9 Νοεμβρίου 2011

Καταιγισμός βραβείων!!!!!

     Το αγαπημένο μου γειτονάκι  Χαρά - γνωστό και μη εξαιρετέο στην ευρύτερη bloggoγειτονιά!! - ή...Γκρινιάρης, ή...χαδούληθ, ή....παραπονιάρης, ή...παλιοχαρακτήρας, μου έκανε την ΤΙΜΗ να με κεράσει ποτάκι (μήπως μεθυσμένη, λέει, την πάρω στα σοβαρά...)!!!! Χαρουλίνι μου καλό, οφείλω  να σε ενημερώσω πως σε έχω πάρει πολύ στα σοβαρά εξ αρχής.... Να σου υπενθυμίσω, επίσης, πως σου εκμυστηρεύτηκα - έως..προειδοποίησα, θα έλεγα - στην αρχή της γνωριμίας μας, πως είμαι μεγάάάάλο πειραχτήρι όταν συμπαθήσω, πόσο μάλλον όταν αγαπήσω κάποιο άτομο και νοιώσω άνετα μαζί του. Θυμάσαι??????? Σ΄ευχαριστώ πάάάάρα πολύ, ωστόσο, για την επιλογή και την αγάπη σου.
      Για  να μη μακρυγορώ, όμως, περισσότερο περνάω στο...δια ταύτα! Και ιδού το βραβειάκι μου...


      Aν στη "μαύρη" Αμερική χρωστάμε την τζαζ, στην "άσπρη" οφείλουμε το Martini.  Θυμηθείτε τον Ντέιβιντ Νίβεν σε ρόλο maitre d' (αρχισερβιτόρου), να κρυφοπίνει από ένα ποτήρι του ασημένιου δίσκου. Ή τον Τζέιμς Μποντ. Που, μάλλον, το εκτελούσε ανορθόδοξα: το Martini δεν χτυπιέται σε shaker, απλώς αναδεύεται....Κι αυτό πολύ είναι.
      Γεννήθηκε στη δεκαετία του '30 κι αναγνωρίστηκε ως το απόλυτο - "τέλειο σαν σονέτο"! - το cocktail σύμβολο της ξεγνοιασιάς, μιας εύπορης και ανέμελης κοινωνίας που ξοδεύει τον καιρό της στην ανάλαφρη κοσμικότητα. Μερικά χρόνια αργότερα - γύρω στα 1980 - με την οικονομική έκρηξη , οι γιάπις στρέφονται στο Chardonnay (Σαρντονέ). Το κρασί μεθάει λιγότερο. Και οι εκπρόσωποι της νέας τάξης γευματίζουν ελαφρά, ξυπνούν νωρίς, εργάζονται σκληρά και πρέπει να διατηρούν νηφαλιότητα. Out τα σκληρά και τα μεθυστικά cocktails και αυτό φαίνεται, πως αγγιζει αναπόφευκτα και το Martini. Το τέλειο μαρτίνι, πλέον, θεμελιώνεται σε ένα καλό τζιν. Δυνατό και αρωματισμένο με τους νόμους της τέχνης και τα σωστά βότανα: ιουνίπερος, κορίανδρος, αγγελική κ.ά. Οι περισσότεροι bartenders μεταχειρίζονται τις μάρκες Beefeater ή Tanqueray. Μια μειοψηφία πάλι ορκίζεται στο Booth's. Κάποιοι, αντικαθιστούν  το τζιν  με βότκα...έχουν το δικαίωμα! Άλλωστε, περί ορέξεως....Προσδιορίστε το, πάντως, σαφώς στον μπάρμαν και καταπλήξτε τον μαζί με τους τριγύρω πότες, ακριβολογώντας: Γυρέψτε μια βότκα μαρτίνι.'Οσο για το βερμούτ, πολλοί επαγγελματίες καταφεύγουν στο Martini - Rossi extra dry για την ουδετερότητά . Κάποιοι μπαρίστες, τέλος, χρησιμοποιούν ροδοπέταλα για γαρνίρισμα, κάποιοι άλλοι μισό κουμ-κουάτ, φλούδα γκρέϊπ φρουτ ή πορτοκαλιού.

Υλικά παρασκευής (1 ποτήρι)
  • 40 ml Gordon's London Dry Gin
  • 15 ml ξηρό βερμούτ
  • 1 ή περισσότερες ελιές για γαρνίρισμα
  • 1 φλούδα πορτοκαλιού
  •  πάγος
Εκτέλεση

      Προετοιμάστε το ποτήρι του μαρτίνι, γεμίζοντας το με πάγο και νερό ώστε να είναι παγωμένο. Τοποθετήστε στο σέικερ όλα τα παραπάνω υλικά, εκτός από τη φλούδα πορτοκαλιού και την ελιά που θα χρησιμοποιηθεί  στο τέλος για γαρνίρισμα. Ανακατέψτε καλά και δυνατά για 8 με 10 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, ρίξτε το μείγμα στο ποτήρι του μαρτίνι - αφού αδειάσετε το περιεχόμενο του - περνώντας το πρώτα από στραγγιστήρι για πάγο. Κρατήστε τη φλούδα από πορτοκάλι πάνω από το ποτήρι και στύψτε την ώστε το μείγμα να πάρει το άρωμα της. Περάστε την από το χείλος του ποτηριού. Τέλος, γαρνίρετε ρίχνοντάς την ελιά μέσα στο μείγμα και σερβίρετε αμέσως.

     Επανέρχομαι, ωστόσο, στο βραβειάκι μου, εξ αιτίας του οποίου θα πρέπει  να αναφερθώ σε κάποια έξοδο ή απόδρασή μου. Νάτες, πάλι, οι εξομολογήσεις! Ααααα...τώρα κατάλαβα! Διέρρευσε, μάλλον, το πόσο "γερό ποτήρι" είμαι και σκεφτήκατε: "....εδώ είναι που θα πέσει το γέλιο της αλεπούς"!!!!!
Λοιπόν, για  να λέμε τα πράγματα με τ΄ όνομά τους: Μου αρέσει να πίνω, ενίοτε, ένα ποτό. Δύο, το πολύ. Μετά το τρίτο, βρίσκομαι κάτω από το τραπέζι....(μην ακούω γελάκια!).
     Κι ας περάσουμε τώρα στην απόδραση:
                                                  Καταδύσεις στο Αιγαίο (scuba diving):
    












 








      Μετά τη δική μου βράβευση, κερνάω κι εγώ με τη σειρά μου τα blogs που ακολουθούν:
      Και τώρα τα επόμενα βραβειάκια, 2 στον αριθμό παρακαλώ! Χνουδωτά, τρυφερά, σκανδαλάρικα σαν τον Λαζαρίκο και τον μπέμπη της, γεμάτα πολύ-πολύ αγάπη και ευαιασθησίες, όπως και η φίλη μου η Maya που μου τα χάρισε! Σ΄ ευχαριστώ  τόόόόόόόόόσο πολύ, για τη χαρά και την εκτίμησή σου, καλή μου Maya!!!!














     Με τη σειρά μου, τα χαρίζω σε όσους επσκέπτονται το bloggάκι μου και τους ευχαριστώ πολύ από καρδιάς.....

13 σχόλια :

  1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια και για το ποτάκι καλή μου !!!!!θα το πιω στην υγιειά σου!!και όταν σηκώσω το ποτήρι στο μπλογκ μου( όταν κάνω την ανάρτηση δηλαδη) θα σε ενημερώσω!!πολλά γατοφιλάκια!!να είμαστε καλά με υγεία πάνω απο όλα!!στο σώμα και στο πνεύμα!!!!!να είσαι καλά!!!!μιάου!!!!! :)) θα ποστάρω την ανάρτηση σου και στο fb μου τώρα!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ μαριαννα μου! και για τα χρονια πολλα και για το βραβειο!!!
    να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κρίμα να μην μοπορώ να σ απαντήσω γραμμή-γραμμή, θα προσπαθήσω να μην κάνω νέα ανάρτηση δια της απαντήσεως,αλλά μου έβαλες πολλά θέματα:1)Την προειδοποίηση την έλαβα σοβαρά υπόψη και γι αυτό μέλωσα περισσότερο. Αμοιβαία τα αισθήματα μωρό μου,άσμα λαϊκόν που δε θες να το ερμηνεύσω εγω
    2) σου είπαμε να πιείς και να μας πεις τα κατορθώματά σου,όχι την ιστορία του ΜΑΡΤΙΝΙ (και χωρίς Κλούνεϋ) και να μας φωτογραφήσεις το βυθό! Είπες κάτω απο το τραπέζι κι ελπίζαμε,τώρα στο βυθό να φτάοσυμε,δεν μας έφτανε τόσες μέρες που κοιλοπονάμε Κυβέρνηση;
    Τέλος για να συντομεύω ευχαριστώ πάντα για τα καλά σου λόγια,ΤΙΜΗ ΜΟΥ η εκτίμηση και η υπο απειλή αγάπη σου, αξίζεις τόσα κι άλλα τόσα βραβεία κι ας είσαι ζαβολιάρα, γιατί οι αναρτήσεις σου είναι ξεχωριστές κι ο χαρακτήρας σου επίσης! ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα!!! Για την τιμή που μου έκανες σε ευχαριστώ από καρδιάς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΑΝΑΡΤΗΣΑΡΑ ΣΠΕΣΙΑΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΒΡΕ ΟΝΕΙΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΒΡΑΒΕΙΑ ΧΑΜΟΣ!!!!!ΕΙΣΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ Σ¨ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΤΣΑ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΑΡΤΙΝΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΤΣΑ. ΤΟ ΠΙΝΩ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΑΣΜΑ!!!!!!ΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι βλέπω!!!Μαζεμένα βραβειάκια !!!Το αξίζεις γλυκιά μου !!στην υγειά σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστω πολύυυυυ!!!! Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι κάνουμε σε εαυτό το βραβείο, αλλά θα το ψάξω και θα σε τιμήσω σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω πολύυυυυ!!!! Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι κάνουμε σε εαυτό το βραβείο, αλλά θα το ψάξω και θα σε τιμήσω σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστω πολύυυυυ!!!! Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι κάνουμε σε εαυτό το βραβείο, αλλά θα το ψάξω και θα σε τιμήσω σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστω πολύυυυυ!!!! Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι κάνουμε σε εαυτό το βραβείο, αλλά θα το ψάξω και θα σε τιμήσω σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αααααχχχχ!! Καταραμένε blogger!!!! 4 φορές το ίδιο σχόλιο!!!! Σβήσ'ταααααααα!!!!!! πφφφ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. * Maya, εγώ σ΄ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη και τα βραβεία σου! Στην υγειά μας, λοιπόν και τα καλύτερα...έρχονται!

    * apinkdreamer, σ΄ ευχαριστώ που -αν και πολυάσχολη νεραϊδομάγισσα - πάντα βρίκεις χρόνο να ταξιδέψεις σαν..αερικό από ΄δω!

    * Χαρά, καλά σε λέω εγώ..Γκρινιάρη!!!!!!! Ούτε στο σακκί χωράς, ούτε στο σακούλι!! χαχαχαχαχα!!! Που την είδες τη ζαβολιά??? Απόδραση σου περιέγραψα. Τι, δηλαδή, επειδή έπιασα...πάτο, δεν μετράει????? Καταλαβαίνω, ότι σε άφησα με την αγωνία του τι επακολουθεί όταν πέφτω..κάτω απο το τραπέζι, αλλά αυτά σε άλλο επεισόδιο! Καλημέρα πονηρή αλεπού...

    * Table Rouge, στην υγειά σου και να έχεις πάντα στην ζωή σου ονειρεμένες διαδρομές!

    * Νασουλίνι, να ξέρες ότι και χαίρομαι και..διασκεδάζω με τη χαρά σου! Όσο για τα αισθήματα...αμοιβαία.Να έχεις μια καταπληκτική μέρα!

    * Χρυσάνθη, έχεις τον τρόπο να με κάνεις να..κοκκινίζω από αμηχανία. Αν εγώ αξίζω τόσα βραβεία, τι πρέπει κανείς να πει για ΄σένα? Στην υγειά σου και να είσαι πάντα καλά!

    * Marianna, για το συγκεκριμμένο βραβειάκι θα πρέπει να περιγράψεις κάποια ξεχωριστή για ΄σένα έξοδό σου, ή κάποια άλλη απόδραση. Στην υγειά σου, λοιπόν!! (Ο blogger έχει τρελά..κέφια!!!!! χιχιχιχι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. :))) στην υγεία μας!!!!!!!!!!!καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.