

Των δι΄ ημάς των ανθρώπων ανίκητος, απρόβλεπτος και ασυμβίβαστος,
ουδόλως αντιμετωπίζεται, δεν συνθηκολογεί, δεν σταματά, υπερτερεί.
Και αναστάντα κάθε ημέρα και κάθε νύχτα κατά τις προσταγές της καρδιάς.

Σε έναν Έρωτα άγιο, απόλυτο, ζωοποιόν,
μακάριοι όσοι λυτρώνονται και σμίγουν το "εμείς" στο "ένα και το αυτό",
ομολογούντες πίστη αιώνια.

Αμήν.




     Μια ακόμη συμμετοχή μου στην "Ερωτική υμνωδία", που φιλοξενεί η αγαπημένη Lysippe. Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το δρώμενο, μπορείτε να διαβάσετε στο blog της On the up and up .

13 σχόλια :

  1. Υπέροχο και πρωτίστως ευφάνταστο!
    Είναι μια φρέσκια ιδέα αυτή η, κατά κάποιο τρόπο, διασκευή του "Πιστεύω"!
    Μόνο μην περάσει από εδώ κανένας Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, ναι για τον Άνθιμο μιλάω, γιατί, φοβούμαι, πως θα κινδυνεύσεις με αφορισμό! 😀😀😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι Μαριανα μου το ιδιο θα γραψω και εγω με την Αρτίστα απο πανω ... πολύ ευφανταστος και εφυεσταστος..υμνος στον ερωτα Θεό...!!
    Να περνας ομορφα φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "...Πιστεύω σ΄έναν θεό, Έρωτα παντοκράτορα,
    αγνό, ατόφιο, ευγενή, ολόγυμνο στα πάθη, παντοδύναμο,
    μεγαλοδύναμο σε όλες τις φωτεινές και σκοτεινές επιθυμίες..."

    Απίστευτη προσέγγιση ! τι να πρωτοπεί κανείς τώρα Μαριάννα ! μεγαλοδύναμο σε όλες τις φωτεινές και σκοτεινές επιθυμίες !
    Καλή μου φίλη, συγκλονίζεις. Με ένα ακόμα ποίημά σου πραγματική ερωτική υμνωδία !
    Δεν έχω εύκολα λόγια να τιμήσω τη γραφή σου, δεν μπορώ, δυσκολεύομαι.

    Υπέροχο πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμήν κορίτσι μου!!!
    Αμήν θα ευχηθώ κι εγώ για όλες σου τις στγμες να είναι μυρωμένες με την ομορφιά του λόγου και της σκέψης σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τούτο το όμορφο ποίημα και καλοπλοο να είναι στα μάτια ολων μας 🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πραγματικά ο λόγος σου Μαριάννα ΄΄τρέχει΄΄ και δεσμεύει όλες τις αισθήσεις στο ΄΄Πιστεύω΄΄ σου !! Αμήν θα πω και εγώ να γράφεις τόσο όμορφα ποιήματα και κείμενα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι φαντασία, τι λόγος, τι πόθος και πάθος, Μαριάνα μου. Προσευχή τού Έρωτα, που αποτυπώνει ολη τη μεγαλειότητα και δυναμική του. Περιμένω την τρίτη τώρα συμμετοχή, ε; (μετά την 4η, την 5η κλπ κλπ) Τώρα που σε βρήκα και μ' αρέσεις τόσο πολύ σιγά μη σ' αφήσω σε χλωρό κλαρί. χαχαχα

    Φιλιά πολλά και σ' ευχαριστώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η επιτομή του έρωτα ....Μακάριοι όσοι λυτρώνονται και σμίγουν το "εμείς" στο "ένα και το αυτό" ομολογούντες πίστη αιώνια!!! Τέλειο !!!! Καλή επιτυχία Μαριάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τί έμπνευση ήταν αυτή Μαριάνα μου!
    Προσευχή για τον Θεό έρωτα !
    Μπράβο σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έρωτας Θεός! Τελεία και παύλα! Η αρχή και το τέλος! Πολλά πολλά φιλιά, Μαριάνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωωω τι ωραία έμπνευση! Το αγάπησα. Και μεταξύ μας κάπως έτσι είναι ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους/όλες για την ομορφιά των σχολίων σας! Συγκινημένη από την αγάπη και τον ενθουσιασμό που το αγκαλιάσατε. Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη και πρωτότυπη η έμπνευσή σου!
    Αμήν θα πω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.