10 Μαΐου 2017

Το άλλο φίλτρο - Παίζοντας με τις λέξεις #11.


     Στο τζάμι η βροχή χτυπάει ρυθμικά. Ρυάκια νερού, ενίοτε και ποτάμια. διασχίζουν το δρόμο, ξεπλένουν τις στέγες, τις αυλές, τις τέντες, χορεύουν πάνω στ΄ αυτοκίνητα, θολώνουν τα τζάμια. Υγρές κλωστές κατεβαίνουν διαρκώς και υφαίνουν το διάφανο σώμα τους, ακολουθώντας το ταξίδι του νερού. Τριγύρω πλημμυρισμένα όλα, φανάρια που δεν λειτουργούν, λάσπες παντού. Ντυμένος την αχλή του ξημερώματος οδηγώ κάμποση ώρα βυθισμένος στις σκέψεις μου...

     Νευρικός σαν γατάκι ανεβαίνω την τριζάτη ξύλινη σκάλα, ψάχνοντας ένα-ένα τα κουδούνια, για ν΄ανακαλύψω γραμμένο αμυδρά το όνομα που ψάχνω σε μια από τις πόρτες. Χτυπάω διστακτικά. "Περάστε!", μου γνέφει ένας γέρος άντρας μ΄ένα χαμόγελο αθανασίας. Παίρνω βαθιά ανάσα. Δεν ξέρω αν με πνίγει η ατμόσφαιρα ή η αγωνία. Ένα μαύρο πιάνο σαν φέρετρο κλεισμένο, ένας μεγάλος καθρέφτης γεμάτος σκόνες και ραγισματιές, ένα πανάρχαιο σκαλιστό τραπέζι με δυο καρέκλες, μια ξεκοιλιασμένη πολυθρόνα, ράφια στους τοίχους με συρματόσχοινα και στις γωνίες ολόγυρα αδιόρατες σκιές.

"Καθίστε, κύριε! Χαίρομαι για τη γνωριμία!"
"Είναι αλήθεια, λοιπόν, όσα μου περιγράψατε γι΄αυτό το μείγμα με τα.. ας πούμε.. ασυνήθιστα αποτελέσματα?"
"Ακούστε, αγαπητέ μου! Δεν πουλάω τίποτα από τα συνηθισμένα παυσίπονα ή άλλα γιατρικά. Ούτε το στοκ μου είναι πολύ μεγάλο, εντούτοις είναι αποτελεσματικό. Αυτό εδώ, λόγου χάρη, είναι ένα υγρό διάφανο σαν το νερό, άοσμο και άγευστο. Απαιτείται μόλις μια ελάχιστη ποσότητα και δεν ανιχνεύεται στη νεκροψία."
"Δηλαδή, δηλητήριο!!??? Μα όχι! Όχι, σε καμία περίπτωση..."
"Πείτε το "υγρό καθαρισμού" αν σας ηχεί καλύτερα", με διέκοψε αδιάφορα. Ενίοτε οι ζωές μας χρήζουν καθαρίσματος. Ένα κουταλάκι από αυτό,  φανταστείτε ότι κοστίζει 6.000 και λύνει όλα σας τα προβλήματα!".


"Όχι, όχι! Δεν με ενδιαφέρει αυτό! Το ίδιο ακριβά είναι και τα ερωτικά σας φίλτρα?"
"Φυσικά και όχι. Βλέπετε, όσοι νεαροί σαν εσάς χρειάζονται ερωτικά φίλτρα δεν έχουν τόσα πολλά χρήματα, αλλιώς δεν θα τα χρειάζονταν."
"Ώστε, πράγματι, πουλάτε ερωτικά φίλτρα! Και τ΄αποτελέσματα είναι... σίγουρα?"
"Αν δεν πουλούσα ερωτικά φίλτρα δεν θα σας έκανα λόγο για το προηγούμενο", είπε τείνοντας να πιάσει ένα άλλο, μάλλον βρώμικο μπουκαλάκι. "Τ΄αποτελέσματά τους είναι μόνιμα, αιώνια, επίμονα. Αντικαθιστούν με αφοσίωση την αδιαφορία, την περιφρόνηση με λατρεία. Θα είστε το μοναδικό ενδιαφέρον στην ζωή της..."
"Αλήθεια? Αυτό είναι έρωτας!"
"Θα φοβάται τα όμορφα κορίτσια που μπορεί να συναντήσετε..."
"Θα φοβάται? Στ΄ αλήθεια? Εμένα??".
"Θα ζηλεύει πολύ. Θα θέλει να είναι το παν για σας..."
"Μα είναι! Το ξέρει και δεν τη νοιάζει..."
"Και αν ποτέ θελήσετε αργότερα να... μπερμπαντέψετε, μη στεναχωριέστε! Εκείνη πάντα θα σας συγχωρεί ό,τι κι αν κάνετε! Η αγάπη της βράχος!"
"Αυτό δεν θα συμβεί ΠΟΤΕ!"
"Και ούτε λόγος να σας δώσει διαζύγιο!"
"Πόσο κοστίζει αυτό το θαυματουργό μείγμα? Το ερωτικό φίλτρο, εννοώ!"
"Αυτό δεν είναι σαν το άλλο ακριβό (μην το ξεχάσετε: 6.000, λεπτό παρακάτω!!). Κοστίζει μόνο 1 λίρα."

"Ω!! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, σας είμαι ευγνώμων! Αντίο!"
"Εις το επανιδείν, φίλε μου!"



     Ένα ακόμη "Παίζοντας  με τις λέξεις" έφτασε στο τέλος του. 17 μοναδικά εμπνευσμένες συμμετοχές - συν μία η δική μου, που μόλις διαβάσατε - όλες ξεχωριστές και πολύ διαφορετικές μεταξύ τους (αυτή, άλλωστε, είναι και η μαγεία του παιχνιδιού), φιλοξενήθηκαν άψογα από την αγαπημένη μας Μαρία(mytripsonblog)

     Συγχαρητήρια στον Γιάννη(idipoton) και στη Μαρία(toapagio), των οποίων οι δυνατές τους συμμετοχές ξεχώρισαν! 

18 σχόλια :

  1. Πολύ μυστήριο κρύβει η ιστορία σου Μαριάννα μου.
    Αυτό το εις το επανιδείν, Πολύ ύποπτο μου φαίνεται!!!!!
    Πόσο διαφορετικές όλες οι ιστορίες κι όλες υπέροχες.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα! Όντως είναι πολύ ύποπτο, Ρένα μου!!!!! Και, πράγματι, όλες οι ιστορίες ήταν τόσο όμορφες, που ήταν πολύ δύσκολη η βαθμολόγησή τους. Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σου Μαριάννα μου. Πρωτότυπο διήγημα με πολλά "ανοιχτά" μέτωπα θα έλεγε κανείς. Και μια ευχάριστη δόση χιούμορ. Μπράβο για τη συμμετοχή σου, εμείς ευχαριστούμε που είσαι πάντα κοντά μας εδώ με τον δικό σου όμορφο κόσμο. Καλή συνέχεια κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, είσαι τόσο ευγενικός και ενθαρρυντικός, όπως πάντα! Πολλά ευχαριστώ από καρδιάς!

      Διαγραφή
  3. Πρωτότυπη και ευφάνταστη η ιστορία σου Μαριάννα!!
    Μου αρέσει να διαβάζω και διαφορετικές ιστορίες, που δεν είναι τετριμμένες.
    Μπράβο σου, καλή συνέχεια με δύναμη και χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει να διαβάζω διαφορετικές ιστορίες, Κατερίνα μου και είχαμε την τύχη ν΄απολαύσουμε και πάλι μικρά διαμαντάκια!
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή και δημιουργική εβδομάδα, εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου! Πολύ ιδιαίτερο το θέμα του διηγήματος σου και πολύ καλογραμμένο.
    Μπράβο κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Συγχαρητήρια και για τη δική σου απολαυστική συμμετοχή! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Με ιδιαίτερο χιούμορ η ιστορία σου, Μαριάννα μου. Μπράβο!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν σου κρύβω ότι ο μόνος λόγος που δεν την ψήφισα,
    ήταν αυτό το τέλος, που σα να κοβόταν απότομα και μου
    χάλαγε το όνειρο (που μόλις μου είχες φτιάξει!), αλλά
    ως ιστορία είναι ευφάνταστα πρωτότυπη ! Πολλά φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετράδι μου, ας όψεται το όριο των 500 λέξεων! Λυπάμαι που σου χάλασα το όνειρο, αλλά προτίμησα να αφήσω τη συνέχεια στη φαντασία του καθενός. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

      Διαγραφή
  7. Πρωτότυπη και πανέξυπνη η ιστορία σου! Για μένα η φράση-κλειδί είναι η τελευταία: "Στο επανιδείν..." Γιατί είμαι σίγουρη ότι ο ήρωάς σου θα ξαναπάει κάποια στιγμή εκεί και είμαι σίγουρη και για το λόγο! Άλλωστε δεν μου φάνηκε καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι το φίλτρο του έρωτα το κοστολόγησε ο γεράκος μόνο μία λίρα... ήξερε τι έκανε. Σωστά;
    Φιλιά και πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαϊμουδάκι μου, είσαι μέσα στο μυαλό μου! Φυσικά και θα ξαναπάει, αργά ή γρήγορα! Και η επιθυμία για την απόκτηση του άλλου φίλτρου θα είναι τόσο μεγάλη, που θα πληρώσει όσο-όσο ("λεπτό παρακάτω!!").
      Σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ!

      Διαγραφή
  8. Μαριάνα μου συγχαρητήρια πολλά για την πρωτότυπη και τόσο όμορφη ιστορία σου!
    Και πολλά πολλά ευχαριστώ για όλα!!
    "Εις το επανιδείν" λοιπόν! :) :)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα συγχαρητήρια αξίζουν σε σένα, Μαρία! Άψογη οικοδέσποινα, ακόμα μία φορά! Φυσικά... "εις το επανιδείν!". Μην ξεχνιόμαστε! Πολλά φιλιά, συν ένα επιπλέον στη Μουσούδα!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου. Πρωτότυπο θέμα και καλογραμμένη.Και αφήνεις τον αναγνώστη να σκεφθεί.........Μπράβο
    Να σαι καλά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άννα μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλό καλό βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα, εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.