25 Ιανουαρίου 2016

25 λέξεις # 4 - Η συμμετοχή μου.


                                   Κοίτα με!
                                   Μες την καρδιά μου
                                   χίλια δαιμόνια κατοικούν.

                                   Μες την ματιά μου,
                                   ένα κόκκινο τριαντάφυλλο - αίμα, γυαλιά κομμάτια -
                                   καθρέφτισμα του πιο κρυφού μου πόθου.



     25 λέξεις και μια εικόνα για προτροπή. 15 ταξίδια του μυαλού, το ένα ομορφότερο από το άλλο! Αξίζει να αφεθείτε στις περιπλανήσεις τους.

                                    

19 σχόλια :

  1. Πολύ ωραίο ολιγόλεκτο!
    Το θυμόμουν! :)
    Καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξεχώρισα, το λάτρεψα!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, ευχαριστώ πολύ για τη βαθμολογία σου! Με τιμούν τα λόγια σου ιδιαίτερα! Κι εγώ αγάπησα εξίσου πολύ και ξεχώρισα το δικό σου. Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Όμορφες όλες οι συμμετοχές και το δικό σου αστεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μία ομορφότερη από τις άλλες όλες οι συμμετοχές! Δύσκολο ν΄αποφασίσεις στη βαθμολογία τους. Φυλάω με πολύ αγάπη το "αστεράκι" σου και σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  4. Μ' άρεσε! Βλέποντας κανείς αυτή την καρδιά, δεν πάει ο νους του σε δαιμόνια, όμως είναι αλήθεια!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρελθόντος φαντάσματα, σκοτεινές συνομωσίες, θνητά πλάσματα, αερικά, ψυχής καθρέφτες, φταίχτες... Και η καρδιά πάντα εκεί. Να ξεδιπλώνει νοήματα, να πλέκει νήματα, να παρατηρεί, να αναλύει, να στιγματίζεται. Φυσικά η καρδιά έχει κι εκείνη τα δικά της δαιμόνια που τη στοιχειώνουν. Αυτό μου έβγαλε η φωτογραφία της Μαρίας.
      Χαίρομαι που σου άρεσε! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ!

      Διαγραφή
  5. Εκτός από το ότι είσαι εκπληκτική καλλιτέχνης, το έχεις και με τις λέξεις, κοριτσάκι μου!
    Τί άλλο να σου πω, πλην του μπράβο που βγαίνει αβίαστα από τα χείλη μου?!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά γλυκά φιλάκια!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια γράφε μου εσύ Συριανάκι κι εγώ το έχω έτοιμο το... καλάμι!!!!! χαχαχαχα!!! Πολλά φιλιά, μαζί με την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο!!! Πολύ δυνατά νοήματα, σε τόσες λίγες λέξεις!
    Μπράβο σου!
    Καλό βράδυ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα, να σου ένα μυστικό? Μου πήρε δυο λεπτά να το γράψω, αλλά αρκετές μέρες να αποφασίσω αν θα το έστελνα ή όχι. Τελικά, χαίρομαι που το έκανα! Και μόνο η πρόκληση σε κάτι το διαφορετικό για μένα, μαζί με τη συμμετοχή ανάμεσα σε υπέροχες παρουσιάσεις, ήταν μια πολύτιμη εμπειρία.
      Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  7. μου αρεσε παρα παρα πολυ
    το τιμησα δεοντως
    συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κική το τίμησες και με το παραπάνω!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ από καρδιάς!! Πολλά συγχαρητήρια για την πρωτιά σου! Ήταν πραγματικά υπέροχη η συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το 25άλεκτο σου. Απ' τις ωραιότερες συμμετοχές!
    Συγχαρητήρια...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου για την συμμετοχή σου!! Γράψανε πάλι τα ολιγόλεκτα!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Μαριάννα!!! Αξιώθηκα να έρθω στον ονειρόκοσμό σου επιτέλους. Τα 25λεκτα της Μαρίας είναι από τις πιο ωραίες προτάσεις δημιουργικής γραφής της μπλοκογειτονιάς. Πολύ δυνατή η συμμετοχή σου! Βγάζει ζωντάνια και ένταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου για το ολιγόλεκτο σου. Έχει ένταση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.