20 Νοεμβρίου 2011

Kρεμάστρας....έργα!!

    Ένας πανέξυπνος διαγωνισμός πρό(σ)κληση δια χειρός Ρένας και το μικρόβιο της...κρεμαστρίτιδας κατέκλυσε επικίνδυνα την bloggoγειτονιά, παίρνοντας διαστάσεις επιδημίας!! Αποτέλεσμα?? Ανίατες....περιπτώσεις υπέροχων δημιουργιών και αν δεν με πιστεύεται, ρίξτε μερικές ματιές (επειδή μόνο μία, ποτέ ΔΕΝ είναι αρκετή σε τέτοιες περιπτώσεις), εδώ !!!!!
     Όσο κι αν προσπάθησα -ματαίως- να προφυλαχτώ, η κρεμαστρίτιδα έπληξε και τον Onirokosmo με...ανεπανόρθωτες βλάβες! Και...δια του λόγου το αληθές, ιδού -σε πρώτη φάση!- τα αποτελέσματα:
1 συρμάτινη κρεμάστρα, 3-4 πλαστικές σακκούλες και...........
  • Σας παρουσιάζω τη σκυλίτσα μου τη...Milly ( ύψος 20 cm)!!!

Έπεται και συνέχεια.....!!! Καλό βράδυ και...φιλάκια...φιλάκια...πολλά-πολλά φιλάκια!!!!!

24 σχόλια :

  1. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΧΧΧΑΧΑΑ!!!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΓΕΛΑΣΩ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΟΥΣΟΥΔΑ!!
    ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ!!!!!!!!
    ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΒΑΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ!!!!!!!!!!
    ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΟ ΜΕΡΟΣ Βού!!
    ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΥΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ!!
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑΣ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι φανταστικό!! Είναι τέλειο!!! Είναι χαριτωμένο!!! Το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η φαντασία σου οργιάζει! Είναι απίθανη η σκυλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο προχωρούν οι μέρες η φαντασία των διαγωνιζομένων ....αχαλίνωτη. Μπράβο, είχες έμπνευση.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. xaxaxaxaaaaaa καταπληκτικο και πανεξυπνο!!!!!!!!φανταστικη η ιδεα σου!!!!!1misirlou k maria φιλια χ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά εεεεε, εσύ έφυγες μακράν παιδί μου, καλπάζεις μ αραβικό άτι!!!
    Είναι απίστευτη κατασκευή,αλλά για την έμπνευση τι θα μπορούσα να πω...ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕΝΩ ΑΦΩΝΗ(Το κρίμα στο λαιμό σου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλα, δεν το συζητω!!!Τι εμπνευση ειχες παιδακι μου!!!!!!!
    Καταπληκτικος!!!! Σαν αληθινο ειναι το σκυλακι, απο αυτα που περνουν μερος σε διαγωνισμους ομορφιας σκυλων!!!χαχαχα!!!!
    Καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!!!!!! Φιλια πολλα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι φανταστικο..αχου το εχω λατρεψει..κοριτσι περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος για τα δωρακια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι γλυκούλι που είναι.... Πολύ ωραίο μπράβο!!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θέλω και γώώώώώώωώώ!!!!!!!!!!!!!!!
    τι απίστευτη σκυλίτσα είναι αυτή!!!!!!καλά εαν την δει η μικρή μου θα τρελαθεί(ευτυχώς κανει νάνι τώρα).είσαι θεά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!
    Καταπληκτικό!!Απίθανο!!!!Μοναδικό!!!
    Ασύλληπτο!!!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!!!
    Τελικά η φαντασία δεν έχει όρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ε λοιπόν αν δεν το έβλεπα δεν θα το φανταζόμουν ποτέ.Συγχαρητήρια μεγαλούργησες!!! Υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα ουτε καν φαινεται η κρεμαστρα.. Πολυ ωραιο λουλουδενιο το σκυλακι σου (απο πον πον δεν το εκανες?)
    Καλως σε βρηκα!! Πολυ ομορφο το σπιτακι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλως σε βρηκα κι εγω,οσο για το σκυλακι σου ολα τα λεφτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν πάιζεσαι!!!!είναι τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πωπω!!έχω πάθει πλάκα!!!!μπράβο σου ταλεντάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ONEΙΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!ΕΙΣΑΙ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΣΤΥΛ.ΜΑΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΕΙΣ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΕΙΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι φαντασία κουβαλάς; Έγινε απίθανο!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω λόγια!!! Η σκυλίτσα σου είναι απίθανη! Φοβερή έμπνευση!Εχω ενθουσιαστεί!!! Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Καταπληκτικό!!!! Αν δεν ήμουν στο γραφείο θα είχα πέσει κάτω από τα γέλια! Εχει τόσο αστεία μουσουδίτσα...!!! Σαν αληθινο πουντλ είναι!!! Κανε μας αναρτηση πώς το έφτιαξες! Θέλω να φτιάξω κι εγω ένα!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχα! είναι καταπληκτικά, φανταστικά, τέλεια!!
    μιλάμε για πολύ φαντασία όμως!! δώσε και σε εμάς!!
    φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. αχ αχ τι τελειο σκυλακι!!!!
    τελεια δημιουργια και εξυπνη!!!!

    μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπημένα μου γειτονάκια, χαίρομαι τόόόόόσο πολύ που σας άρεσε το σκυλάκι μου!!! Ακόμα περισσότερο, δε, χαίρομαι επειδή σας έκανα να χαμογελάσετε, έως...να πέσετε κάτω από τα γέλια!!!! Αυτό κι αν είναι επιτυχία για μένα. Τα φιλιά μου και την αγάπη μου σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.