30 Μαΐου 2019

3ο Δρώμενο Χαϊκού.



Αχ, αγάπη μου,
συρματόπλεγμα πνοής,
ανάσας γέλιο!

Φυλακή γλυκιά
να περπατήσω μέσα,
ψυχής λατρεία!

Αχ, αγάπη μου,
αγιόκλημα μυρίζει
η ανάσα σου!

Κρυφό "σε θέλω!",
σημάδι φορεμένο
στον λαιμό σου. 

Αχ, αγάπη μου,
αίμα κι ανάσα μου,
Θεός εντός μου!

Δυο ευχές κρατώ,
καρδιά τι να γυρεύεις?
Φιλί θυσίας.

Αχ, αγάπη μου,
ματώνει η σάρκα μου 
βαρύ φορτίο.

Της απουσίας
σταυρός ασήκωτος,
ουλές χαράζει.

Αχ, αγάπη μου,
όσο μιας ζωής βόλτα 
στιγμές στον χρόνο!

Δίψα και φωτιά,
τίποτα μη φοβηθείς.
Εδώ θα μείνω.

     Μια εικόνα - πηγή έμπνευσης σε 17 λέξεις. Αυτό είναι το Χαϊκού, δύσκολη μορφή ποίησης όσο και ενδιαφέρουσα, που προέρχεται από την Ιαπωνία του Μεσαίωνα. Το 3ο Δρώμενο Χαϊκού φιλοξενήθηκε, για μία ακόμη φορά, από το αγαπημένο μας keimeno υπό την επιμέλεια της Μαρίας Νικολάου. Τα δύο πρώτα Χαϊκού ήταν εκείνα που συμμετείχαν.

     Συγχαρητήρια σε όλες τις μοναδικές συμμετοχές, στην οικοδέσποινα και πολλά περισσότερα στη νικήτρια Ελευθερία Έρη!

7 σχόλια :

  1. Μου άρεσε πολύ Μαριάννα! Πολύ όμως!
    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκό και υπέροχο χαϊκού, Μαριάνα μου. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΆΒΟ Μαριάννα μου.
    Υπέροχη η συμμετοχή σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για την ποίησή σου Μαριάννα δεν χρειάζονται συστάσεις. Έχει κερδίσει στην καρδιά μας τη θέση που της αξίζει. Αυτήν που, κάθε φορά, έρχεται να προσθέσει ένα ακόμα μικρό ή μεγάλο θησαυρού. Αυτή τη φορά ένα χαΪκού. Πάντα να έχεις το φως της δημιουργίας καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ Μαριανα μου ενα χαίκού γεματο αγαπη και πόνο μαζι....παρα πολύ ομορφη η συμμετοχή σου στο δρωμενο της Μαρίας ..
    Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.