28 Νοεμβρίου 2018

Έλα.


Ένα φεγγάρι, στάζουν τα σύννεφα, πουλιά ταξιδιάρικα να σου φωνάζουν. Έλα.

Νοέμβρης μήνας, κίτρινα πέφτουν φύλλα στον κήπο της καρδιάς. Ξέχασαν το χρώμα τους. Μην αργείς. Έλα.

Γκρίζο το χώμα, γκρίζες οι σκέψεις, ασάλευτη ομίχλη. Άνθρωποι ξένοι γυρίζουν στους δρόμους, χλωμά προσωπεία. Όπου κι αν είσαι, έλα.

Φθινόπωρο στα μάτια μου, ούτε ένα αστέρι μακρινό να φέξει. Ένα άγαλμα βουβά σιγοκλαίει στην άκρη του δρόμου. Δεν ωφελεί το παράπονο. Μη φεύγεις. Έλα.


Θλιμμένες θάλασσες, κόκκινα δειλινά βαμμένα στο αίμα. Bαριές οι στάλες. Bοριάς σφυρίζει. Μα, που είσαι? Έλα.

Μάζεψα όλα τα φύλλα στην πόρτα μου. Απόψε σε περίμενα όλο το βράδυ. Σε νανούριζα, σε σκέπαζα τρυφερά στις φλέβες των ονείρων μου, κοιτώντας το σκοτάδι. 'Ελα.

Λιγοστεύει το φως. Σαν να τελειώνει ο κόσμος μοιάζει. Δεν έχω βήματα να΄ρθω μπροστά σου. Μουσκεύουν τα λόγια. Έλα, σου λέω! Έλα. 

Πέτα τα ρούχα. Γδύσου. Γυμνή την ψυχή σου, θέλω. Έλα...!


     Παίρνει μέρος στο δρώμενο "Ιστορίες του Φθινοπώρου", που διοργανώνει η φίλη μας Μαρία Νικολάου στο "Κείμενο". Μαρία μου, σ΄ευχαριστώ ακόμα μία φορά για τη ζεστή σου φιλοξενία!

7 σχόλια :

  1. Νομίζω πως αυτό το ''Έλα'' το φθινόπωρο γίνεται πιο αναγκαίο, πιο επιτακτικό.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ φίλη μου.
    Ήταν υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χωρίς δεύτερη σκέψη... έρχομαι!!
    Υπέροχη και άκρως ατμοσφαιρική η συμμετοχή σου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ αυτες οι ιστοριες φθινοπωρου
    υπεροχες ολες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία όμορφη και τρυφερή συμμετοχή. Καλημέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Παίρνει μέρος στις ιστορίες του Φθινοπώρου...." και ομορφαίνει το Φθινόπωρο με τα λόγια σου, τα συναισθήματά σου Μαριάννα μου.
    Η Γραφή σου ξεχειλίζει από λυρισμό. Απόλαυση και ξαπόσταση για κάθε σου αναγνώστη.
    Στέλνω την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα η τελευταια μερα του Φθινοπώρου και εσύ φιλη μου την εντυσες με τις ομορφες σκεψεις σου τι ωραιότερο θα ήθελε για αποχαιρετισμό..!!!
    Μπραβο πολύ ομορφη η συμετοχή σου να περνας ομορφα ...καλο χειμωνα απο αυριο..φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά υπέροχο αυτό το κάλεσμα!
    Και τι κλείσιμο!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.