10 Μαρτίου 2013

Κάλλιο αργά...

     
     Μέρες τώρα, έχω γίνει αποδέκτης ενός βραβείου από την αγαπημένη μου γατοφιλενάδα Maya, με την προϋπόθεση να μοιραστώ 11 πράγματα για ΄μένα. Η αλήθεια είναι ότι σε προηγούμενες, αντίστοιχες αναρτήσεις, έχω γράψει αρκετές...11άδες που με αφορούν και θα μπορούσα κάλλιστα να σας παραπέμψω σ΄αυτές, ωστόσο επειδή κινδυνεύω να χαρακτηριστώ....ξανά....ζαβολιάρα (στο τέλος, μου φαίνεται θα μου βγει τ΄όνομα και ξέρετε τι λένε γι΄αυτό!), οφείλω να...συμμορφωθώ με τους κανόνες.


      11 πράγματα για ΄μένα, λοιπόν, μ΄ ένα διαφορετικό τρόπο δοσμένα και...ξεκινάμε:

1. Αν ήμουν λουλούδι, θα ήμουν εντελβάϊς: "...χρειάζεται κόπο και ρίσκο για να το αποκτήσεις. Μόνο οι εκλεκτοί μπορούν να πιάσουν ένα εντελβάϊς..."
2. Αν ήμουν φυσικό φαινόμενο, θα ήμουν η βροχή των αστεριών: Κάνε μια ευχή κι ευχήσου το καλύτερο....
3. Αν ήμουν λογοτεχνικό είδος, θα ήμουν παραμύθι: "...και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!"
4. Αν ήμουν συναίσθημα, θα ήμουν η αθωότητα ενός παιδικού χαμόγελου.
5. Αν ήμουν αντικείμενο, θα ήμουν θα ήμουν γόμα...για να διορθώνω τα κακώς κείμενα...
6. Αν ήμουν ζώο, θα ήμουν αετός.
7. Αν ήμουν μέρος του σώματος, θα ήμουν η ψυχή.
8. Αν ήμουν αρετή, θα ήμουν η δικαιοσύνη: σ΄αυτήν εμπεριέχεται κάθε άλλη αρετή.
9. Αν ήμουν χρώμα, θα ήμουν το πορφυρό: χρώμα των βασιλέων, της ιεροσύνης και των μυστηριακών τελετών.
10. Αν ήμουν στοιχείο της φύσης, θα ήμουν ο αέρας.
11. Αν ήμουν μουσική, θα ήμουν μια ροκ μπαλάντα.

      Όλα τα blog που παρακολουθώ είναι αγαπημένα, γι΄αυτό το λόγο δεν μπορώ να ξεχωρίσω 11 από αυτά να χαρίσω το παραπάνω βραβείο. Εκτός αυτού, το συγκεκριμένο βραβείο κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό στη bloggoγειτονιά, οπότε όποιο bloggάκι δεν το έχει και θέλει να πάρει μέρος στο παιχνίδι, μπορεί να το παραλάβει από ΄μένα, με την αγάπη μου.

      Πανέμορφο δωράκι -καταπληκτικό κασκόλ!!- για τη συνέχεια, δια χειρός Ρένας μας, το οποίο ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά ανοίγοντας το δέμα που παρέλαβα. Μα, δεν είναι ονειρεμένο??? Ρένα μου σ΄ευχαριστώ πάάάάάάρα πολύ!!!!


       Ένα εξίσου μεγάλο ευχαριστώ χρωστάω και στην αγαπημένη μας marilise, για το πρωτότυπο δωράκι της με αφορμή τη συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της. Δείτε το...ένα ξύλινο διακοσμητικό παζλ....!!!! Αυτό που η ίδια δεν γνωρίζει, ωστόσο, είναι η αδυναμία που έχω στα ξύλινα αντικείμενα αλλά και στα puzzles, οπότε όπως αντιλαμβάνεστε η χαρά μου αλλά και η έκπληξή μου ήταν ακόμα μεγαλύτερη!!


      Για το τέλος, σας κράτησα μια εύκολη ιδέα ανακύκλωσης jean. Το συγκεκριμένο τσαντάκι-πορτοφολάκι δημιουργήθηκε χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, από ένα κομμάτι jean παντελονιού και συγκεκριμένα από μέρος του μπατζακιού.... Με τις λίγες βασικές γνώσεις μου στο πλέξιμο, κατάφερα να ενσωματώσω περιμετρικά μια αυτοσχέδια...μπορντούρα, να την πω??...και να το αποτέλεσμα:

   



   


       Εδώ και δύο μικρές καρφίτσες, επίσης από jean:

  

       Καλό απόγευμα παρεάκια μου, με μια πολύχρωμη όσο και δημιουργική εβδομάδα σας εύχομαι!

12 σχόλια :

  1. Μας πλημμύρισες πληροφορίες, εικόνες, δώρα, κατασκευές...
    Αχ, τί όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκμεταλλεύτηκες στο έπακρο τα κομμάτια από το τζην και το αποτέλεσμα είναι πολύ ωραίο!!Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Πολλά ακόμη εύχομαι!! Με γεια και τα δωράκια σου!!! Φαίνονται όλα τόσο ωραία!!! Να τα χαρείς!!!
    όσο για τις κατασκευές σου, τι να πω!! Καλύτερη χρήση του τζιν, δεν θα μπορούσες να είχες κάνει!! Κι αυτή η γατούλα-καρφίτσα!! Τι γλύκα που είναι!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΤΟ ΤΖΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΗΓΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ!!!
    ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα και τα δώρα σου και οι δημιουργίες σου..Και μένα μου αρέσουν πολυ τα παζλ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφα τα .. 11 δικά σου!! Και δοσμένα με έναν άλλο τρόπο, πιο "φευγάτο" !! Πολύ μου αρέσουν! Οσο για τις τζινάτες κατασκευές σου είναι χάρμα! Και τα δωράκια σου να τα χαρείς και το βραβείο σου το αξίζεις και με το παραπάνω!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γειά σου νεραιδογατοφιλενάδα μου!!! είναι τόσο ενδιαφέροντα όλα όσα μας είπες για τον εαυτό σου!!!!!! καλά οι γατοκαρφίτσες σου είναι μαγικές!!! εγώ έχω τη δική μου και τη χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!! μονάχα την κρύβω απο τον Μπέμπη γιατί αν ακούσει το κουδουνάκι της θα πάει να μου την κλέψει χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!και το κασκόλ σου καλοφόρετο!!είναι τόσο ζεστό και χουχουλιάρικο!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια =^ο^= και απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!χιιχιχιχ!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου στο βραβείο...... Αλλά και οι κατασκευές σου από τζιν, πολύ πολύ όμορφες!!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οοο...!!!!
    Να χαιρεσαι το βραβειακι σου...
    Πανεμορφα τα εργα σου..Πολλα μπραβο σου!!!
    Περνα να παρεις το δωρακι σου...εισαι νικητρια του διαγωνισμου μου!!!!
    Σε φιλω και σε περιμενωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συγχαρητήρια για το βραβείο.. πρωτότυπες οι απαντήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφα τα έργα σου από τζιν.Με γεια το βραβείο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και κάτι ακόμη...Onirokosmos γλυκιά μου γατοφιλενάδα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!!!!!! μου είπε πως μια γατοχαρά νιαουρίζεις!!!!!!!!!!!!!!χιχιχιχι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.