25 Φεβρουαρίου 2012

I love music!

       Αγαπώ πολύ τη μουσική, αν και - μεταξύ μας - δεν γνωρίζω άνθρωπο που να μην την αγαπά και να μην εκφράζεται μέσα απ΄αυτήν. Απλά, ο βαθμός έκφρασης μεταβάλλεται νομίζω, από άτομο σε άτομο....
       Η φίλη μου η Maya, με βάζει αυτή τη φορά σ΄ένα μουσικό παιχνίδι και μου δίνει το αντίστοιχο βραβείο, με την προϋπόθεση να αποκαλύψω...5...μόνο, αγαπημένα μου τραγούδια! Αριθμός πολύ μικρός ωστόσο, για να εκφράσει την ιδιαίτερη σχέση που έχω με τη μουσική (ελληνική και ξένη) και τα είδη της. Θα προσπαθήσω να...συμμορφωθώ, παρ΄όλα αυτά -αν και με μεγάλη δυσκολία - με τον κανόνα του παιχνιδιού και να μην της χαλάσω το χατήρι!


        Και ξεκινάμε:

1.  "Χάνομαι τώρα τις νυχτιές, μέσα στου κόσμου τις φωτιές, με τ΄όνειρό μου..." - Βασίλης Παπακωνσταντίνου (λατρεμένος σε όλα του τα τραγούδια): "Φεύγουν καράβια".....

                                         

2.  Μάνος Λοϊζος - Λευτέρης Παπαδόπουλος: Πρώτη εκτέλεση -Στέλιος Καζαντζίδης και μία από τις επόμενες και αυτή της Χάρις Αλεξίου. Τις παραθέτω και τις δύο, επειδή τις αγαπώ πολύ, εξίσου και δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω: "Όταν βλέπετε να κλαίω"...

                                          

                                          

3.  Μάτια μου ψάξε να με βρεις, ψάξε στους δρόμους της σιωπής....: Υπόγεια Ρεύματα - "Μ΄αρέσει να μη λέω πολλά"!

                                           

4.  Άραγε, τι να φταίει τι, που ονειρευόμαστε στο ξύπνιο και να ΄ναι η λησμονιά αυτή που ανοίγει πόρτες το πρωί στον πρώτο χτύπο... Νίκος Παπάζογλου - "Φεύγω".

                                           

5. "Bring me to life" - Evanescence.

                                           

       Το παραπάνω....παιχνιδοβραβείο το χαρίζω με όλη μου την καρδιά, σε όποια/ο φίλη/ο δεν το έχει παραλάβει ακόμα και θα ήθελε να το έχει!
       Η πρόσκληση στο εν λόγω παιχνίδι από τη Maya, συνέπεσε...κατά πολύ περίεργη σύμπτωση
με τη παρακάτω δημιουργία, η οποία είμαι σίγουρη πως θα την ξετρελάνει...μόνο και μόνο επειδή είναι γάτα! Αφιερωμένη, λοιπόν, εξαιρετικά στη γατομαμά της παρέας, ως "ευχαριστώ" που με έβαλε στο παιχνίδι της:
  • Αρωματική γατούλα με λεβάντα και δεντρολίβανο, ανακύκλωση μιας παλιάς χειροπετσέτας...


  Να έχετε ένα υπέροχο και διασκεδαστικό 3ήμερο! Και μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε......


8 σχόλια :

  1. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ!!!!!Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ~~~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έκατσα άκουσα το φεύγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχχχχ τι όμορφη γατούλα είναι αυτή φιλενάδα;;;πωπω!!!!!!!!!!!με γατοξετρέλανε!!!!!!!!!!!!!!χίλια ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου καλή μου......μπορώ να πάρω τη φωτογραφία και να την βάλω στο blog μου όπως κάνουμε με τα βραβεία;και να γράψω πως είναι αφιέρωση απο εσένα;;;αχχχ και μοσχοβολάει ε;;;τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!πάντως θέλω να πω κάτι εδώ..κι ο μπέμπης μας μοσχοβολάει!!χιχιιχι!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3 =^.^= μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Gosto muito das músicas escolhidas.
    Boa semana!
    Beijinhos.

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ღ°Brasilº♫º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. * fotolabida1 και Nena, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Καλά κούλουμα, όπου κι αν τα περάσετε και καλή Σαρακοστή, κοριτσάκια :0)

    * Dark13Sun, να είσαι καλά! Και να περνάς ακόμα καλύτερα...ξέρεις εσύ τον τρόπο :0)

    * Maya...και το ρωτάς? Και βέβαια να πάρεις τη φωτογραφία για το blog σου! Θα ήταν μεγάλη μου χαρά να την έχεις. Φιλί σε ΄σένα και τον Μπέμπη σου!

    * Maya da Ines, soy demasiado feliz para leer de usted a mi amiga! Gracias por su bondad. Besos de Grece :0)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου στέλνω τις ευχές μου για καλή Τεσσαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μόλις έβαλα τη γατοαφιέρωση σου στο blog μου :))αν κάποιος πατήσει επάνω στην φώτο τον βγάζει σε αυτή σου την ανάρτηση!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου φίλη!!πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.