10 Μαΐου 2015

Μάνα - μητέρα - μαμά....


"Αν είχα το παιδί μου να μεγαλώσω ξανά από την αρχή....

Θα ζωγράφιζα με τα δάχτυλα περισσότερο,
και θα έδειχνα με το δάχτυλο λιγότερο.
Θα διόρθωνα λιγότερο,
και θα συνδεόμουν περισσότερο.
Θα σταματούσα να έχω τα μάτια στο ρολόι μου,
και θα άρχιζα να βλέπω με τα μάτια μου.
Θα νοιαζόμουν να ξέρω λιγότερα,
και θα ήξερα να νοιάζομαι περισσότερο.
Θα έκανα περισσότερες πεζοπορίες,
και θα πετούσα περισσότερους χαρταετούς.
Θα σταματούσα να το παίζω σοβαρή,
και θα έπαιζα στα σοβαρά.
Θα διέσχιζα τρέχοντας περισσότερα λιβάδια,
και θα κοίταζα περισσότερα αστέρια.
Θα αγκάλιαζα περισσότερο,
και θα τραβολογούσα λιγότερο.
Θα ήμουν άκαμπτη λιγότερο συχνά,
και θα επιβεβαίωνα πολύ περισσότερο.
Θα έχτιζα πρώτα αυτο-εκτίμηση,
και αργότερα το σπίτι.
Θα δίδασκα λιγότερο για την αγάπη της δύναμης,
και περισσότερο για τη δύναμη της αγάπης.

... Δεν έχει σημασία αν το παιδί μου είναι μεγάλο ή μικρό, από σήμερα και στο εξής θα τα εκτιμώ όλα περισσότερο".       

                  Gustav Klimt - Mother and child (1905)
         
     Κι εδώ το αυθεντικό ποίημα.....

" If I had my child to raise over again,
I'd finger paint more, and point the finger less.
I'd do less correcting, and more connecting.
I'd take my eyes off my watch, and watch with my eyes.
I'd care to know less, and know to care more.
I'd take more hikes and fly more kites.
I'd stop playing serious, and seriously play.
I'd run through more fields, and gaze at more stars.
I'd do more hugging, and less tugging.
I'd be firm less often, and affirm much more.
I'd build self-esteem first, and the house later.
I'd teach less about the love of power,
and more about the power of love.
It matters not whether my child is big or small,
from this day forth, I'll cherish it all. "

                                                                                    Diana Loomans

                Χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου που σήμερα γιορτάζουν.

                                            τριαντάφυλλο από αλουμινένιο κουτάκι αναψυκτικού


11 σχόλια :

  1. Κι εσυ καμάρι μου,να σε χαίρεται το αντράκι σου. Στο μέλλον θα διαπιστώσει πόσο τυχερό ήταν να σ έχει ΜΑΝΑ!!!
    Σ αγαπώ ΠΟΛΥ και καμαρώνω για σένα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά μανούλα!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα, βρε...! Πόσο με συγκίνησες!
    Σε δυο μπλογκς έχω προλάβει να μπω και είμαι ήδη κομμάτια...
    Χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα αγάπη σε όλες τις μανούλες!
    Να σας χαιρόμαστε!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά κορίτσι μου, να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά γλυκιά μανούλα!!!!
    Ωραίο το ποίημα , αλλά για όλα αυτά υπάρχουν οι γιαγιάδες που δεν εργάζονται πλέον κι έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν περισσότερο με τα εγγονάκια τους!!!
    Δοξάζω τον Θεό που μας αξίωσε να δούμε μια εγγονούλα!!!!!
    Φιλάκια πολλά Μαριάννα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μαριάννα μου!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου!! Χρόνια πολλά!! Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!! Τι τρυφερό ποίημα!! Δεν το γνώριζα!! Μακάρι να κάνουμε καθημερινά ουσιαστικότερες τις σχέσεις μας!!
    Υπέροχο και το τριαντάφυλλό σου!!
    Ξαναγράφτηκα στο blog σου γιατί είχα κάποιο πρόβλημα με τις ρυθμίσεις του δικού μου!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, να είσαι καλά να χαίρεσαι την οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρόνια πολλά και θαυμάσιο το ποιημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.