20 Φεβρουαρίου 2012

Η περιέργεια....σκότωσε τη γάτα.

        Έλλειψα για λίγο και μου λείψατε πολύ κι εσείς, ομολογουμένως. Επιστρέφοντας, βρήκα...κι άλλα  βραβειάκια και παιχνίδια να με περιμένουν, τα οποία αποδέχομαι με χαρά και με συγκινεί η σκέψη των κοριτσιών που μου τα χάρισαν, αν και πρέπει - για μία ακόμη φορά - να προβώ σε προσωπικές αποκαλύψεις! Οι φίλες μου, λοιπόν, Ρένα και Maya θέλοντας να γνωριστούμε καλύτερα, με καλούν να συμμετάσχω στο παρακάτω παιχνίδι και τις ευχαριστώ: 


1.  Αγαπημένο τραγούδι:

                                            

2.  Αγαπημένο επιδόρπιο: γιαούρτι με μέλι.


3.  Τι με εκνευρίζει: Η μικροπρέπεια
4.  Όταν είμαι αναστατωμένη: Μην του μιλάτε του παιδιού, αφήστε το μονάχο...!
5.  Αγαπημένο κατοικίδιο:  η μικρή μου Ίρμα,  ψυχούλα που δεν βρίσκεται, πλέον, κοντά μου.
6.  Μαύρο ή άσπρο? Μαύρο: το χρώμα του μυστηρίου, της δύναμης, της εξέγερσης, του κύρους, της άρνησης,  του έσχατου ορίου, του τέλους, του εκλεκτισμού...
7.  Μεγαλύτερος φόβος: "Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για ΄μένα, χωρίς εμένα..."
8.  Στάση ζωής: Μην κάνεις ποτέ ό,τι δεν θα ήθελες να σου κάνουν...
9.  Τι είναι τελειότητα για ΄μένα: Οι λεπτομέρειες κάνουν την τελειότητα. Ένα φιλί, μια αγκαλιά, αγάπη δίχως όρια, ένα χαμόγελο....
10. Ένοχη απόλαυση: Υπάρχει ενοχή στην απόλαυση?

7 τυχαίες σκέψεις μου:

1.  Η σιωπή μπορεί να έχει τόσες αποχρώσεις, όσες και η ομιλία.


2.  Το να κάνεις ό,τι σου αρέσει είναι ελευθερία. Το να σου αρέσει ό,τι κάνεις είναι ευτυχία.


3.  Πίστευα πως όλοι πρέπει να πληρώνουμε τους φόρους μας με χαμόγελο. Το προσπάθησα, αλλά εκείνοι επέμεναν να θέλουν μετρητά!


4.  Θεέ μου, δώσε μου υπομονή, ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ!


5.  O tempora! O mores! ( ω, καιροί! Ω, ήθη! )


6.  Σκουφίτσα πέτα το κόκκινό σου. Ο λύκος είναι μες το μυαλό σου...


7.  Να θυμηθώ, την επόμενη φορά, να μη δώσω στο "τίποτα" την αξία του "κάτι"....

       Εδώ τελειώνει το παιχνιδάκι! Όμως η Maya επανέρχεται, χαρίζοντάς μου ένα ακόμα βραβείο. Έχω πει πόσο με...κακομαθαίνετε, ε??? Σ΄ευχαριστώ τόόόόσο πολύ, Maya!

             
          Με τη σειρά μου, χαρίζω τα 2 βραβεία που παρέλαβα στα παρακάτω blogs, με τυχαία σειρά:

1.  http://happylittledots.blogspot.com/ 
2.  http://xilinosippotis.blogspot.com/
3.  http://xartino.blogspot.com/
4.  http://dark13sun.blogspot.com/
5.  http://mproimaki.blogspot.com/
6.  http://diaskeseis.blogspot.com/
7.  http://magikodedro.blogspot.com/

             Ευχές σε όλες/ους σας για μια καλή εβδομάδα, μαζί με την καλησπέρα μου.

8 σχόλια :

  1. σε ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά ονειρόκοσμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια τα βραβειάκια!!!! Γιαούρτι με μέλι ε; Ελληνικότατο και νοστιμότατο!!! Τα σκουλαρικάκια πολύ παιχνιδιάρικα, πως να μην τα αγαπήσεις!!! Πάντα τέτοια σου εύχομαι!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι... Ειμαι πολύ χαρούμενη για το πρώτο βραβειακι μου φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απολαυστική η ανάρτηση σου!!!όπως κάθε φορά περνάω πάρα πολύ όμορφα στο σπιτάκι σου!!!!!!τα σκουλαρίκια της ειρήνης είναι πανέμορφα!!μιάου!!!! =^.^= <3<3 σου αξίζουν πάρα πολλά βραβεία καλή μου!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κοριτάκι μου..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεμάτες οι τελευταίες μέρες μου,
    αλλά δεν σε ξέχασα καθόλου!
    Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία που επέλεξες ονειρόκοσμε μου να μου δώσεις!
    Να είσαι πάντα καλά εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι πολύ-πολύ που σου άρεσαν οι γατούλες μου!! Καλοφόρετες σου εύχομαι και σ' ευχαριστώ και πάλι για το όμορφο δωράκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.