10 Δεκεμβρίου 2011

Η χαρά της προσμονής και η έκπληξη!

    "....Μετά μίλησε ένας πλούσιος και είπε: Μίλησε μας για το Δόσιμο. Κι εκείνος απάντησε: Δίνετε αλλά λίγο, όταν δίνετε από τ΄αποχτήματά σας. Μόνο όταν δίνετε από τον εαυτό σας, δίνετε πραγματικά..


.......Υπάρχουν εκείνοι που δίνουν λίγα από τα πολλά που έχουν και τα δίνουν για αναγνώριση, και αυτή η κρυφή τους επιθυμία κάνει τα δώρα τους μισερά! Και υπάρχουν κι εκείνοι που έχουν λίγα και τα δίνουν όλα. Αυτοί είναι εκείνοι που πιστεύουν στην ζωή και στην αφθονία της ζωής και το σεντούκι τους δεν αδειάζει ποτέ. Υπάρχουν εκείνοι που δίνουν με χαρά και η χαρά αυτή είναι η ανταμοιβή τους.....


...... Είναι καλό να δίνεις όταν σου το ζητούν, αλλά είναι καλύτερο να δίνεις χωρίς να στο ζητήσουν από κατανόηση.
     Και για τον απλόχερο άνθρωπο, η αναζήτηση εκείνου που θα δεχτεί, είναι χαρά μεγαλύτερη από το δόσιμο.


       Και υπάρχει, τάχα, κάτι που θα έπρεπε να κρατήσεις? Όλα όσα έχεις, κάποια μέρα θα δωθούν.....


...... Πολλές φορές θα λες: "Θα ΄θελα να δώσω, αλλά μόνο σε αυτούς που αξίζουν". Τα δέντρα του περιβολιού σου δεν μιλούν έτσι, ούτε τα κοπάδια στο λιβάδι σου....Σίγουρα, αυτός που είναι άξιος να δέχεται τις μέρες και τις νύχτες του, είναι άξιος και για κάθετι άλλο από 'σένα. Και αυτός που αξιώθηκε να πιει από τον ωκεανό τη ζωής, αξίζει να γεμίσει την κούπα του από το μικρό ρυάκι σου..   
     Δες, πρώτα, αν εσύ ο ίδιος είσαι άξιος να γίνεις δότης και όργανο του δοσίματος. Γιατί, στην πραγματικότητα, είναι η ζωή που δίνει στην ζωή - ενώ εσύ, που ονομάζεις τον εαυτό σου δότη, δεν είσαι παρά ένας μάρτυρας......Και ΄σεις αποδέχτες καλύτερα να ανυψώνεστε μαζί με το δότη πάνω στα δώρα του, ωσάν να ήταν φτερά...."
                                                 Χαλίλ Γκιμπράν: "Ο Προφήτης - Ο Κήπος του Προφήτη".          



      Υ.Γ. Όπως διαπιστώσατε, τα δωράκια της Ρένας μας κατέφθασαν χθες το πρωί και ναι!!....Είμαι μία από τις 6, επιπλέον τυχερές, που κερδίζουν το extra  δωράκι! Οι καρτούλες της είναι φανταστικά ομορφότερες από κοντά, κάτι που σίγουρα δεν περιμένατε από 'μένα να επιβεβαιώσω, μιας και όσα γειτονάκια τις έχουν παραλάβει συνηγορούν...κατηγορηματικά σ' αυτό!! Θεωρώ ιδιαίτερα συγκινητικό το ότι, ο αριθμός αυτών των υπέροχων δημιουργιών αντιστοιχεί στον αριθμό των έργων-συμμετοχών μας στην πρό(σ)κλησή της! Γεγονός, που έκανε τη δουλειά της Ρένας ιδιαίτερα χρονοβόρα και επίπονη! Ωστόσο, είναι διάχυτα στο αποτέλεσμα, η αγάπη της και η θέλησή της να μας προσφέρει κάτι όμορφο και ξεχωριστό.....Ρένα, σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς...

9 σχόλια :

  1. Γλυκό μου ονειράκι υπέροχη ανάρτηση γεμάτη απο πολύτιμα νοήματα.Να είσαι καλά και πάντα να παίρνεις δωράκια αγάπης ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!!σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο τυχερουλα!!!! μπραβο!!!!
    καλα δεν ειναι καταπληκτικες οι καρτουλες αλλα και η ΡΕΝΑ την δουλεια εριξε για να τις φτιαξει!!!!

    και το κειμενο υπεροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΘΑ ΣΠΕΥΣΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΛΛΕΣ 2 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΔΩΡΑ , ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!
    Ο ΦΟΒΟΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ , ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΡΗΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΟΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ!!!!!!
    ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΗ Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΑ!!!!!!
    ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!
    ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΑΣ!!
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ , ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΚΤΥΠΩΣΩ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκίνησες πραγματικά για άλλη μία φορά,όχι εσύ (μη παίρνεις αέρα!!!) ο Γκιμπράν.Τόσο λοιπόν λάθος δεν έκανα;
    Οσο για την καρδιά εκτός της δικής μου (που σου είναι άχρηστη) αυτή που κέρδισες ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΣ περισσοτερο απο όλες μας τολμώ να πω κι ας κατηγορηθώ.
    Το τσιουάουα ήταν κάτι το ασύλληπτο!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο το μήνυμα σου...απλά υπέροχο και γενναιόδωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΟΝΕΙΡΑΚΙ!!!! ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ ΠΟΛΥ.ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ....ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΣΥ ΑΞΙΖΕΣ ΠΘΙΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχη ανάρτηση!!!! Πραγματικά αληθινά πέρα για πέρα όλα όσα γράφεις γι αυτό και εσύ αξίζεις πολλά και με το παραπάνω!!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένα μου γειτονάκια, σας ευχαριστώ πολύ όλες σας!!! Οι τόσο τρυφερές σκέψεις σας είναι δυνατόν να με αφήσουν ασυγκίνητη...??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η φαντασία δεν έχει ηλικία. Και τα όνειρα είναι για πάντα. Εάν μπορείς να τ΄ονειρευτείς, μπορείς και να το κάνεις.