30 Νοεμβρίου 2011

Η Aλίκη στη Xώρα Των Θαυμάτων! (ή, μήπως , της....Κρεμάστρας????)

         Πριν από ένα περίπου μήνα ξεκίνησε η προ(σ)κληση στη φαντασία και στη δημιουργικότητά μας δια χειρός Ρένας. Αφού λοιπόν, κάναμε ανω-κάτω τις ντουλάπες μας και τα πατάρια, ψάχνοντας ν΄ανακαλύψουμε ό,τι παρέπεμπε σε συρμάτινη κρεμάστρα.......


και καταλήξαμε...λίγο έως πολύ, κάπως έτσι..... 
   
   

καταφέραμε να δοκιμάσουμε τις...αντοχές της Ρένας μας, με αποτελέσματα τουλάχιστον αξιοθαύμαστα....έως μαγευτικά!!!!!
     Σήμερα, τελευταία μέρα του διαγωνισμού, σας παρουσιάζω τις μεταμορφώσεις 2 ακόμα κρεμαστρών, που είχαν την...τύχη - ή την ατυχία! - να πέσουν στα χέρια μου.
     Θυμάστε την ιστορία της Aλίκης από την Xώρα των Θαυμάτων? Ένα κορίτσι που, μετά την πτώση της σε μια λαγότρυπα - έχοντας ακολουθήσει έναν Λευκό Λαγό - περιπλανιέται σ΄έναν φανταστικό κόσμο? Λοιπόν, όλα ξεκίνησαν μάλλον έτσι: Μία συρμάτινη κρεμάστρα, η οποία τυλίχθηκε με αρκετό κορδόνι, για να μη γλυστράει....


.....και ντύθηκε με καμβά κεντήματος. Κυρίες μου και κύριοι ....σας παρουσιαζω την Aλίκη!!!

 
 

Όσο για τον φίλο της τον Λαγό? Μία ακόμα συρμάτινη κρεμάστρα, διπλωμένη στη μέση, πλαστική σίτα και.....

        ιδού ο Λαγός - επιτραπέζιο φωτιστικό:








 

 

 

       Και το παραμύθι μου τελειώνει...κάπου εδώ. Σας διαβεβαιώνω πως το διασκέδασα όσο τίποτ΄ άλλο! Δεν φαίνεται, άλλωστε??? Ρένα μου πολλά-πολλά ευχαριστώ!!!!!!!!!!

17 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες είναι οι κρεμάστρες!!! Μπράβο γιατί έχεις μεγάλη φαντασία με τέλεια αποτελέσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ;;;;;;;;;;
    ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ!!
    ΧΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΑΑΑ!!!!!
    ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ!!!!!!!
    ΒΡΕ ΘΗΡΙΟ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΤΗΝ ΚΕΝΤΗΣΕΣ;
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ!!!!!!!!
    Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 1/1/2012!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ONEIΡΑΚΙ ΜΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΑΓΙΣΟΥΛΑ ΣΟΥ Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΑΛΙΚΗ Ο ΛΑΓΟΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ!!!!ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΟΥ!!!!ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαγικά τα χεράκια σου!!! Τι τέλειος λαγός!!! Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ....ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ...ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ!!! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα!!!!! Μπράβο Ονειρούλα μου! Έχεις απίστευτη φαντασία ταλέντο και υπομονή!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα..ακόμη κι αν όλες οι κατασκευές σου γίνονται με μία κρεμάστρα η φαντασία σου δεν θα στερέψει ποτέ απ'ότι φαίνεται..καταπληκτικές και οι δύο..μπράβο σου..καλό μήνα εύχομαι..πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλίκη και Λαγός με άφησαν άφωνη!!!
    Καλό μήνα εύχομαι! Είμαι σίγουρη πως θα είναι άκρως δημιουργικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ονειροκοσμε μου, ονειρο και η Αλικη σου και ο λαγος σου!!!!!!!
    Καλο μηνα σου ευχομαι και καλες γιορτες!!!!!!!
    Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. * Flora, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!

    * Ρένα, ελπίζω να δικαίωσα την αναμονή σου! Όσο για το ότι γελάς με το λαγό μου -το ίδιο έκανες και με το σκυλάκι μου- "γέλα, κυρία μου, γέλα μαζί μου..", δεν πειράζει!!!! χαχαχαχα! Φυσικά και κέντησα την Αλίκη! Και μη...ξύνεις πληγές, σε παρακαλώ, επειδή μη βρίσκοντας σχέδιο προσώπου για τις συγκεκριμμένες διαστάσεις και προσπαθώντας να αυτοσχεδιάσω, το πάλεψα..τρις!!! Πίκρα μεγάλη, σου λέω, φιλενάδα! Αφού γέλασες, όμως, χαλάλι!!!! Περιμένω..αγωνιωδώς την καινούρια πρό(σ)κληση, αν και πολύ φοβάμαι ότι μας περιμένει νέο καψόνι!!!!! Έτσι, για να μπει καλά ο χρόνος, βρε αδελφέ!!!!! Ανταποδίδω τα φιλιά και εις το επανιδείν!

    * Νάσια μου, τι να πω? Με σκλαβώνεις με τη γλυκύτητά σου κάθε φορά! Αν πετυχαίνω να σε ταξιδεύω με το παραμύθι μου, όπως λες, μεγάλη μου χαρά! Φιλιά, καλή μου!

    * Nena, απίστευτες είναι και οι δημιουργίες σου! Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι!!!!!!!

    * Πεταλουδίτσα, ευχαριστώ που πέταξες μέχρι εδώ και για τα καλά σου λόγια! Φιλί κι από ΄μένα!

    * Μαρία, η αλήθεια είναι ότι έπαθα μία..παράκρουση με τις κρεμάστρες!! Ευτυχώς που με περιόρισε η χρονική διάρκεια τη Ρένας και η δική μου έλλειψη, επιπλέον, χρόνου. Μην είσαι σίγουρη, όμως- εγώ δεν είμαι καθόλου!- ότι στο μέλλον δεν θα σας...ξαναταλαιπωρήσω μ΄αυτές! Να είσαι καλά!

    * Woman in blogs, τέτοια μου λες και χάνω και τη δική μου φωνή και τα λόγια!! Καλό μήνα με ευτυχισμένες μέρες και για ΄σένα!

    * Mary's crafts, καλές γιορτές με κάθε όνειρό σου μια πραγματικότητα, επειδή το σπουδαιότερο -ίσως- στην ζωή είναι το να μπορεί κανείς να ζει τα όνειρά του! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι να πω..κοριτσι προσκυνω..πανεμορφες δουλειες..πω πω ειναι πραμα...το δικο μας βραβειο που ειναι το Χριστουγενιατικο χωριο..να το παρεις και νατο στολισεις στο σπιτακι σου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όσα κάνεις Ονειρόκοσμε,μου αρέσουν πολύ!Καλώς σε βρίσκω και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ! ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΟΙΒΗΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα !!!!Πολύ ωραίες οι ιδέες σου και η υλοποιηση τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. * Μαράκι μου, ευχαριστώ πολύ-πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!! Το Χριστουγεννιάτικο χωριό σας είναι το καλύτερο δωράκι που θα μπορούσες να μου κάνεις...Με συγκίνησες!!!

    * Μαρίτα, καλώς όρισες!!! Καλές δημιουργίες και καλές γιορτές σου εύχομαι! Θα τα λέμε συχνά, πλέον...

    * Μάκη, καλώς ήλθες στον Onirokosmo. Χαρά μου τα καλά σου λόγια! Αν έχεις κάποια ιδέα κατά νου και μπορώ να την πραγματοποιήσω, θα ήταν ευχαρίστησή μου! Στείλε μου mail: onirokosmos@gmail.com,με περισσότερες λεπτομέρειες. Καλές γιορτές, με κάθε σου επιθυμία μια πραγματικότητα!

    * Valavani, όμορφο με ευρηματικές δημιουργίες και το δικό σου blog! Ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και τα ζεστά σου λόγια! Καλώς όρισες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πραγματικά υπέροχες οι κρεμάστρες σου!!! Καλώς σε βρήκα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τι όμορφα πράγματα που δημιουργείς...πωπω!!!το φωτιστικό κάνει φοβερή ατμόσφαιρα!!μπράβο σου κοριτσάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.