8 Οκτωβρίου 2015

Μήπως κέρδισες?


     Αφού σας ευχαριστήσω θερμά για τη συμμετοχή σας και τις συγκινητικές ευχές σας στο giveaway για τα 4 χρόνια του blog μου και σας κεράσω λαχταριστά γλυκάκια (cupcakes) για τα.διαδικτυακά μου γενέθλια...


ήρθε η ώρα να σας δείξω τα 2 δωράκια που ετοίμασα για την κλήρωση κι ελπίζω να σας αρέσουν.
  • Πλεκτά με νάϋλον κορδονέτο, 4 χαρούμενα φρουτένια σουβέρ, για χρώμα στο τραπέζι:


  • Μικρό τσαντάκι-πορτοφόλι για μικροαντικείμενα, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως θήκη για κάρτες:


     Συμμετείχαν όλα τα σχόλια ανεξαιρέτως, εξαιρέθηκαν οι διπλοί σχολιασμοί και τα αποτελέσματα της κλήρωσης πραγματοποιήθηκαν ηλεκτρονικά, με τη βοήθεια του random.org. Οι τυχερές που αναδείχθηκαν είναι:
     Κυρίες μου, εύχομαι να τα χαρείτε και πάντα το ίδιο τυχερές!!! Περιμένω, όποτε μπορέσετε, τα στοιχεία σας για την αποστολή τους.
   
     Φιλιά πολλά, να είστε όλοι καλά!`♥ .¸¸.•´¯`♥ .¸¸.•´¯`♥ .¸¸.•´¯`♥ .¸¸.•´¯`♥.¸¸¸.•´¯`

12 σχόλια :

  1. Α, ένα κουκουβαγιοτσαντάκι!!!! Τί όμορφοοοοο!!! Και τα σουβέρ βεβαίως-βεβαίως!!! (Κι εγώ σε φάση πλεξίματος σουβέρ είμαι!!)
    Συγχαρητήρια στα κορίτσια!!! Πάντα τυχερές να είναι!!! Θα τα χαρούν τα αριστουργήματά σου και με το παραπάνω!
    Σε φιλώ πολύυυυυυ και σου στέλνω όλη μου την αγάπη, Μαριανάκι!!!
    (Μη μου πεις πως τα γλυκάκια είναι μινιατούρες!!! Χαρά στο κουράγιο και την υπομονή σου!!)
    ;-)
    Καλό βραδάκι, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο βράδυ και χρονια πολλα στο μπλογκ σου και καλή συνεχεία ...
    πρώτη φορα περνάω απο το μπλογκ σου ....συγχαρητήρια στης νικήτριες
    και σένα για τα όμορφα δωράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια στις τυχερές. Πολύ χαριτωμένα τα δωράκια σου, γεια στα χέρια σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα και συγχαρητηρια στις τυχερες
    πολυ ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Μαριάννα μου
    Η τυχερή ήρθε καθυστερημένη. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, είναι τέλεια τα δωράκια σου, μου αρέσουν πολύ. Χρόνια πολλά και πάλι στο blog σου και γεια στα χέρια σου που φτιάχνουν τόσο ωραία πράγματα.
    Να είσαι καλά γλυκιά μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλήσπερα Μαριάννα μου!! Συγχαρητήρια στις τυχερές μας φίλες!! Είναι σκέτη γλύκα τα δωράκια που έφτιαξες!!
    Να σαι πάντα καλά και γεμάτη όρεξη για δημιουργίες!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ ναχεις!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!
    Θα τα καταευχαριστηθούν τα δώρα τους, το λέω με βεβαιότητα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι όμορφα δωράκια που κέρδισαν!!!πάντα τυχερές να είναι!!! έχω κι εγώ δικές σου δημιουργίες και τις αγαπώ τόσο μα τόσο πολύ!!!!!το ποντικάκι που έχεις πλέξει για τον Μπέμπη μας καμιά φορά το παίρνω κοντά μου να μου κάνει παρέα χιχιιχι!!μην του το πεις όμως και με δαγκώσει!!!πολλά γατοφιλάκια =^ο^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ,ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΗ!!!
    ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφες ζουζουνιές είναι αυτές , Μαριάννα!!!! Πάντα τυχερά να'ναι τα κορίτσια!!! Οσο για σένα, να'σαι πάντα καλά και να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου στην γειτονιά μας!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!! Υπέροχα τα δωράκια σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.