6 Δεκεμβρίου 2018

Μύρισε αγάπη! (My secret Santa)


- Είναι μια μικρή λέξη μόνο, θα μου πεις!
- Μικρό είναι το μάτι σου, φίλε μου! Εννιά γράμματα που κάνουν τη διαφορά και τη μεγάλη αίσθηση, όταν τ’ ακούς ή όταν τα λες! Ποια άλλη "μικρή" λέξη σαν το "ευχαριστώ" κλείνει μέσα της τόσες διαφορετικές έννοιες και συναισθήματα, που σε πλημμυρίζουν εκείνη τη στιγμή που την προφέρεις ή την ακούς? Ποια άλλη εκφράζει τόση ευγένεια... ευγνωμοσύνη... αγάπη... εκτίμηση... χαρά... ανάταση ψυχής... συναισθήματα... ευτυχία... νοιάξιμο... ικανοποίηση... εκτίμηση ανταπόδοσης...?

     Γιατί το "ευχαριστώ", όπως και το "σ΄ αγαπώ", πρέπει να λέγονται δυνατά και να προσφέρονται γενναιόδωρα σ΄εκείνον που το αξίζει!

     Όσο κι αν έψαξα, λοιπόν, όσο κι αν προσπάθησα, δεν μπόρεσα να βρω άλλη λέξη που να μεταφέρει στο ταίρι μου από τη Μυστική Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας τη χαρά, για τα ανεκτίμητα, χειροποίητα και γεμάτα αγάπη δωράκια του! Ρούλα μου αγαπημένη, αληθινό Σμαράγδι της γειτονιάς μας, σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ από καρδιάς για τα μοναδικά καλούδια σου!


     Για το βιβλίο σου, με την προσωπική σου αφιέρωση! Tην αγαπησιάρικη, αγιοβασιλιάτικη κάλτσα σου, γεμάτη λιχουδιές! Για τον μοναδικό σου χιονάνθρωπο! Τα μικρά, χαριτωμένα στολιδάκια σου... και, τέλος, την ευχετήρια κάρτα σου με το συνοδευτικό σημείωμα και τα ζεστά σου λόγια!


     Μαριλένα μου, σ΄ευχαριστώ πολύ εξίσου, για την μαγεία των γιορτών, τα χαμόγελα και την αγάπη, που με τόση φροντίδα μοιράζεις ανάμεσά μας κάθε χρόνο! Εύχομαι και στις δυο σας καλές γιορτές, γεμάτες μαγική χρυσόσκονη, υγεία και παραμυθένιες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα γύρω σας! 
Μακάρι οι γιορτές που πλησιάζουν να φέρουν στις καρδιές όλων μας, κάτι από την αθωότητα και το χαμόγελο των παιδικών μας χρόνων... Το δικαίωμα στο όνειρο και την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον... Την χαμένη μας ανθρωπιά κι αξιοπρέπεια... Το αγκάλιασμα και την συμπαράσταση στον συνάνθρωπο... Την βαθιά, ανιδιοτελή αγάπη... Τα χαμένα μας ιδανικά και τις αξίες... Φτερά για να πετάμε μακρυά από ο,τιδήποτε μας βαραίνει και ν΄ανασαίνει η καρδιά!

12 σχόλια :

  1. Να τα χαρείς τα δώρα της Ρούλας μας. Χρυσοχέρα είναι και τα προσφέρει με αγάπη. Να σαι καλά.
    Και όλοι οι Αγιοβασίληδες/Αγιοβασιλίτσες να είναι καλά που σκορπάνε χαμόγελα αλλά και η Μαριλένα μας που με την ιδέα της και τη διοργάνωση έφερε κέφι και εορταστικό κλίμα στη γειτονιά μας
    Όνειρα γλυκά και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολα υπεροχαααααα το βιβλιο της το εχω κ τα παιδια μου το λατρευουν...εχουν παιξει πολυ μ αυτο κ το ψευτικο σχολειο τους οπου ειναι δασκαλες εκεινες κ μοιραζουν τα ποιηματα της Ρουλας στα "παιδακια" τους...χοχοχοοχοχο καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι αγαπημένος μας ο Αγιος Βασίλης σου και η Μαριλένα μας που κάθε χρόνο μας χριστουγεννιάζει θέλουμε δε θέλουμε! Να τα χαρείς τα όμορφα δωράκια του.
    Χρόνια πολλά! 🎄😘🎄😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δες τώρα ομορφιές ! δες καλούδια ! δες αγάπη στο περιτύλιγμα ! Καλόδεχτα Μαριάννα μου. Όμορφες μέρες να έχουμε. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από το Ρουλάκι μας!
    Αυτό το πλάσμα είναι η αγάπη και η δοτικότητα προσωποποιημένη!
    Πάντα να πλανάται στην ατμόσφαιρα αυτή η όμορφη αίσθηση προσφοράς και χαράς!
    Να χαρείς τα δώρα σου, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ του χρόνου να εισαι καλα να συμμετέχεις πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nομίζω Μαριανα μου οτι λιγο πολύ όλοι μας κατα βαθος μέσα μας χαιρομαστε να κάνουμε τον Αγιο Βασίλη..χα.χα..και περισσοτερο να χαρίζουμε συναισθηματα σαν όλα αυτα που γραφεις πολύ σωστα..φιλη μου.. εγω σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο ομορφα λογια σου..χαιρομαι που σου αρεσαν τα μικροδωρακια σου.!!!
    Να ειμαστε καλά να ξανακανουμε τους Αγιοβασίληδες που χαριζουν ομορφα συναισθημτα..και σκορπάνε αγαπη παντού..!!!
    Να περνας ομορφα παντα οτι και κανεις Μαριανα μου..φιλακιαααααα!! <3:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άχου τι όμορφα!! Κουκλίστικα δωράκια!! Να τα χαρείς όλα Μαριάννα μου!! Η Ρούλα έβαλε όλη της την μαεστρία κι αγάπη!!
    Πόσο σας ευχαριστώ που και φέτος ανταλλάξαμε!! Μαριάννα μου καλή αμήν θα πω στις ευχές σου όλες!! Αμήν!! Να σαι καλά!! Σε γλυκοφιλώ!! 🎅😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα όλα!
    Να τα χαρείς Μαριάνα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριάννα μου πανέμορφα τα δώρα σου κορίτσι μου και σου εύχομαι να περάσεις τις πιο όμορφες γιορτές φέτος! Η Μαριλένα μας έκανε να μυρίσουμε νωρίς τα Χριστούγεννα και το μεράκι των φίλων βοήθησε επίσης! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάνα μου καλά Χριστούγεννα να χεις!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα με τους αγαπημένους σου!! Σε γλυκοφιλώ!! ☃️🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα απο εδω για να αφησω τις ευχες μου .ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα.Να εισαι παντα καλα!!!!🌟🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.