27 Δεκεμβρίου 2016

My Secret Santa is not... secret anymore!


     Τι πιο όμορφο από μια διαδικτυακή γειτονιά γεμάτη χρώματα, χαμόγελα, χαρούμενες αναρτήσεις, δώρα, εξαιτίας ενός παιχνιδιάρικου ξωτικού, που για ακόμη μια χρονιά είχε την ιδέα να μας βάλει σε εορταστικούς ρυθμούς από νωρίς?


     Ο μυστικός μου Αη βασίλης είναι, πλέον, εδώ και δεν είναι πια καθόλου μυστικός! Μαζί του έφερε δώρα μοναδικά, γεμάτα αγάπη, καλοδουλεμένα, ξεχωριστά... δια χειρός Νάσιας!

     Τι κι ήταν η τρίτη φορά που πήγαινα ταχυδρομείο για να παραλάβω, αλλά δεν άντεχα την πολύωρη αναμονή? Τι κι αν, τελικά, δεν κατάφερα να αποφύγω το δίωρο στήσιμο στην ουρά, τους τσακωμούς, τη γκρίνια, τα νεύρα των εν αναμονή άλλων και στην ίδια μοίρα με μένα παρευρισκομένων?


     Μια υπέροχη πλεκτή τσαντούλα-πουγκί, ένα πρωτότυπο χειροποίητο ημερολόγιο και μια καρτούλα με ζεστές ευχές ήταν αρκετά για να ξεχάσω όλα τ΄άλλα! Νάσια μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς για όλα! Τόσο για τον χρόνο που αφιέρωσες, όσο και τον κόπο αλλά και τη χαρά που έδωσες. Σου εύχομαι μια μαγική και άκρως δημιουργική νέα χρονιά, γεμάτη αγάπη και αμέτρητες ευτυχισμένες στιγμές για σένα και την οικογένειά σου!

     Όσο για σένα γλυκό μας ξωτικό, ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από μένα, που μας κάνεις κάθε χρόνο τέτοιες μέρες να νοιώθουμε πάλι σαν παιδιά. Όμως και το δικό μου ταίρι έχει ήδη παραλάβει και είμαι πολύ χαρούμενη με τη χαρά του!!!

     Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα για όλους σας!

11 σχόλια :

  1. Μιας και ο Γιάννης είναι σε πολυήμερη εκδήλωση, εγώ είπα να μείνω σπίτι (όχι για να φάω μελομακαρονοκουραμπιέδες όπως θα νομίζεις!) αλλά για να κάνω διαδικτυακές βολτούλες!
    SSSSSSSUPER! Τί όμορφα δωράκια!!! Η απόχρωση δε της τσαντούλας είναι όνειρο!
    (*Με αυτήν την πλέξη έχω κάνει εσάρπα! Να θυμηθώ να την... παρουσιάσω! Άσχετο!)
    Να τα χαρείς όλα, Μαριανάκι μου!
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα τα Χριστούγεννα και να περάσεις ακόμη πιο υπέροχα τις επόμενες μέρες!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Χρόνια πολλά και καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα, Χρόνια Πολλά να χαρείς τα δωράκια σου γλυκιά μου και να ελπίσεις σε μία καλύτερη χρονιά πάντα δημιουργική! Αυτό με τα ταχυδρομεία ήταν ο..ανασταλτικός παράγοντας για να στείλω κάρτες και δωράκια φέτος γιατί τις 3 φορές που πήγα πραγματικά μαρτύρησα η έρμη!Έτσι σκέφτηκα να στείλω κάτι άλλο..μετά ..όταν όλα θα έχουν ηρεμήσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάνα μου να τα χαρείς!!
    Μπορεί να ταλαιπωρήθηκες μέχρι να τα παραλάβεις, αλλά άξιζε τον κόπο!!
    Φιλιά και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλεια τσαντούλα!!!
    καλή πρωτοχρονιά με υγεία, χαρά και ευτυχία εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαρείς τα δώρα σου!
    Χρόνια Πολλά και Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωωωωω τι φανταστική τσαντα!!! Ειναι υπέροχη!!! Να χαρείς τα ομορφα δωράκια σου γατοφιλεναδα μου!! Χρόνια πολλα!! Πολλες γατοευχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπερα Μαριάννα μου!! Χρονια πολλά καλή μου με υγεια και χαρες!! Ευχομαι να ήταν γιορτινά και χαρουμενα τα Χριστουγεννα σου!!
    Πολυ πολυ ομορφα τα δώρα σου!! Να τα ευχαριστηθεις Μαριάννα μου!! Φανταστικο το πλεχτο πουγκι!! Σε ευχαριστώ απο καρδιας κι εσενα και την Νάσια για την συμμετοχη σας στην ανταλλαγή!! Και του χρονου με το καλο!!
    Καλη πρωτοχρονιά να χεις κοπελα μου συντροφια με τους αγαπημενους σου!! Φιλακια ολογλυκα!! 🎄😘🐈🐈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τι ωραίο! ! Και του χρόνου!!! καλή χρονιά, με υγεία, και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή σου χρονιά Μαριάννα μου!! Ευτυχισμενο και καλοτυχο να ναι το 2017 για σενα και τα αγαπημενα σου προσωπα!! Φιλάκια πολλά!! 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή σου χρονιά Εύχομαι αυτός ο χρόνος να είναι για σένα και τους αγαπημένους σου μια ονειρεμένη χρονιά
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.