31 Δεκεμβρίου 2018

Αρχιμηνιά, αρχιχρονιά.


"Καλέ Θεούλη, εμείς είμαστε καλά.
Κάνε, καλέ Θεούλη, να 'χουν όλα τα παιδάκια 

ένα ποταμάκι γάλα, μπόλικα αστεράκια, μπόλικα τραγούδια.

Κάνε, καλέ Θεούλη, να 'ναι όλοι καλά, έτσι που κι εμείς 

να μην ντρεπόμαστε για τη χαρά μας..." 


                                                                                              Γιάννης Ρίτσος



     Αγαπημένοι μου, εύχομαι, πάνω απ΄όλα, υγεία! Πλούτη στην καρδιά σε συναισθήματα! Νίκες στους καθημερινούς αγώνες σας! Κουράγιο και δύναμη στα δύσκολα! Χαμόγελα αληθινά από τα βάθη της καρδιάς σας! Ασίγαστο πάθος για όλα όσα αγαπάτε κι ονειρεύεστε! Όμορφες στιγμές, γεμάτες με ευχάριστες εκπλήξεις! Αγάπη... πολλή αγάπη γύρω σας και μέσα σας! Γιατί αυτή απαλύνει κάθε πόνο, κάθε δυστυχία, λυτρώνει την καρδιά, ζεσταίνει την ψυχή μας... Τέλος, να μάθουμε να λέμε όλοι μας πιο εύκολα "μπράβο", "συγνώμη" κι "ευχαριστώ". Δεν είναι δύσκολο πιστεύω! Να κοιτάμε στα μάτια τον άλλον! Να μιλάμε λιγότερο και να σκεφτόμαστε περισσότερο! 
     Μια ανάσα δρόμος η ζωή. Ας την κάνουμε να αξίζει μέχρι το τελευταίο της δευτερόλεπτο!

                                    Ευτυχισμένη η νέα χρονιά για όλους σας!

16 σχόλια :

  1. Έτσι, Μαριανάκι μου! Έτσι!
    Αγάπη γύρω μας και μέσα μας!!! Βασικότατο!
    Καλή χρονιά, μάτια μου! Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου καλή χρονιά, καλή εβδομάδα όλα καλά στη ζωή σου γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα μου,
    καλή χρονιά να έχεις αγαπητή μου φίλη. Με όλες μου τις ευχές για κάθε σου "θέλω" και όνειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά να έχουμε!
    Να είμαστε καλά και χαρούμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα μου σου εύχομαι καλή χρονιά με χαρά αγάπη και υγεία! Κι ό,τι άλλο καλό θέλει να έρθει, να έρθει αγόγγυστα και αβίαστα! Πολλά ζεστά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά Μαριάννα μου. Κάθε καλό εύχομαι να σου φέρει ο νέος χρόνος
    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Μαριάννα με υγεία και αγάπη !! Μακάρι η χρονιά να είναι καλύτερη για τους ανθρώπους που περνούν δύσκολα στις αρρώστιες , στον πόλεμο, στην ανέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελα πολλά εύχομαι! 🏵️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μαριάννα μου .
    Μακάρι όλες οι ευχές σου να πραγματοποιηθούν.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλή και ευλογημενη χρονια Μαριανα μου με υγεια και αγαπη ..συμφωνώ και επ αξανω με τις ευχες σου και προπαντως αυτες που λενε συγνωμη ..μπραβο και ευχαριστώ..τα πιο συμαντικα στην ζωη μας !!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υεγεια και αγαπη στο σπιτικο σου.. φιλακιαα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ Μαριάννα μου. Εύχομαι κάποιοι από μας να αναλογιστούμε όσα όμορφα εύχεσαι και να τα υιοθετήσουμε ! Κέρδος θα είναι . Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ όμορφο...
    σού εύχομαι φίλη,

    καλή χρονιά, με υγεία!! Κάθε χαρά και ευτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.