28 Ιουνίου 2017

Λαχταριστές μπάρες γιαουρτιού.


     Τι θα λέγατε για ένα δροσερό, λαχταριστό και προπάντων υγιεινό σνακ, που θυμίζει αρκετά παγωτό και χρειάζεται μόλις λίγα λεπτά να ετοιμαστεί? Ιδανικό για μικρά και μεγάλα... παιδιά, πιο θρεπτικό από τις απλές μπάρες δημητριακών και πρωτεϊνούχο, είναι βέβαιο ότι θα κλέψει καρδιές και γευστικές εντυπώσεις!


     Τα υλικά που θα χρειαστούμε:

- 2 κεσεδάκια γιαούρτι στραγγιστό (επέλεξα με 2% λιπαρά)
- 2 κουταλάκια του γλυκού μέλι (αν θέλετε τις μπάρες σας πιο γλυκές, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερο)
- χοντροκομμένους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα της επιλογής σας. Μπορείτε, ωστόσο, να "παίξετε" και με άλλες επιλογές, όπως κομματάκια μαύρης σοκολάτας, δημητριακά, σουσάμι, κανέλα, σπόρους ροδιού, τριμμένη καρύδα κ.λ.π.
- αντικολλητικό χαρτί ψησίματος.


     Εκτέλεση:

- Σ΄ένα μπολ ανακατεύουμε, μέχρι να γίνει ομοιογενές μείγμα, το γιαούρτι με το μέλι.
- Σ΄ένα δίσκο που έχουμε τοποθετήσει το αντικολλητικό μας χαρτί, απλώνουμε το γιαούρτι σε πάχος περίπου ενός εκατοστού.
- Διασπείρουμε σε όλη την επιφάνεια του γιαουρτιού τα υλικά που έχουμε επιλέξει (ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, κ.α).


- Παγώνουμε στη κατάψυξη όλη τη νύχτα.
- Το πρωί σπάμε με τα χέρια μας σε ακανόνιστα κομμάτια, τα οποία φυλάμε σε αεροστεγή σακούλα ή δοχείο, κατάλληλα για κατάψυξη.


     Εύκολο δεν είναι?

6 σχόλια :

  1. Πολύ ωραία και δροσερή ιδέα για μπάρες.
    Θα τη δοκιμάσω.
    Καλό καλοκαίρι Μαριάννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι μόνο ωραίο αλλά δροσιστικό και εύκολο Μαριαννα μου θα δοκιμαστεί πάραυτα αύριο σε ευχαριστούμε πολύ για την συνταγή!!! να περνάς όμορφα το καλοκαιράκι σου..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι δροσερη συνταγη ειναι αυτή εν μέσω καυσωνα???
    και επειδη εχω τα υλικά...τρεχω να τη δοκιμασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεύκολο φαίνεται Μαριάννα μου!! Μην σου πω θα το δοκιμάσω το σ/κ!! Εξτρα δροσιά, λίγο το χεις;;;
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η καλύτερη ανάρτηση με συνταγή που θα μπορούσες να κάμεις για μένα!
    Γιατί έχω κόψει τα γλυκά εδώ και 7 χρόνια πια, οπότε ψάχνω πάντα για υγιεινά σνακς. Εγώ βέβαια θα χρησιμοποιήσω το freelact γιαούρτι μου, γιατί είμαι δυσανεκτική στη λακτόζη :)))
    Πολλά φιλιά Μαριάννα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύκολο, υπέροχο και ιδιαιτέρως δροσιστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.