10 Ιανουαρίου 2016

My Secret Santa arrived!


     Οι Γάλλοι τον φωνάζουν "Περ Νοέλ", οι Ολλανδοί "Σίντερ Κλάας", οι Γερμανοί "Βάιναχτσμαν", οι Κινέζοι "Λαμ Κουνγκ Κουνγκ", οι Γιαπωνέζοι "Χοτέισο", οι Ιταλοί "Babbo Natale"... και η Coca Cola πίνει στ΄ όνομά του! Βασίλης, Νικόλας, Σάντα Κλάους, ή, όπως αλλιώς λέγεται, ο δικός μου Άγιος Βασίλης έχει ένα και μόνο όνομα φέτος: μεγαλώνω, μεγαλώνεις, μεγαλώνει...!


     Με τη βοήθεια της Μαριλένας μας, ως άλλο ξωτικό και της μυστικής ανταλλαγής δώρων της, το μυστικό μου ταίρι η Μαρία από το blog μεγαλώνω, μεγαλώνεις, μεγαλώνει..., μου έστειλε ένα πακέτο αγάπης που ήδη έχει πάρει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου! Το δώρο μου είναι λατρεμένο και μονάκριβο, ακριβώς επειδή είναι χειροποίητο από ένα άτομο που δεν γνωρίζω προσωπικά και δεν με γνωρίζει. Έτσι, αυτόματα γίνεται σπάνιο από μόνο του, αναντικατάστατο, ξεχωριστό! Πέρα από το ταλέντο και την προσωπική δεξιοτεχνία του δημιουργού, κουβαλά την προσωπική του αισθητική, το πάθος του κι ένα μικρό κομματάκι της ψυχής του.


     Αφράτο, χουχουλένιο κασκόλ, λαχταριστή σοκολάτα... γιαμ!!!!! (πως κατάλαβε, άραγε, η Μαρία ότι είμαι σοκολατόπαιδό???) και υπέροχη καρτούλα με ζεστές ευχούλες! Μα, δεν είναι όλα ονειρεμένα? Astroneraidoula μου, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ολόγλυκα, μοναδικά σου δώρα! Να έχεις μια παραμυθένια νέα χρονιά με ό,τι καλύτερο επιθυμείς στην ζωή σου!
     Τέλος, ευχαριστώ θερμά την Μαριλέν μας για χαρά που απλόχερα μας μοίρασε και πάλι, κάνοντας μας να ξανανοιώσουμε για λίγο παιδιά με την προσμονή του ερχομού του προσωπικού μας Άη Βασίλη, βάζοντάς μας για τα καλά στο πνεύμα των γιορτών!

     Καλή χρονιά κόσμε, με περισσότερα χαμόγελα κι ευτυχισμένους ανθρώπους ανάμεσά μας!

                                         

8 σχόλια :

  1. Να το χαρείς μάτια μου!
    Και του χρόνου :))
    Φιλάκια πολλά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ax, τί όμορφα δωράκια!!
    Και ζεστάθηκες και γλυκάθηκες! Τί άλλο να ζητήσει κανείς?!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου, ομορφιά μου!
    Μόνο ευχάριστες εκπλήξεις αγάπης να σου επιφυλάσσει το νέο έτος!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη χρονιά να έχεις με υγεία, να είσαι καλά να χαρείς το δώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχο δώρο!!!!! Να το χαρείς γατοφιλεναδα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι υπέροχο δώρο!!!!! Να το χαρείς γατοφιλεναδα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοφόρετο το υπέροχο δώρο σου. Να το χαρείς...
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ εγώ κόλλησα στη σοκολάτα!!! Ντροπή μου!! Χιχιχι!!
    Να το χαρείς το κασκολάκι σου Μαριάννα μου!! Είναι πολύ πολύ όμορφο!!
    Καλοφόρετο να ναι το χουχουλιάρικό σου!! Σας ευχαριστώ τόσο κι εσένα και την Μαρία για την συμμετοχή σας κι εύχομαι να την ευχαριστηθήκατε την ανταλλαγή μας!! Και του χρόνου με το καλό και να στείλω κι από δω τις πιο γλυκές μου ευχές για το 2016!! Να ναι καλότυχο και γεμάτο χαμόγελα!!
    Φιλάκια αγάπης και να χεις μια όμορφη βδομάδα!! ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.