17 Δεκεμβρίου 2011

Φύλακας Άγγελος....

      Είναι πάντα μαζί μας.... Περπατούν ανάμεσά μας... Μας προστατεύουν με τις τεράστιες φτερούγες τους, χωρίς να τους αντιλαμβανόμαστε.... Βαδίζουν πλάι μας κάθε στιγμή της ζωής μας...! Κάνουν...βόλτες στον ουρανό και χαμογελάνε, φλερτάροντας με τ΄αστέρια κι όλο προσεύχονται για τα πάθη των ανθρώπων που βλέπουν από ψηλά.... Άλλοτε μελαγχολικά κι άλλοτε ευτυχισμένα, παρακολουθούν το ιερό παίδεμα, το γλυκό βάσανο της ζωής, την αγωνία του "θέλω"  που θέλει να εκφραστεί... Έχουν τη γλυκειά υπομονή του φίλου που ακούει χωρίς να κουράζεται, "συμβουλεύει",  αγαπάει, δεν θυμώνει.... Άγγελοι-προστάτες....
  • Γούρι ή καρφιτσούλα, ή στολιδάκι Χριστουγεννιάτικου δέντρου....ο φύλακας-άγγελος μας είναι εδώ, για να συντροφεύει τις μέρες και τις νύχτες μας....(ύψος 5.5 cm, με γυάλινες και πλαστικές χαντρούλες -αστεράκι από αιματίτη- και μεταλλικά στοιχεία).


    


     Άλλη μία δημιουργία-συμμετοχή για τον Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανεράιδα  και το μηνιαίο διαγωνισμό της νεραϊδομαγισσούλας apinkdreamer. Αφιερωμένη σε αγαπημένα μας πρόσωπα, που πλέον δεν βρίσκονται ανάμεσά μας, αλλά γίνονται οι φύλακες-άγγελοί μας και μας προσέχουν από τον ουρανό.......

      Υ.Γ. 8  ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα, όσοι και οι τάρανδοι στο έλκηθρο του Άϊ Βασίλη!  Ντάσερ και Ντάνσερ, Πράσνερ και Βίξεν, Κόμετ και Κιούμπιτ, Ντόνερ και Μπλίτζεν.....

13 σχόλια :

  1. Ονειράκι μου γλυκό με συγκίνησες πολύ.Φέτος είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που θα κάνω χριστούγεννα χωρίς τον μπαμπάκα μου και με πονάει αφάνταστα όμως είναι ο αγγελός μου και τον νοιώθω πάντα δίπλα μου να με φροντίζει.Το αγγελάκι σου το ξεχωριστό εύχομαι να είναι πάντα δίπλα σου και να σε προσέχει....σε φιλώ πολύ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου εύχομαι ο δικός σου φύλακας-άγγελος να μην σ εγκαταλείψει ποτέ. Να απαγγιάζεις κάτω απο τις φτερούγες του και να ονειρεύεσαι γαλήνια.
    Πολύ τρυφερή ανάρτηση!
    Νάσαι ΠΑΝΤΑ καλά.Σε φιλώ με ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΜΑΣ!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχο μοναδικο στολιδι! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη δημιουργία, πανέμορφη ανάρτηση!! Εύχομαι κάπου, κάποτε να τους ξαναβρούμε τους αγγέλους μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρήκα κι εγώ. Είναι πράγματι πολύ όμορφος ο φύλακας άγγελος σου. Σου εύχομαι καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι καταπληκτικές κατασκυές που έχεις φτιάξει....μόλις χάζευα τις αναρτήσεις σου....όλα πολύ όμορφα, με λεπτομέρειες και πολύ πολύ φαντασία!!! Μπράβο σου καλή μου!!! Σου εύχομαι καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σας βρήκα κυρία/κύριε διαχειρηστή του ονιρόκουσμου! Θα σας παρακολούθω, το μπλογκ σας είναι πολύ όμορφο και γεμάτο αγάπη! Να σινέχισετε έτσι! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένη φίλη, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στην παιδική γωνιά μου! Συγχαρητήρια για την τρυφερή ανάρτησή σου! Πέρασε ξανά από τα “ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛA”
    (http://akrasakis.blogspot.com/2011/12/blog-post_5807.html),
    διάλεξε όποιο από τα 3 βραβεία αγάπης και προσφοράς σου αρέσει και κράτησέ το ως ενθύμιο της φιλίας μας, σε κάποια γωνιά του ιστολογίου σου!

    Καλές γιορτές!
    Με αγάπη
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. του ονείρου τούτος ο άγγελος !!!!
    τέλειωσε η 5η κλήρωση του stars and icicles στείλε μου την διεύθυνση σου για το δωράκι φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ!!!!Κοριτσάκι μου καλό!!!!!
    Να είσαι σίγουρη ότι απο κει που είναι σε καμαρώνει και σε προστατεύει!!!!!!!!!!!!
    Με συγκίνησες πολύ!!!!!Να είσαι πάντα καλά εσύ και η οικογένειά σου!!!!!Φιλιά πολλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.